Laitoin tänne kun työpaikkailmoitus-osio näytti olevan täynnä kaikkea ei niin laadukasta. Eli ohjelmoija hakusessa, lisätietoja työpaikasta löytyy täältä: https://www.vuokraisanta.fi/vuokraisanta/yritys/avoimet-tyopaikat
Työtä tarjolla ohjelmoijalle
7
527
Vastaukset
- 34r3rfr3t
jaah et voi sanoa montako kymppitonnia tulee ennakkomaksua jos lähtee edes...
- joskiinnostaa..
"ei niin laadukasta" jooh, mutta jos tarvitset laatua, niin meidän porukka tekee sen.
Tarvitsetko protected-mode ajureita ym... jos tarvitset niin meidän porukka tekee kun maksat työt, saat omankin Windows sertifioidun driverin jos haluat siinä, hoitamaan juttuja, jos on tarpeen.
Mutta on kallista, kaikkien porukoiden pitää sitten alkaa tekemään sitä juttua, eikä edes yhdellä mantereella porukat.
Mitä haluat, jos haluat kovaa, niin.... sanoin se on noin 20000EUR ennakolta maksua jotta hommat käynnistyy, ja organisoin ihmiset tekemään siinä, low-level driver ohjelmointia.
Kokonaissumma on jotain 100000EUR luokkaa riippuen mitä haluat että tehdään.
Mutta joo teemme kunnolla, eikä kuten joku Hyppönen heh pelle. - xcbf
eikö noita xhtml php mysql pellejä löydy nykyään jo joka nurkan takaa???
- Arznolf
"Haemme jatkuvasti uusia osaajia kehittämään yrityksemme palveluita."
Miksiköhän? Kannattaisikohan palkata yksi pätevä ja maksaa sille kunnon palkkaa?- Salora manager
Lause "osaamisen tulee ulottua valmiiden kirjastojen käytön yläpuolelle" on varsin mielenkiintoinen. Tuohan voi tarkoittaa mitä vaan.
- asdasaasdadfadsasdsd
Salora manager kirjoitti:
Lause "osaamisen tulee ulottua valmiiden kirjastojen käytön yläpuolelle" on varsin mielenkiintoinen. Tuohan voi tarkoittaa mitä vaan.
Olen kerran nähnyt kaverin, joka oli oppinut "ohjelmoimaan" jollain työkkärin kurssilla. Se osasi kopioida kurssimateriaaleistaan jotain valmiita reseptejä. Sillä oli joku kirjastokin - sieltä saatu kai - joka osasi jotain juttuja ja se käytti sitä.
Olettaisin, että jotain tuollaista tuolla tarkoitetaan. Onhan se hiukan omituisesti sanottu, joo.
- Naurattaa
"Vuokraisäntä.fi™ on asuntosijoittajille sekä muille kiinteistöalan toimijoille suunnattu ammatillinen verkkopalvelu."
Noilla ei kyllä ole mitään käsitystä koko hommasta. Minä satun olemaan IT-alan ammattilainen mutta olen toiminut myös sivutoimisena isännöitsijänä ja myös hallituksen puheenjohtajana parissakin yhtiössä. Mulla sattuu olemaan lisäksi myös sijoitusasunto.
Voin vaan todeta että asuntosijoittamisella ja kiinteistön hoidolla ei ole yhtään mitään tekemistä toistensa kanssa. Asuntosijoittaminen ei ole varsinaisesti kiinteistöalalla toimimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571