JoikuSpot

.......

Millasia kokemuksia teillä ko softasta. Oma luuri nokia n900

10

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osa läppäreistä/kännyköistä ei tue Joikun ad hoc wlania...

• ...

Olenkin etukäteen asiassa liikenteessä kun pitäsi kokeilla tuolla softalla ipad kakkosen netin toimivuutta mökillä, kun padissa pelkkä wifi

• Itse olisin ostanut suoraan sellaisen tabletin, jossa olisi 3G sisällä ( Sim-korttipaikka)...

• ...

No paras ipad 2 malli pikkuisen auki 800e...en tarvii 3g laitetta kun mökillä kuitenkin tulee loppujen lopuksi oltua niin vähän. Hoitunee tuolla kännyllä ne mökki surffailut sen mitä lomilla siellä pystyy poikkeamaan. Ja kun kerran kotona langaton verkko niin turhaanpa mitään 3g justkaa hankkimaan

• Pyyhis

N900:ssa on Maemo, ja tuo adhoc rajoite koskee Symbiania. Googlaamalla ei ihan äkkiä selvinnyt tukeeko Maemo infrastruktuuri -modea hotspot käytössä. Muuten Joikuspot on hyvä ohjelma, tosin luurin akku tyhjenee melkoista vauhtia kun wlan ja 3g ovat käytössä samaan aikaan. Joikusta on myös ilmaisversio, kokeile sillä saatko padin toimimaan.

• Itse omistan Android luurin, jossa on sisäänrakennettu wlan jako toiminto. Wlan jako vie niin paljon akkua, että kännykkä kannattaa olla kokoajan seinässä kiinni...

• Kalakkuna

Oma N900 ja Joiku on toiminut kaikissa mahdollisissa läppäreissä, eli on hyvä softa.

• Kalakkuna

• Pyyhis

Noniin, Joikun sivuiltahan se tietenkin löytyi. www.joiku.com/ckeditor_assets/attachments/12/JOIKUSPOT PREMIUM FREQUENTLY ASKED QUESTIONS.pdf Maemo ei tue infrastruktuuria, mutta samassa ohjeessa sanotaan että iPad toimii Joikun kanssa.

• ...

Hyvä juttu. kiitos tiedosta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe