Tervehdys
Elikkäs tollainen acerin kannettava on ryhtynyt hidastelemaan käynnistyksessä. Virtanapin painamisesta menee noin 1,5min ,että työpöytä on käytettävissä. Olen juuri tehnyt recoveryn ,mutta ei vaikutusta. koneeseen on uusittu kovalevy hiljattain entisen hajottua. kone aiemmin käynnistynyt 40s työpöydälle. Mitkä asiat voivat tuollaiseen vaikuttaa?. asennettuja ohjelmia ei ole ,kun virustutka,ccleaner ja jv16 powetools. kone on kolmiydin prossu 4gt muistia 500g kovo.
acer aspire 5552g
aspiiri
1
146
Vastaukset
- 3G
Se, että kovalevy on vasta uusittu, ei aina ole mikään tae, että se olisi 100% ehjä.
ALT F10 näippäinyhdistelmällä uudelleen asennus ja koneen pitää käynnistyä juurikin alle minuutissa, koska kone on tällöin palautettu tehdasasetuksiin.
Pöly jäähdytys- ja tuuletuskanavissa voi tietysti aiheuttaa koneen hidastumista.
Kovalevyn kunnon zekkaaminen jollain sopivalla ohjelmalla kannattaa kokeilla.
Itse käytän sellaista boottaavaa CD:tä, joka ajaa Dos-tilassa ohjelman HDD Regenerator
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462