ei jumalan henki

yawn

juoksuta ihmistä 1.5 vuotta vaan sen takia että saa "nostettua" linnun pojan takasi pesäänsä...jumala vaan haluaa aseensa takas.. mä oikeesti TYKKÄSIN paljo enemmä ku et ollu paikalla ollenkaa paska jumala...no mitäpä näitä menneitä..oon myyty ja varastettu..tee mitä haluat mulla paska jumala minkä olisit tehny jokatapausessa tehny

9

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiLuopio

Ilm. 21:8 (v. 1992 käännös on vielä iskevämpi kuin edellinen) : " Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

Sinnekö sä haluut bailaamaan?

• yawn

missäs se sinä sitten "bailailet"...?

• h8o23ht8o3
        yawn kirjoitti:

missäs se sinä sitten "bailailet"...?

Ikävä sanoa, mutta välillä ärsyttää tämän kaltaiset ihmiset.
        mitä teitkään elämässäsi, miten kuljit jne. niin ne ei todellakaan ollut sinun omasta tahdostasi.
        Kyllä, ilkeä Jumala pakotti sinut tekemään kaiken mitä teit, joten sinä viaton olet ihan syytön kaikkeen, on hyvä että maailmassa on sinun kaltaisia super hyviä ihmisiä jotka ei mitään väärää tee...

Et varmasti ole ainoa ihminen joka on kokenut maailmassa kovia!

terveisin. kirjoituksestasi närkästynyt

• yawn yawn
        h8o23ht8o3 kirjoitti:

Ikävä sanoa, mutta välillä ärsyttää tämän kaltaiset ihmiset.
        mitä teitkään elämässäsi, miten kuljit jne. niin ne ei todellakaan ollut sinun omasta tahdostasi.
        Kyllä, ilkeä Jumala pakotti sinut tekemään kaiken mitä teit, joten sinä viaton olet ihan syytön kaikkeen, on hyvä että maailmassa on sinun kaltaisia super hyviä ihmisiä jotka ei mitään väärää tee...

Et varmasti ole ainoa ihminen joka on kokenut maailmassa kovia!

terveisin. kirjoituksestasi närkästynyt

voi vittu, anna mun kaikki kestää...nojoo oon heilunu, oon käyttäyny ku kusipää..mut siihenki on omat syynsä..joko jumala nostaa mut uudestaa jolloin mä henkilökohtasesti revin teiltä pallit irti taj potkase tyhjää..joten teidä varmaa pitää pitää peukkujanne pystyssä...sitä odotellessa

• yawn
        yawn yawn kirjoitti:

voi vittu, anna mun kaikki kestää...nojoo oon heilunu, oon käyttäyny ku kusipää..mut siihenki on omat syynsä..joko jumala nostaa mut uudestaa jolloin mä henkilökohtasesti revin teiltä pallit irti taj potkase tyhjää..joten teidä varmaa pitää pitää peukkujanne pystyssä...sitä odotellessa

se parhaiten nauraa joka viimeseksi nauraa, mä en oo koskaa täs elämässä nauranu..ja oonha mä tosiaa paskaa tehny, ei siitä käy kieltämään..tässä olen alaston ja syntisenä teidän "syytettävänä" ja pahana..tuomittavana..en tämän paremmaks muutu enkä varmasti huonommaksi, ja henkilökohtaselta kannalta tää elämä on aivan perseestä minkä jumala mulle anto..missä oo muuta ku perkeleitä,tuskaa ja jatkuvaa kärsimystä..ei viide minuuti hetkeä olla rauhassa...joten henkilökohtasesti vetäkää teki käteenne

• h8o23ht8o3
        yawn kirjoitti:

se parhaiten nauraa joka viimeseksi nauraa, mä en oo koskaa täs elämässä nauranu..ja oonha mä tosiaa paskaa tehny, ei siitä käy kieltämään..tässä olen alaston ja syntisenä teidän "syytettävänä" ja pahana..tuomittavana..en tämän paremmaks muutu enkä varmasti huonommaksi, ja henkilökohtaselta kannalta tää elämä on aivan perseestä minkä jumala mulle anto..missä oo muuta ku perkeleitä,tuskaa ja jatkuvaa kärsimystä..ei viide minuuti hetkeä olla rauhassa...joten henkilökohtasesti vetäkää teki käteenne

Tiedät varmaan että monet voivat syyttää, mutta tuomari viimekädessä sen tuomion langettaa jos langettaa ja tekee sen varmasti sen mukaan mikä totta on.
        Et ehkä omasta mielestäsi näe mahdollisuutta itsellesi muuttua, mutta voit kyllä muutua ja saada siihen tarvittavan avun.
        En tiedä mikä on ajanut sinut tuollaiseen raivoon Jumalaa vastaan, mutta sen tiedän ettei se ole Jumalasta.
        Koitahan tutkia itseäsi.

• yep yep
        h8o23ht8o3 kirjoitti:

Tiedät varmaan että monet voivat syyttää, mutta tuomari viimekädessä sen tuomion langettaa jos langettaa ja tekee sen varmasti sen mukaan mikä totta on.
        Et ehkä omasta mielestäsi näe mahdollisuutta itsellesi muuttua, mutta voit kyllä muutua ja saada siihen tarvittavan avun.
        En tiedä mikä on ajanut sinut tuollaiseen raivoon Jumalaa vastaan, mutta sen tiedän ettei se ole Jumalasta.
        Koitahan tutkia itseäsi.

vittuako se sua liikuttaa, omapa on asiani...ei se varmaa sun ongelmas oo mite heilun..tietenki voit rukoilla jumalaa tuomitsemaan mut..ettekö te oo ennenki samanlailla toiminu ku oon teiltä jotain apua tarvinnu...?

• Inhottava realisti

Yöllä kannattaa nukkua. Päissään ollessa ei kannata loruilla täälläkään. Ei siitä hyötyä ole.

• jep jep

turpa kii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      98
      7791
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      136
      6523
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      179
      4655
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      240
      3192
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      96
      2703
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      62
      2124
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1808
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      8
      1762
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      23
      1665
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1604
    Aihe