Miksi Lapset kiusaa yöllä

Anonyymi-ap

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivätkö välitä? Ei tämä näin mene. Lastensuojelu asialle. Ei lapset häiritse yöllä ketään. Hiljaisuus on lain mukaan yöllä joka paikassa. Piste.

38

1152

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Koska vapaan kasvatuksen whitetrash loisia joiden elämä olisi kuulunut päättyä kumitulppaan

• Anonyymi00014

Saattaa olla jokunen darktrash loinenkin.

• Anonyymi00002

Käy antamassa selkään

• Anonyymi00003

Täällä on virkavalta sitä varten. Tai pitäisi olla. Eikö sen pitäisi olla 3 lasua ja sen jälkeen lapset lähtee. Halusivat tai ei.

• Anonyymi00005

Sukurutsan tulos

• Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Täällä on virkavalta sitä varten. Tai pitäisi olla. Eikö sen pitäisi olla 3 lasua ja sen jälkeen lapset lähtee. Halusivat tai ei.

Mutta jos poliisi estää lasut? Et vissiin tiedä näitä kuvioita Kauhavalla.....

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mutta jos poliisi estää lasut? Et vissiin tiedä näitä kuvioita Kauhavalla.....

Ei lasuja poliisi estä. Ja jos estää niin valitus. Ei ole vaikeaa. Teillä tuntuu vaan kaikki olevan vaikeaa kun olette siellä vaan itsenne kanssa tekemisissä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei lasuja poliisi estä. Ja jos estää niin valitus. Ei ole vaikeaa. Teillä tuntuu vaan kaikki olevan vaikeaa kun olette siellä vaan itsenne kanssa tekemisissä.

Se vaan jotta jos poliisi hieman neuvottelee tutun sossu tätin kanssa.
        Oletetaan jotta molempien jälkikasvu sattuu olla näissä kuvioissa kunnostautunutta. Toivottavasti tällaista ei tapahdu ja mm poliisiin voi luottaa. Näkyikö muuten partiota Kauhavalla? Onko kenttäjohto tehtäviensä tasalla?

• Anonyymi00004

Mettäpöljien mettäläiskersat uhoaa! Kyllä on typeriä tolloja!
      On se hyvä kun siellä hiljenee viikonlopun jälkeen, saatte taas puskea pensaita ja kantoja....!

• Anonyymi00006

Ei uskoisi, että Kauhavalla on ollut Hornettien ääntä. Mitäs nämä lapsukaiset tekisivät, jos alue olisi täynnä alokkaita. Menisivät sinne rehvastelemaan. Lapsellista.

• Anonyymi00007

Tuijalle tiedoksi, että aikoinaan Hornetit harjoittili päivisin. Oli toki myös yölentojakin.

• Anonyymi00008

Kauhavalla oli alkeiskoulutusta. Alkeis tarkoittaa keskenkasvuista. Jopa ameeban tasoista. Sitä kauhavalla on. Johtuu sukurutsasta.

• Anonyymi00009

Jäikö levy päälle. Tuollaiseksiko tulee kun on sukurutsa?

• Anonyymi00010

Lestaadiolaaset tuli kauhavalle kylään iliman kauhavalaasten lupaa, eivät eres teiltä herroolta ja akoolta lupaa kysyneet! 😂😂 "Varoitus! tänne ei vieraita tartte, meirän suku on jo täälä" 😂😂 Tämän kylän hulluus ei lopu ikänä, nyt sitä vaan saa seurata jo valtakunnaliisista lehdiistä. Ydinkokeita sais ruveta tekemähän täälä kun on lääniä. On ku elokuvista joku kauhujenkylä mihinkä ei auton kannata hajota.

• Anonyymi00011

YK:n ja WHO:n tilastoissa nuoreksi on määritelty 15 - 24 vuotiaat. Eli eivät ole enää lapsia vaan nuoria joista omat vanhemmat e ilmeisesti välitä.

• Anonyymi00013

Mitä mahtaa tällaiset kusipääkakarat tehdä aikuisena, kun pitäisi olla työelämässä.
      Ei noista ikään mihinkään vastuullisiin töihin ole. Lapiolla ojaa kaivamaan ehkä, onko siihenkään.

• Anonyymi00015

Todennäköisesti yritysjohtajia ja poliitikoita, vaatii kylmää asennetta.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Todennäköisesti yritysjohtajia ja poliitikoita, vaatii kylmää asennetta.

Ja mitään muuta ei tarvitse ollakkaan kuin kylmää asennetta. Onneksi en enää asu kauhavalla. Kyllä te sen verran juntteja olette, että saa laittaa ovet kiinni lopullisesti.

• Anonyymi00027

Ojankaivuuko ei sinun mielestä ole työtä.....???

• Anonyymi00018

Kertoisitko vielä että minkä lain mukaan hiljaisuus on yöllä joka paikassa, kun en itse sellaista lakia löytänyt. Piste.

• Anonyymi00019

Kyllä te niin alkeellisia olette, että tuntee vaan myötähäpeää.

• Anonyymi00020

Eikö ne seurat ole pian ohitse niin saatte olla vaan oman napanne kanssa. Simpanssit pään sisällä vaan soittaa orkesteria.

• Anonyymi00021

Lasten suojelu täysi vitsi

• Anonyymi00023

Ne elää elämäänsä jos häiriköi ei ole vanhemmat osannu kotona opettaa pitäisi osata ottaa muutakin huomioon kuin itsensä

• Anonyymi00024

Olen viereisestä maakunnasta kotoisin, ja koko sen ajan mitä olen Kauhavalla asunut olen ihmetellyt paikallisen nuorison käytöstä, ei ex paikkakunnallani nuoret käyttäytyneet näin. Olen itse ollut monta kertaa todistamassa kun nuoret huutelevat kaupan edustalla epämääräisyyksiä kauppaan menijöille, mopoilla/autoilla/traktoreilla ajetaan missä tykätään ja omilla säännöillä muutenkin. Jopa iltalenkillä olen kohdannut häirintää ja tasan tarkkaan en varmasti ole ainoa. Tosi ikävää, että nuoret käyttäytyy tällä lailla. Mikään ei muutu jos vanhempien asenne ei muutu. Ja toisekseen kurittomimmat tapaukset voisi suoraan pistää johonkin laitokseen rauhoittumaan, niin Kauhavalla olisi edes vähän mukavampaa asua.

• Anonyymi00025

Toki rajojen kokeilu kuuluu nuoruuteen ja varmasti kaikkialla nuoret pitää välillä vähän liian kovaa meteliä, on yksittäisiä ylilyöntejä ja saatetaan vähän sanoa vastaan jos käsketään poistumaan vaikkapa kaupan aulasta istuskelemasta, mutta kun se huutelu ja idioottimainen käytös kohdentuu myös sellaisiin ihmisiin, jotka ei ole edes katsonut näitä "maailman omistajia" päin saati sanonutkaan heille yhtikäs mitään.
        Tosi noloa että kauhavalaiset antaa moukkamaisen kuvan itsestään 80 tuhannelle seuravieraalle

• Anonyymi00026

Nämä ovat yöllä saalistavia vampyyrilapsia. Heidän vanhempansakin ovat vampyyreja ja varmasti tekevät kotiaskareita sillä aikaa, kun pikku lapsoset leikkivät yöllä ulkona, kuten vampyyrit tekevät. Kyllä he siitä rauhoittuvat, kun kasvavat henkisesti ja löytävät sen oman paikkansa ja hyväksyvät kohtalonsa yön lapsina. Ihanaa kesää nyt kaikille. Voi että. Niih.

• Anonyymi00028

Ne nukkuu päivisin.

• Anonyymi00029

Nukkuisivat jonniin joutavat pikemminkin öisin eikä töllöttäisi yhtenään sitä futista.

• Anonyymi00030

Se on nyt pallo kauhavalaasilla !

• Anonyymi00031

Heidät tulis laittaa äidin kainaloon yöksi ja siellä imee äidin tissiä ennen seuraavaa koulupäivää

• Anonyymi00032

Tulehan jo joohan

• Anonyymi00033

Ilman muuta lastensuojelu asialle nyt ja nämä nuoret huostaan.
      Ei kotona välitetä yhtään missä lapset yönsä viettää ja mitä tekevät
      Ja kyllähän "siperia opettaa"

• Anonyymi00034

Lastensuojelu juoksee väärien ilmiantojen perässä. Eikä sieltä mitään apua saa, sijoitukset vaan paikkoja jossa opitaan huumeita vetämään. Kaupungin ja hv alueen pitää lisätä tukitoimia mm kurasttoreita. Ja kouluuhin lisää tukihenkilöitä suomalsis lapsille.

• Anonyymi00035

Ongelma on luulen siinä ETTÄ? heidän vanhempansakin ovat ns. uusavuttomia vapaan kasvatuksen saaneita , yleensä silloin seuraus on tämä .Muuallakin Suomessa ,ikävä kyllä . Kun ei oikeaa kunnon huolenpitoa ja kuria ole ,seuraukset näkyvät ,kun muksut alkavat täyttää 13 v ja yli ,niin se vain on faktat.

• Anonyymi00036

Heti kesälomien alettua lapset siiryvät "yövuoroon" kaduille. Vielä kahdentoista aikaan yöllä viilletään menemään potkulaudoilla, skooteilla ja erilaisilla laudoilla. Eikö kukaan kaipaa kotiin näitä 10-15 vuotiaita?? Katu on kuin rallirata ja ihme möykkäämistä koko ajan, aivan kuin ei osattaisi puhua normaalisti!

"yökyöpeli"

• Anonyymi00037

Miksi tuomarit kiusaa Gvardiolia ja Modricia?

• Anonyymi00038

Onko nämä nuoret mamuja vai kantakauhavalaisia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe