Ties monenko kerran kuuntelen taas Imaginaerumia, siitä löytyy aina jotain uutta. Parhaillaan menee Song of Myself, aivan upea biisi. On vaikea ymmärtää sitä joka sanoo tämän olevan tusinapoppia, mikä on siten sitä tusinapoppia ei ainakaan Imaginaerum.
Ai niin, minä en tiedä paremmasta musiikista eikä minulla ole oikeita referenssejä...näin on annettu ymmärtää? Muuten musiikki tietäjille, monet Tuomaksen biisit ovat valsseja kuten aloitus biisi Taikatalvi, monet muut joiden B-osa on selvä valssi.
Storytime on paras biisi mitä voi iskelmäksi sanoa, siinä on hyvä tempo hyvät sanat ja upea melodia, Anetten esitystä unohtamatta. Jos Tuomas keskittyisi iskelmien tekoon hän kepittäisi suurimman osan suomalaisista iskelmänikkareista.
Mitä enemmän olen Imaginaerumia kuunnellut olen löytänyt sieltä hukassa olleen kitaristi Empun. Pitkin levyä Empulla on hyviä kitarointeja, mutta ne eivät erotu sitten kun normaalissa hevibiisissä. Jopa parhaillaan soivassa Slow, Love, Slow biisissä.
Mitä lauluun tulee en kaipaa mitään Anette laulaa kaikki niin vakuuttavasti ja biiseille ominaisesti että en kaipaa mitään muuta laulajaa. Biisit ovat kuitenkin kokonaisuus jossa laulaja ei ole yksin pääosassa, vaan hän on vain osa biisiä. Jos biisi on ns. paska siitä ei saa kunnollista olkoon laulaja minkälainen kultakurkku tahansa.
Imaginaerumiin ei vaan kyllästy
2
111
Vastaukset
- paljon merkkejä
Itse en ole ehtinyt kuunnella kuin kaksi kertaa, mutta jo sillä toisella kerralla kuulosti paremmalta kuin ensimmäisellä. Eikä se ensimmäinen kuuntelukertakaan huonolta kuulostanut. Heh, täytyy kyllä sanoa, että ei ole tusinapoppi(kaan) enää samanlaista kuin ennen. Onneksi jossain asioissa ollaan menty eteenpäin :).
Jaa miksikö vain kaksi kertaa. No kun tuli viime huhtikuussa aloitettua "Kuunnellaanpa levyhyllyn sisältö aakkosjärjestyksessä läpi!" -projekti. Ozric Tentacles soi ko. projektin tiimoilta juuri nyt eli taitaa lumet ja pakkaset olla aika vähissä ennen kuin z-kirjaimeen asti päästään. Uudet hankinnat ovat sitten jääneet hiukan lapsipuolen asemaan tuon aakosjärjestyskuuntelun vuoksi... Ei todellakaan kyllästy. Kaikki kappaleet eivät kolahtaneet heti, mutta se taitaa tarkoittaa myös että niihin kyllästyy todella hitaasti. Mulla sellaisia kappaleita olivat varsinkin Rest Calm ja Ghost River. Nyt kuuntelen niitä kaikkein eniten, sekä Song of Myselfiä. Ja toivon todella että Ghost River kuultaisiin kiertueella livenä. Se on juuri sellainen biisi joka itselleni heräisi varmasti vielä enemmän eloon lavalla.
Upea levy josta löytää tosiaan koko ajan jotain uutta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482