ku tää on niin vaikeeta:( mut nii se vaa on.
ei meitä oo tarkotettu toisillemme
12
1338
Vastaukset
- jos tuota mieltä oot
No ei sitte. :(
- ....
that makes me a very sad panda... :(
- Verdin ooppera
Ompas tarkoitettu! Nyt on vaan pieni luova tauko.
- ärsyttäväääääääääää
mua ei huvita mikkäään tauot nyt tai ei koskaa perkk...
- Perustelut
Mistä niin muka päättelet? Ookko mies vai nainen?
- mieti sitä
Miksi olisi tarkoitettu?
- elämä on
aina. mä kestän tota vihantäyteistä sekopäänaista tasan sen aikaa kun lapset kasvaa aikuisiksi. 17 helvetin pitkää vuotta edessä. onneks tyttö antaa voimia elämään pedon kanssa. mä jaksan kyllä. kiitokset ihanalle tytölle...
- jestas....
Kyllä se puhuminen on parasta liimaa parisuhteelle. Pienen lapsen äiti on väsynyt ja ehkä siksi vihainen ja tuntuu sekopäiseltä. Negatiiviset tunteet kuuluu parisuhteeseen, mutta niistä pitää puhua eikä hautoa palstoilla joissa kuka tahansa 9-vuotias jakaa elämän viisauttaan.
Mikään suhde ei pysy kasassa jos ei kommunikaatio pelaa kumpaankin suuntaan.
Lapsen kasvatus on yhteinen projekti joka kaikkea muuta paitsi vihamielesyyttä.
- mitä sitten
Hitot - tarkoitettu tai ei - olet minulle "ykkönen" ja vahvan varmasti, muita en kaipaa!
- duih
näytä se sit sille ykköselles
- kylmä fakta
kakkonen on homo.
- tears and stuff
Tiedän miltä susta tuntuu... itse olin nuorempana about kolme vuotta tosi lätkässä yhteen samanikäiseen tyttöön, joka oli kans koko yläasteen samal luokal.
En tietty koskaan ruvennut seurustelemaan sen kanssa... oltiin vissiin samalla aaltopituudella joissain asioissa, mut... elämäntyylit oli ku yö ja päivä.
Kerran ku olin about 16v. vanha ja oltiin meidän kesämökillä niin yks yö melkein itkin ku kelasin ettei meistä kahesta vissiin koskaan tuu mitään.
Mut aina tulee uusia... kaikella on luultavasti tarkoituksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama93424Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583263Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä442969Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932836On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl552063Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661951