Sovellusten ostaminen

Luminaa

Olen koittanut ostaa Angry Birds sovelluksen Lumia 800 puhelimeeni siinä onnistumatta. Olen lisännyt luottokorttitietoni, mutta jostakin syystä en saa peliä hankittua. Oletteko muut onnistuneet ostamaan maksullisia sovelluksia? Pitääkö pelit ostaa jotenkin zunen kautta tms?

15

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokia C7

Itse olen ainakin ostanut niin, että veloitetaan puhelinlaskun yhteydessä. Angry Birds näkyy ainakin omassa Kauppasovelluksessani olevan ilmainen lahja vielä 28 päivän ajan. Kurkkaa omasta luuristas Nokia kauppaan.

• 3 tapaa ladata ostaa

joo zunella voi,selaimella voi,puhelimella voi ja laskut puhelinlaskuun
      http://www.microsoft.com/windowsphone/en-US/howto/wp7/apps/find-and-buy-apps-in-marketplace.aspx

• Luminakumina

Mulla Angry birds maksaa 2,99€. Menen pelin kohdalle, painan "osta", puhelin sanoo "vahvista osto, tilisi tietoihin ei ole määritetty luottokorttia". Painan "lisää luottokortti" ja päädyn windows live kirjautumissivulle jossa kirjaudun sisään ja lisään luottokorttitietoni. Ja tämän jälkeen mitään ei tapahdu. Ei ilmesty peliä ei.

• huminalumia

Hanki Anroid puhelin ja kaikki pelit mm. angrybird on ilmaisia ja muutenkin se lumia on vailla kunnon sovelluksia ja muokattavuus on aneeminen jos ei siten tykkää "tiiliä" ruudun täydeltä katsella :( jos eu kuulu facebook tai muihin sosiaalisiin medioihin puhelimen käyttökokemus jää melko köykäiseksi "luminaksi" josta nokia haluaa hillot taskuunsa

• ehdottaja.

hani iPhone niin ei tarvi urputtaa

• voiettälumia

Minulla ongelmana on, että jostakin syystä en saa sovelluksia ostettua puhelinlaskuun. Vaatii aina luottokorttia. Mistähän tämä voi johtua??

• AnnaPerkele

Simkortin käyttäjä ja haltija on eri?

• jfllsjkxnf
        AnnaPerkele kirjoitti:

Kertokaa mulleki miten saan ostettua pelejä/sovelluksia puhelinlaskuun ko tuntuu ettei se ole mahdollista.

• jfllsjkxnf
        AnnaPerkele kirjoitti:

Kertokaa mulleki miten saan ostettua pelejä/sovelluksia puhelinlaskuun ko tuntuu ettei se ole mahdollista.

• Heppu KK

sama ongelma täällä

• ...

Anna siis tunnuksesi luottokorttia varten, ja johan toimii !

Puhelinlaskuun niitä ei saa .

• Heppu KK

Siis liitin windows live tililleni jo kaksi luottokorttia sekä puhelimesta suoraan että tietokoneelta. Silti se herjaa aina että et ole liittänyt luottokorttiasi vaikka ne tiedot näkyvät tililläni että kortit on liitetty oikein. Vika tieto on juuri tuo sama minkä käyttäjä luminakumina tuossa yllä mainitsi!

• Heppu KK

Ei löydy apua?

• ongelmointilumia

Itsellä sama ongelma. Mulla on dna, niin niillä ei saa pistettyä ostoksia laskuun, vaa tarttis luottokortin. Itellä tosin ei ole edes luottokorttia, kun ei sellaiseen ole tarvetta, enkä ala parin pelin takia sellasta hommaamaan :D Visa debit ei näemmä kelpaa eikä kelpaa eikä myös electron. Mikä operaattori sulla on alottaja? Saunalahdella ainaskin saa laskuun liitettyä.

Eikö noita sovelluksia pysty mitenkään ostamaan esim. lahjaksi kaverille? Silloin voisi luottokortin omaavaa henkilöä pyytää ostaan sulle lahjaksi sovelluksen, ja sitte antaa vaan sille takasi rahat :D Onko tällasta mahollisuutta?

• AP.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      244
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      189
      1644
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1302
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1005
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      816
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      800
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      746
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe