Voi kikkelis mitä lämpötiloja luvattu hurghadaan

taadzan

Kävin katselemassa Hurghadan säätä ja esim. ens perjantaille luvattu
vain 17 astetta lämpöa, juuri kun vietämme siellä ekaa lomapäivää. Kuinkahan noi ennusteet mahtaa pitää paikkaansa, toivottavasti saisi viikon lomalla kokea hieman lämpimämpiäkin päiviä. Mutta oli mitä oli loma on aina loma, eikun lämmintä vaatetta mukaan : -)

11

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+5
    • Lomaillut

Joo, viime viikolla palattiin Hurghadasta ja ihan aurinkoista oli. Aamupalalle mentiin yleensä neuletakin tms kanssa, mutta jo aamupalan aikana sen sai riisua. Altailla tarkeni hyvin klo 11-16.15, lämmintä silloin n. 21-24 astetta. Meidän hotellissa illallinen alkoi klo 18.30 ja silloin tarvittiin taas pitkähihaista. Jos ulkona halusi istua, niin ihan kunnon takki saisi olla päällä. Tuulihan se eniten kylmyyttä sai aikaan. Hotellin oli bungalow-tyyppinen ja aina yöksi laitoin lämmityksen päälle, huoneen kivilattiat oli myös vallan viileät. Eli illaksi todellakin lämmintä mukaan!

• tyyne5000

Kiva kuulla Lomaillut sun kommentti. Juuri tuollaista infoa olen kaipaillutkin. Tietääpähän vähän mitä pakkailla mukaan kun parin viikon päästä lähtee matkaan. :)

• 2+2

Toivottavasti ilmat hieman lämpenevät tässä muutamassa viikossa. Pitää kuitenkin laittaa villasukat mukaan yösukiksi.

Kiitos neuvoista Lomaillut.

• 5ythg5

Ei taida Hurghada olla ihan paras kohde tällä hetkellä siitäkään syystä kun siellä hotellit taitaa olla aika tyhjillään vieläkin ja kaupustelijat sitten ovat kimpussa ja myyvät / huijaavat vaikka väkisin että saavat edes vähän rahaa jostain.

http://hotellit.tietoinfo.com

• 2+2

Mä puolestani koen tuon vain positiivisena, jos ei ole hotelleissa kauheeta ruuhkaa. Tarkoituksemme on pysyä aika tiiviisti hotellin alueella, ja ymmärtääkseni siellä ei kuitenkaan kaupustelijoita ole?

• 5ythg5
        2+2 kirjoitti:

Mä puolestani koen tuon vain positiivisena, jos ei ole hotelleissa kauheeta ruuhkaa. Tarkoituksemme on pysyä aika tiiviisti hotellin alueella, ja ymmärtääkseni siellä ei kuitenkaan kaupustelijoita ole?

En halua olla ilonpilaaja, mutta täältä voit lukea lisää:

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=424195

Mielummin vaikka Sharm el Sheikhiin...

• fjdkös
        2+2 kirjoitti:

Hotellin alueella on ihan ok. Siitähän se vaan riippuu, että mitä menet lomalle tekemään, että viihdytkö hyvin. Shoppailijana se olisi mun painajainen, mutta auringon palvojalle unelma.

• 2+2
        fjdkös kirjoitti:

Hotellin alueella on ihan ok. Siitähän se vaan riippuu, että mitä menet lomalle tekemään, että viihdytkö hyvin. Shoppailijana se olisi mun painajainen, mutta auringon palvojalle unelma.

Kuulun juurikin noihin auringonpalvojiin. En välitä niinkään shoppailusta. Hotellimme lähellä kuulema on kiinteähintaisia kauppoja, joten niihin siis. Maksan ennemmin vähän enemmän.

Tallinnassakin koin Sadamarketissa (vanha? kauppa rannassa) inhottavaksi sen, kun jokainen mummeli huuteli oman kauppansa ovelta tuotteittensa paremmuutta ja levitteli niitä nenän eteen.

• Suomikylmä

Onhan tuo sentään nelisenkymmentä astetta lämpimämpää kuin täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe