Nightwish fanit tykkäävät? Omia suosikkejani ovat tai ovat olleet The Doors, Pink Floyd (myös alkuaikojen), Hurriganes (kenelläpä ei 70-luvullaollut), Kate Bush, Sonata Arctica, Beatles , ABBA, Sparks. Mielestäni rockin kuningas on Chuck Berry eikä suinkaan Elvis joka tietääkseni hyvin vähän itse teki biisejä vaikka hyvä laulaja olikin.ELOlle olen kiitollinen siitä että opetti kuuntelemaan vähän laajempaa soitinvalikoimaa.Aika paljon tuli nuorena kuunneltua sellaisiakin artisteja ettei nyt oikein viitsi edes mainita.Edesmennyt veljeni sanoi että jokaisella maailmanmaineeseen päässeellä esiintyjällä on ihan oikeasti ainakin yksi hyvä biisi ja tämän olen havainnut todeksi jopa inhoamienikin artistien kohdalla.
Mistä muista esiintyjistä
6
141
Vastaukset
- minä
mm: Amorphis, AC/DC, Kotiteollisuus, Tarot, Hanoi Rocks, Pariisin kevät, Rammstein...
- karppiatri
En viitsi edes tämän päivän artisteja ja bändejä listata..Tästä se lähti --->
Beatles
Rolling Stones
Animals
Moody Blues
Pink Floyd
Spencer Davis Group
Yardbirds
Cream
Fleetwood Mac
The Who
Ten Years After
Led Zeppelin
Procol Harum
Jethro Tull
Genesis
Deep Purple
The Police
Rory Gallagher
Dire Straits
U2
Roxy Music
Bronski Beat
Massive Attack
Eurythmics
Kate Bush
Annie Lennox
Alison Moyet
Jimmy Somerville
David Bowie
Phil Collins
Tuossa on lista jota en viisti kopioida, koska siinä on niin paljon tuttuja bändejä ja artisteja.
List of blues rock performers
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_blues_rock_performers - Mrs.Sarkastinen
Britney Spears, Abba ja Rihanna :D
- Tuulella...
Kuuntelen laidasta laitaan, 50-luvulta aina tämän päivän uusiin artisteihin ja bändeihin. Mielialan mukaan.
Muutamia lemppareita mainitakseni:
Nickelback
Sonata Arctica
Popeda
Yö
Sielun veljet
Ja ne "salaiset" kuunneltavat joista kavereiltani saisin korvilleni:
Enrique Iglesias
Lady Gaga
Ricky Martin
Adam Lambert Lähinnä kuuntelen pelkkää Avenged Sevenfoldia.
Suosikkien listalta löytyy myös:
Children of Bodom
Dead by April
Metallica
Motörhead
Rammstein
Slipknot
Nomy- Putsqu
Artisteja, joita on viime vuosina tullut seurattua ovat kotimaisista: Swallow the Sun, Insomnium, Ensiferum, Turisas ja Moonsorrow. Turisaksen ja Moonsorrowin uusimpia albumeita voisin suositella, jos Nightwishin musiikista tykkää. Moonsorrowin "Huuto"- biisi on tämän vuosikymmenen paras kappale ja tämä on fakta :D
Ulkomaisista tällä hetkellä maistuu Kvelertak (huikea debyyttilevy!), Opeth ja Porcupine Tree.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472