HFC VSR11 & Viritykset

Minähän se täällä

Joo oon täs jo pitemmän aikaa ettiny hyvää mulle sopivaa tarkkuuskivääriä. Tuli mieleen, että oliskohan tää VSR11 hyvä virityspohja tai edes jonkunlainen tarkkuuskivääri? Voisin tietty kyllä ostaa wellin vesurinkin mutta sen laatu on vähä niin ja näin, maanantaikappaleita liikkeellä. Vaikka omistankin jo kiinalaisen sähköaseen, haluaisin pelata eri tyyleillä. Snipuna on mun mielestä kivempaa pelata kun sähköllä. En ole kuitenkaa koskaan pelannu snipuna, joten tästä tulis mun eka snipu.Olen kuitenkin harrastanu lajia kolmisen vuotta, eli en ole ihan aloittelija :D Ehdotuksia otetaan vastaan, ja myös saa secondaryksi ehdottaa pistooleita. Virityksistä en tiiä pätkän vertaa, joten joku vois laittaa linkkii jollekki sivustolle josta sais ees vähä sitä alkutietoo. Ja muistakaa, ei oo rahasta kii !

5

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ei ole rahasta kiinni osta APS-2 ex, jos on, osta kiina vesuri...

Heti aluksi kannattaa virittää ase kunnolla, riippuen tietysti pelityylistä, tarvitsetko isot lähtönopeudet?

Itellä Wellin VSRP-10, hyvin toimii yms.

Vara/kakkos aseeksi jokin varmatoiminen nbb pistooli tai jos kelpaa, vemppupisla...Riippu tietenkin pelityylistä, eli ampuuuko läheltä samalla aseella?

Kuitenkin, oletko miettinyt rakentavasi puoliautomaattista tk-kivääriä?

Sähköaseestasi saisit hyvän pohjan?(Malli kiitos)

• Marked One

Jos rahasta ei ole kiinni, niin hyvä; jotta pulttilukosta saisi tarkkuuskiväärin, niin siihen joutuu uusimaan aikamoisen liudan osia. Itse lähtisin virittämään tarkkuskiväätiä juurikin tuon Marui VSR-10:n pohjalle, VSR-11 käy myös sen ollessa kopio Maruin VSR-10:stä. Siksi näin, koska tuolle pohjalle saa varmaankin eniten viriosia. Aseen profiili on myös sen veran simppeli, että siinä ei ole valjoakaan hajoavia pikkuosia, yhtenä mainittavana kaksipuolisella teipillä kiinnitetty etutähtäin (ainakin Maruilla =))

Eri valmistajien osia ei pitämäs sekoittaman, koska yhteensopivuusongelmat. Paras kun laitat sisälle vain PDI:tä tai vain Laylaxia. Hoppikammio, kumi, ja tarkkuuspiippu voivat olla ihan mitkä haluat, mutta esimerkiksi PDI:n sylkky ja Laylaxin liipaisinkoneisto PDI:n seareilla ei lupaile hyvää.

Kiikariin kannattaa hommata melko korkeat tähtäinrenkaat, koska usein muuten lasit/maski tulevat tielle tähdätessä.

Äänenvaimennin ei oikeastaan vaimenna viritetyn aseen pamausta, joten ei kannata.

Bipodit ei auta mitään, kokeiltu on. Estäväthän ne toki naarmuuntumisen aseen rungossa, mutta itse pidän eniten omaan käteen tuettuna asetta.

Sitten on aina ghilliepuvut jne. Vinkkinä, että itse tehty puku oman pelipaikan maastoon tehdyin naamioitumiskankain ja juutein on aina paras, kaupan ghilliet ovat usein rumia, painavia ja kalliita.

Itse suosittelen kuitenkin tällaista, jos et ole varma siitä, jaksatko kykkiä siellä puskassa wookiepuvussa koko lopun softausurasi vai jääkö se tonnin pyssy kaapin pohjalle:

1) Osta Wellin L96, pelikelpoisen tehokas jo vakiona.

http://www.milgear.fi/kauppa/warrior-type-well-mb01-vihre-p-578.html

2) Hommaa siihen kiikaritähtäin ja mahdolliset tähtäinrenkaat ja kisko.

3) Mene ilmapehmoilemaan. Jos parin kuukauden päästä pidät tarkka-ampumisesta vieläkin, päivitä aseen sisukset. Tuo Wellin "awikka" on APS-2-yhteensopiva, joten siihen saa paljon viritysosia. Jos olet tyytyväinen aseeseen vakiotehoilla (140m/s), säästät rahaa!

Suosittelin tuota L96:sta sen takia, koska tuolla HFC:llä voi jäädä huono kuva tarkka-ampumisesta sen olle ssa melko tehoton = epävarmat tiputukset ja lopullinen kyrpiintyminen pulttilukkoihin.

• Minähän se täällä taas

Ok... Sähköaseeni on Cybergun AK47 Beta että en ihan usko että siitä kokoontuisi mitään snipun kaltaista puoliautomaattikivääriä... No jokatapauksessa kiitti neuvonnasta, mutta entäs esim Well VSRP10, Eikö mun se kannattais ostaa ihan ekana, hinta/laatusuhteen ja sopivien alkutehojen puolesta?

• Marked One

Kyllähän tuo well nyt ihan hyvä pohja olisi, mutta tuolla en itse lähtisi suoraan pelailemaan monen sähköaseen ollessa tuon tehoinen, ja se mahdollinen tarkkuusetukin olisi vain pieni.

Jos haluat vain päästä mahdollisimman halvalla, niin silloin parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaa varmaankin tämä:

http://www.milgear.fi/kauppa/milgear-custom-warrior-type-m160-musta-p-1381.html

Tuohon isket vielä kiikarin, niin kyllä sillä ainakin jonkin aikaa pelailee, tulevaisuudessa sitten kestävämpiä osia.

Ja niin,

backupiksi vaikka jokin halpa co2-pistooli, prosta saa noita KWC:n NBB-pislareita ihan sopuhintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe