Oon 14.v tumma hiuksinen tyttö. Pituudeltani olen 158cm pitkä ja painan 45kg. Meikkiä en käytä paljoa, sillä en pidä liiasta meikki määrästä. Olen aika liikunnallinen ja asun Etelä-Suomessa. Harrastan: tanssimista, ilmaisutaitoa ja käyn laulutunneilla. Tyylini on aika massa, mutta ei liian. Yleensä käytän esim. pillifarkkuja ja jotain hienoa paitaa. Toivottavasti moni vastaa.
Ottaisitko mut? (Pojille)
30
988
Vastaukset
- :)
iha hyvä ei mitää vika kyl kävis :)
- tididdididididiii
aika hyvältä kuulostaa ;)
- www.www.www
Kyllähän kelpais, mutta sinänsä kun ulkonäkö ei kerro persoonasta mitään. Ainakaan minulle... Tärkeintä on se mitä siellä vaatteiden sisällä on :)
Mutta melko laihalta kuulostat, mutta toisaalta oot (vielä) melko lyhyt joten kai se on ok. Mutta ihan hyvät harrastukset sinulla, ja aina vaan parempi jos et liity tupakanpolttajiin ja niihin jotka vetää joka perjantai kännit...- heitit pahan...
Komppaan tätä... unohdit puhua itsestäsi ihmisenä.
Vaikutat kylläkin melko älykkäältä ja mukavalta :)
Myrskyssä kelpaa joka satama.
Ontuvat kuvailut joissa kerroit vain hyviä tai neutraaleja asioita itsestäsi.
Näillä tiedoilla melkeimpä kaikki sanovat 'kyllä'.- paradise
toi ei ole tärkeintä oikeesti, ehkä jollekkulle.
mieti kun näkisit ton ja se olis poika kirjottanut
ihan pinnallista - dwwdddw
Kelpaa!!! mut oot liian nuori hahah))))
- paradise
älä oo töykee kellekkään äläkä esitä oikeesti
oon poika, 15 - :)
iha hyvält kuulostaa
- fabrick
ei kelpais :)
- 00 poika
Kyl mulle kelpais :D
- uu
mun cadillac (vai mikä vitttu patukka se ny on) alkaa pullottaa
- pervo50w
tissit? entä perse?
- pervo50w
pervo50w >> Mitä teet nuortenpalstalla?????????????
- sunopelekdbdk
Yhdyssanat haltuun, niin oot täydellinen!
- jutkuz
mulle vähä turhan nuori mut muuten joo
- Gin
Kävis, paitsi että olet aika lyhyt :P
- tunteet valloillaan
Ottaisin sut villisti.
- avija
joo
- tää on totta:
hyi v*ttu.
- except that...
Ottaisin sut jos en ois ite 25...
- D1CK
=(|)=
- joooooooooooooooooo
Oot vähän nuori mutta muuten kuullostat kivalta :)
- Missä sisältö?
Ulkonäön puolesta kyllä, luonteesta halauaisin saada lisää selville enne ku oystyis sanoo et kelpaisko
- anonyymi t
pedofiilit
- Ongelma_typy
Antakaas yhteystietoja niin saatte..
- Alfakuinvittu
Ei tuollaista epävarmaa ihravuorta kukaan huoli.
- Camera 9
Oisit kyllä aika unelmatyttö mulle! :)) Meinaan, harrastan teatteria ja musiikkia, ja oon 14 v. Harmi vaan, et asun pohjoses :/
- Kale setä luolasta
Juu, setä vois antaa myös karkkia ja konvehteja, sedällä on tämmönen pikku pikkuruinen söpsö mökki täällä metsässä, ja aito hippi-paku. Siellä voitais leikkiä hippaa ja muuta kivaa. T: Kalervo "Kale" Kummola. Sedällä on myös paljon rahaa jos se tekee olosi kuumaksi... =) Toivottavasti vastaat beibi sedälle ja lhdetäänx s1t va1k svengailee tai jorailee, ku sedällä on tämmöstä nykynuoriso-hip-musaa kuin elviksen uusimpia tuotoksia ja peatles tai mikä lienee.
- varattuxd
Sori. muute kyl mut oon varattu :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama225010Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634026Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733593Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732688Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472453Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602338Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl682133Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272097- 1341633
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505