Uutta kanavointirintamalta:

Lars L. Levitadius

Sain vahvistuksen kanavointia koskeviin tutkimuksiini.
Olen jo pitkään ollut vakuuttunut siitä, että kanavoinnin tajunnanvirta yltää pisimmälle, kun se on pakattu akaashakentän formaattiin X24.
Tänään sain näin lähetetyn signaalin niin voimakkaana, että lensin persuksilleni lattialle ja menetin tajuntani 32 sekunniksi.
Jälkikäteen pystyin jäljittämään signaalin Plejadien kaakkoishaaran
reptiliaanien lähettämäksi. Koskaan aiemmin en ole näin kaukaista signaalia edes heikommallakaan volyymilla vastaanottanut !

9

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uytr767r65r5r65e6546

Kanavassa ui myös Islannin järvihirviö!

• Ootinsirhi.

Hieno homma että informoit asiasta arvoisa aatetoveri Lars L.Levitadius!Tällaista olen tosin itsekin pähkäillyt ja nyt asia on siis täysin varma.

Nyt kun itse kohta puoliin tulen saamaan akashakentän formaattiin X24 pakatun tajunnanvirran signaalin niin osaan varautua siihen oikealla folio-sekä muulla suojauksella.

Ja aivan kohta,eli parin aioonin päästä,tulen saamaan akashakentän X24 formaattiin pakatun tajunnanvirran signaalin itseltään avaruusamiraali K.Umaralta.

Tämä avaruusamiraali K.Umara johtaa sitä Athabantialaisten tähtialusten laivastoa,joka on tulossa pelastamaan meitä NWO:n katalien ilkitöiden kurjuudesta.

Tämä minulle kohta tuleva,akashakentän X24 formaattiin pakattu signaali,sisältää joko aktivointi tai peruutuskoodin.

Aktivointikoodi tarkoittaa sitä,että sillä koodilla aktivoin maan alla luolissa olevat valotyötekijät aktiiviseen toimintaan,ja he tulevat esille maanalaista piilostaan.

Peruutuskoodi tarkoittaa taasen sitä,että homma on toistaiseksi peruutettu.

Viime aikoina eri puolilla maapalloa kuuluneet oudot äänet ovat vain maan alla olevien valotyöntekijöiden urputusta.

He kun alkavat olemaan turhautuneita pitkästä odottelusta ja siitä,etteivät ole päässeet tositoimiin.

• Lannan levittäjät

Eikö teillä skeporaukoilla ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella tuollaista jonninjoutavaa paskoo. Köyhää on totisesti teidän henkinen ja fyysinen elämänne!
        Hankkikaa se oma elämänne muualta.

• Kanavoi-leipä.
        Lannan levittäjät kirjoitti:

Eikö teillä skeporaukoilla ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella tuollaista jonninjoutavaa paskoo. Köyhää on totisesti teidän henkinen ja fyysinen elämänne!

Sopiihan tuollainenkin varsin mainiosti sen tuuban joukkoon,mitä ne todelliset "ufologit" levittävät.Eikä niillä siis näin ollen ole juuri lainkaan eroja.

Mahdolliset erot ovat vain puhdas tulkintakysymys.

Näin minulle on kanavoitu.

• Lars L. Levitadius
        Lannan levittäjät kirjoitti:

Itse saasteen levittäjä olet!
        Kirjoituksesi osoittaa, ettei sinulla ole alkeellisintakaan tietoa
        akaashakenttien rakenteesta ja niihin sitoutuneesta ajatusenergian suunnattomasta potentiaalista neljännessä ulottuvuudessa. Häivy palstalta helvetin kuuseen ja ole kirottu !

• juudas iskariot
        Lars L. Levitadius kirjoitti:

Itse saasteen levittäjä olet!
        Kirjoituksesi osoittaa, ettei sinulla ole alkeellisintakaan tietoa
        akaashakenttien rakenteesta ja niihin sitoutuneesta ajatusenergian suunnattomasta potentiaalista neljännessä ulottuvuudessa. Häivy palstalta helvetin kuuseen ja ole kirottu !

Kanavointisi on suorastaan taidetta. Älä vaan lopeta, täällä on paljon opetuslapsiasi jotka kaipaavat hengen ravintoa kanavointien muodossa.

• Boooom!!!!!!!!!!!!!!
        juudas iskariot kirjoitti:

Kanavointisi on suorastaan taidetta. Älä vaan lopeta, täällä on paljon opetuslapsiasi jotka kaipaavat hengen ravintoa kanavointien muodossa.

Näin on että Lars L.Levitadiuksen kanavoinnit ovat suorastaan jopa galaktista taidetta.
        Juuri tällaista hengenravintoa me opetuslapset kaipaamme kanavointien muodossa.
        Ja kaikki muut ovat saasteen levittäjiä ja akashakenttien rakenteesta sekä niihin sitoutuneesta ajatusenergiasta ja suunnattomasta potentiaalista neljännessä ulottuvuudessa tietämättömiä.Sellaiset pitäisi todellakin häivyttää kaikkien aikojen suurimmalla,galaktisella akashapommilla.Tällaisesta kaikkien aikojen suurimmasta galaktisesta akashapommista on eräs Andromedan galaksilla sijaitseva galaktinen pommitehdas jo saanut pikatilauksen galaktiselta kanavointikongressilta.Näin kertoo galaktinen media.

• Kyrsä A.Nus

Taidat olla itse sellainen ulostaja, joka ei paljon katso mitä ulos suoltaa.
      Älykkyytesi taitaa olla melkoisen alhainen, peräti olematon.

• kanavointii

11101111111010011001!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe