Hei! Olen huomannut että kaikki meikkisiveltimen ovat todella kalliita. Tietääkö kukaan mistä saisi meikkisiveltimiä hyvään hintaan... :)
Halvalla meikkisiveltimiä?
14
1356
Vastaukset
- setfsersr
Tilaa iHerbistä Ecotoolsin siveltimiä. Halpoja siellä ja hyvä laatuisia.
- ecotooools
Olen käyttänyt tähän saakka H&M:n halpissiveltimiä, kunnes kyllästyin niistä irtoaviin karvoihin. Ostin kokeeksi Ecotoolsin siveltimiä ja olen aivan myyty! Harjas on pehmeää ja pysyy puuteria rajumminkin kiinnittäessä. Ostin omani terveysmarket.fi:stä, eikä hinta ollut hirveän paha -ainakaan verrattaessa kemppariosastojen "laatusiveltimiin". Ja tietenkin materiaali on ekologinen ja täysin hävitettävä luonnonmukaisesti, toisin kuin muovisiveltimet.
Suosittelen ehdottomasti, itse en pois näistä enää vaihda.
- HM4E
H&M:llä on halpoja ja ihan perus hyviä. Kaikki maksaa muistaakseni alle 5e ja siellä on erilaisia siveltimiä. Oon ostanu sieltä niitä isoimpia ja oon ollu tyytyväinen. Yksi meni rikki noin vuoden jälkeen kun liimat irtosi pestessä. Jos peset niitä niin ole varovainen ettei se osu siihen rajalle missä alkaa se varsi, muuten irtoaa. Suosittelen kuitenkin! :)
- ghv
aina voi liimata takas 0.0
- jessiccaan
pretty.fi tosi hyvä laatu ja nopea toimitus :)
- meikkari
Jos hyvää ja halpaa haluaa saada tosin enemmällä vaivalla, olis yks vaihtoehto ostaa esim ebaysta. Itse ostin sieltä MACin siveltimet 7e, sivellinkotelo ja 32 sivellintä toimituskulut 9e. Toimituskulut tuli kalliimaks ku siveltimet mut siveltimet Suomessa maksaa maltaita.
Mut varmasti Suomestakin saa hyviä ja halpoja :) - pinnnky
Usein kun ostaa netista, saa feikkeja! Etenkin feikki MACeja on paljon liikkeella ulkomaisissa kaupoissa.
Tilasin omat Calvin Kleinin siveltimet taalta (laskin ja tuli halvemmaksi kuin pretty.fi): www.jtbeautyoutlet.fi. Ihan ok. - Himomeikkaaja
Vapaa-Valinnassa myydään Diamanten siveltimiä.
- tulilei
Mä oon ostanut vaan H&M siveltimiä, mulle ne kelpaa ihan hyvin. Halpoja ja ihan hyvän laatuisia mun mielestä :)
- jeans.fi
H&m:llä on hyviä siveltimiä ainakin ite suosittelen ja jeans.fi:ssä myös :)
- Jeans.fi
Jeans.fi meikkisivellin setit, ainakin tämä on mielestäni on todella laadukas: http://www.jeans.fi/meikkisivellinsetti-kaarmekuosiruskea-osaa-p-11012.html
Karvat aivan ihanan pehmeitä. Kaveri siis tilasi kyseisen setin ja tänään sain kokeilla siveltimiä. Paketti oli tullut kuulemma alle viikossa :)
En sitten tiedä mitenkä on se laita että irtoileeko karvat helposti ja silleen, mutta mitä kokeilin niin ainakin mielytävän tuntuisia oli iholla :)
Kiinostais vaan kun olen itse tilaamassa myös siveltimet tuolta niin että onkohan tuossa ne karvat samanlaiset: http://www.jeans.fi/meikkisivellinsetti-hopea-osaa-p-11009.html
kun hinta on tuossa halvempi mutta on enemmän siveltimiä joten mietin että onkohan laadussa sitten eroa kerta on halvempia? - opiskelija
Haluaisin kannattaa hyviä periaatteita kannattavia yrityksiä, mutta näin opiskelijana on pakko ostaa vaan halvinta. Tilaan itse siveltimet Ebaystä, mistä saa ihan hyvälaatuisia siveltimiä eurolla tai allekin.
- HimoMeikkaaja
Ginasta saa todella hyviä siveltimiä 2,95e/kpl hintaan.
- of_triin..
http://fi.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=18779
Satun tietämään, että huomenna tuo on tarjouksessa 11,90e
Sivellinsetti sisältää 5 erilaista sivellintä (puuteri-, poskipuna-, luomiväri-, rajaus- ja huulipunasiveltimet) tyylikkäässä nahkajäljitelmäkotelossa. Harjakset ponin-, vuohen- tai nailonharjasta.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917540Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226275Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604397Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333034Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902618Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh241866- 1291511
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1951495Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21751"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19693