zyxel / langattomaan nettiin kytkemisongelma!

hermotriekaleina

eli uuden modeemina ja langattomana toimivan zyxelin asennuksen myötä en saa enää omaa kannettavaani kytkettyä langattomaan verkkoon.. mitä pitäisi tehdä että saisin homman jälleen toimimaan??

10

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auvoapu

anna aluksi vaikkapa se zyxelin malli,niin päästään pähkäilemään asiaa.

• hermotriekaleina

joo sori! eli malli on P-661HNU

• onko tuo tullut saunaladen tai elisan liittymän kylkiäisenä?

jos on,niin muuta network settings->broadband->edit ADSLWAN1->siellä on VCI:n asetuksena 33, se pitää muuttaa 100:ksi->apply ja käynnistät laitteen uudelleen.

• hermotriekaleina

uuden liittymän mukanahan tuo tuli, kävin äsken katsomassa niiin asetuksena VCIn kohdalla oli jo se 100, kiitos kuitenkin!

• no prkl,nythän tämä menee hankalaksi..

vartoos vähän.

• Jos sulla on pöytäkone,ja sen netti toimii,niin jotain häikkää tuon purkin asetuksissa on.

netti kertoo,että kyseistä purkkia jaetaan todella vanhalla firmwarella,eli purkin päivitys saattaa auttaa

• hermotriekaleina!

Jeps, pöytäkone toimii mutta kannettavan langattoman kanssa mättää edelleen! toi päivitys pitäisi ensiksi polttaa ilmeisesti cdlle ennekuin onnistuu päivittäminen kun oli .rom tiedosto? tää menee kyl nyt niin vaikeaks että kyl tää purkki taitaa lentää tästä suoraan roskiin.
        Lämmin kiitos sulle kuitenkin kun oot jaksanut autella mua tän probleeman kanssa!!

• Joo todellakin.ROM tiedosto pitää polttaa levylle,että sen saa asennettua.

sinällään takapajuista toimintaa..

voi perse,oikeasti harmittaa,kun kyllä sen olisi saanut toimimaan,jos olisin itse sitä päässyyt räpeltämään.

tuo saunahti/elisa näkyy veloittavan 2€/min soitosta sinne,eli se ei ole järkevä väihtoehto.

olen pahoillani,mutta nyt en sitten pystynyt auttamaan :(

• 4+13

Onko Wireless LAN asetukset tehty kuten esim. ylläolevassa linkissä on esitetty?
      ESSID muutettu (uniikki), WPA-PSK asetettu ja TKIP valittu,. Myös NAT käytössä.
      Näkyykö WLAN-verkko kannettavalle (kannettavaan tietysti samat asetukset)?
      Entä salaamattomana (testaa tämä jos salattu (WPA) ei toimi).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe