Voiko Lumia 800 äänittää audioo ollenkaan? En löytäny puhelimesta enkä käyttöohjeista mitään. Tietääkö joku?
lumia ja äänitys
5
3627
Vastaukset
- Lumimies5
Samaa kysyn minäkin. Luulisi, että näin hienossa luurissa olisi tuollainen perustoiminto helposti hallittavissa.
Kertokaa se hänelle...ja minulle. - marketplace
Jos älypuhelimeen asennettaisiin valmiiksi kaikki toiminnot ja hienoudet mitä siihen saa, niin voi hellurei sitä listaa. Siksi onkin tehty niin että jokainen voi itse ladata tarvitsemansa sovellukset.
Eli siis marketplace > joku kymmenistä äänitysohjelmista.- että onko
Onko Nokia 500 luuriin äänitysohjelmaa ?
Semmosta jolla vois äänittää esim, musiikkia radiosta. - lumimies5
että onko kirjoitti:
Onko Nokia 500 luuriin äänitysohjelmaa ?
Semmosta jolla vois äänittää esim, musiikkia radiosta.Kertokaa ihmeessä, mikä olisi mielestänne hyvä audion tallennusohjelma Lumia 800:lle. Tarkoitus olisi tallentaa ulkoista ääntä, kuten mikillä ja siirtää se sitten compuutterille.
Mielellään ilmainen ohjelma, kun niitä kuulemma on kasapäin.
- dgsfdgfdhghftdzh
audio recorder tjsp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462