Saisiko joskus hellyyttä sinkkuna?

Erosta jo 10v

En viitsi tuonne sinkkupalstalle kirjoitella kun siellä nuorempia ja oisi kiva saada asiallisia kommentteja, kiitos jo etukäteen. Mietin 53v naisena että näinkö se meni ettei hellyyttä, läheisyyttä saa edes kerran vuodessa...? Ei tähän kait mitään oikotietä onneen ole. En enää halua asua kenenkään kanssa, pelkään sitoutumista ja mustasukkaisuutta. Samoin ajattelevia miehiä taitaa olla vähän eli että ystäväpohjalta silloin tällöin tavattas. Ja moni mies etsii niin hoikkaa naisystävää tuolla treffit-puolella ettei meikäläinen enää siihen yllä. Näitä mietin sunnuntai iltapäivän ratoksi ;)

31

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qq

Saa, kun vain ei vaadi heti liikaa vastapuolelta.

Miehenä ja sinkkuna ollessani kohtasin naisia kohtalaisen paljon. Salaisuus miten menestyin naisten parissa niin hyvin oli aika yksinkertainen, en osoittanut halua seksiin.
      Annoin aina aloitteen siitä naiselle. Tuolloinkin arvioin olisiko väärin mennä loppuun saakka vai oliko nainen "vain" hellyyttä" vailla.

Autoin monia naisia saamaan itseluottamuksensa takaisin, olemaan oma itsensä.

Täytyy sanoa että on se ihan mukavaa sinkkumiehestäkin olla joskus lähekkäin naisen kanssa ilman ylimääräisiä paineita. Molemmat kun tietävät ja tuntevat itsensä niin kaikki on ihan hyvin.

• Erosta jo 10v

Olipa viisaasti ja mukavasti kirjoitettu, qq. Niin, eron jälkeisissä mainigeissa olin suhteessa naimisissa olevaan. Moni voi tuomita tämän, mutta välillämme oli aitoa tunnetta. Miehen kaikki läheisyys oli ollut loppu jo pi tkään vaimon kanssa. Soittelemme vieläkin pari kertaa kuussa, emme ole tavanneet 5 vuoteen. oma ex löysi 12 v nuoremman, isäni 14 v nuoremman. Mallit elämässäni ovat siinä, sisaruksiakaan ei ole. Kysyisin vielä qq, tapasitko vapaana miehenä noita kivoja naisia tansseissa vai treffi-palstan kautta?

• qq

Tapasin heitä melkein paikassa kuin paikassa. Rohkeudesta ja hulluudesta kiinni ja siitä miten esittää itsensä ja mielenkiintonsa.

Toki ravintoloista aika moni oli, sinne kun tullaan tietyllä asenteella ja juhlatuulella. Aivan kun annettaisiin lupa "hullutella".
        Mukavinta on jos selvinpäin huomaa jonkun mielenkiintoisen ihmisen johon silmät pysähtyy, jää miettimään mikähän tuossa naisessa veti puoleensa. Seuraavan kerran vaistomaisesti tekee lähempää tuttavuutta jos vain mahdollista tehdä se jotenkin luonnollisella tavalla.

Jotenkin en luota ja usko nettipalstoihin. Ihmisen tunteminen vaatii näköaistin, kirjoittelusta nyt ei tiedä millaisia hulluja tässä ollaan:)

• #itäsuomen tyttö#

Asiasta kirjoittelit. Olen 50 v nainen, eronnut 3 vuotta sitten ja tunnen eläväni elämäni parasta aikaa. Harrastukset täyttävät työn ohella aikani mutta jotakin kuitenkin puuttuu. Hellyyttä kyllä kaipaan ja sitä, että saisi olla lähellä toista ihmistä. Yksin asuminen on ihanaa 23 vuoden liiton jälkeen ja siitä en todellakaan hevillä luovu. Yhden illan seuraa kyllä on tarjolla mutta tuollaiseen mainitsemaasi suhteeseen ei vaan taida olle miehillä halua. Sellainen olisi juuri sitä mitä minäkin haluaisin.

• Minnoon Oulusta

Kyllä se vain minulla passaisi. Itseasiassa sellaisesta haaveilin, vaan toteutumatta taitaa jäädä. Jos joku löytyy, niin liian kaukana asuu...

• #itäsuomen tyttö#
        Minnoon Oulusta kirjoitti:

Kyllä se vain minulla passaisi. Itseasiassa sellaisesta haaveilin, vaan toteutumatta taitaa jäädä. Jos joku löytyy, niin liian kaukana asuu...

näin se valitettavasti menee mutta jos joskus kohdalle sattuisi

• ¨yömies¨

Kyllä se minulle sopii. En vaadi enempää. Läheisyyttä. Hierontaa. Hartiat pois jumista. Pää keveäksi. Valkoiset on sukat ja kaapit puhtaat. Eikö meidän miestenkin ole oikeus kysyä läheisyyttä?

• Avoimin mielin

Iän karttuessa perheen perustaminen ei kai ole enää motivaationa tuttavuuksien solmimiseen. Uusien ystävien löytäminen ei ole niin helppoa kuin nuorena.

Esim. vapaaehtoistoiminnan kautta löytää ihmisiä jotka puolestaan kaipaavat kaveria.

Ystävyys ja keskinäinen avunanto ovat elämän suola.

• Minä taas löydän sitoutumiskammoisia hellyyttä vailla olevia miehiä helposti, enkä ymmärrä, miksi he edes hakeutuvat seuraani, kun minä tahtoisin että olisi muutakin ystävyyttä ja yhteistä. Eiköhän noista vapaana pyörivistä kypsemmistä miehistä suurin osaa halua vain pitää hauskaa ilman sitoutumista mihinkään.

• qq

Meinaatko että kun korvantakaa rapsutat niin jalka nousee...

• qq kirjoitti:

Meinaatko että kun korvantakaa rapsutat niin jalka nousee...

Kellä nousee ja kellä ei. Ei se nyt niin varmaa ole enää nouseeko mikään vaikka kuinka rapsuttaisi, mutta jäljellä on yhä kyky ja tarve hellyyteen ja läheisyyteen. Kohtaamiset ovat ihania ja erot kamalia. Siitä ei vain pääse mihinkään. Ja jälkeenpäin se tunne ettei muuhun kelpaa - ihan kamalaa. Niin paljon turhaa porua mokomasta onnettomasta tuhraamisesta... sitä on vaikea käsittää.

• qq
        PupuPuskasta kirjoitti:

Kellä nousee ja kellä ei. Ei se nyt niin varmaa ole enää nouseeko mikään vaikka kuinka rapsuttaisi, mutta jäljellä on yhä kyky ja tarve hellyyteen ja läheisyyteen. Kohtaamiset ovat ihania ja erot kamalia. Siitä ei vain pääse mihinkään. Ja jälkeenpäin se tunne ettei muuhun kelpaa - ihan kamalaa. Niin paljon turhaa porua mokomasta onnettomasta tuhraamisesta... sitä on vaikea käsittää.

Hmm..noinhan se on. Ristiriitaisen eron jälkeen hyvätyksi joutuminen alentaa arvontuntoa jonka voi palauttaa jonkun toisen ihmisen kanssa. Elämässä on yksi vitsaus tunteilla tasapainotteluun, ei pidä olla liian mukava ja hyvä jos ei halua mennä asumaan yhteen tai naimisiin..vaikka miten luvataan ja ymmärretään ettei mies ole valmis suhteeseen ja sanotaan ettei se haittaa. Muutaman mukavan kuukauden jälkeen tarraudutaan kiinni siihen mihin ollaan jo totuttu. Halu kasvaa syödessä, kohta ollaan menossa jo naimisiin, haaveillaan kaikesta yhteisestä jne.

Tuosta syystä olen päättänyt jo ajat sitten etten leiki tunteilla, yhdenkään ihmisen tunteille edes silloin kun toinen ihminen itse haluaisikin.

Miehen ja naisen välinen ystävyys syvenee, toisaalta se on hieno asia, joskus ystävyys rikkoutuu omistushaluun joka on luonnollinen tunne kun toisesta ihmisestä pitää.
        Aika raskasta on olla kommentoijana, kuulijana eronneiden suhteisiin kun yleensä kuulee vain sen toisen osapuolen kertomuksen. En voisi syyllistää ketään koska kaikkiin asioihin tarvitaan kaksi kun kysymys on parisuhteesta. Asiat vain joskus menee ristiin, erilleen, toisenlaisiin arvoihin, kyllästymiseen saakka.

• qq kirjoitti:

Hmm..noinhan se on. Ristiriitaisen eron jälkeen hyvätyksi joutuminen alentaa arvontuntoa jonka voi palauttaa jonkun toisen ihmisen kanssa. Elämässä on yksi vitsaus tunteilla tasapainotteluun, ei pidä olla liian mukava ja hyvä jos ei halua mennä asumaan yhteen tai naimisiin..vaikka miten luvataan ja ymmärretään ettei mies ole valmis suhteeseen ja sanotaan ettei se haittaa. Muutaman mukavan kuukauden jälkeen tarraudutaan kiinni siihen mihin ollaan jo totuttu. Halu kasvaa syödessä, kohta ollaan menossa jo naimisiin, haaveillaan kaikesta yhteisestä jne.

Tuosta syystä olen päättänyt jo ajat sitten etten leiki tunteilla, yhdenkään ihmisen tunteille edes silloin kun toinen ihminen itse haluaisikin.

Miehen ja naisen välinen ystävyys syvenee, toisaalta se on hieno asia, joskus ystävyys rikkoutuu omistushaluun joka on luonnollinen tunne kun toisesta ihmisestä pitää.
        Aika raskasta on olla kommentoijana, kuulijana eronneiden suhteisiin kun yleensä kuulee vain sen toisen osapuolen kertomuksen. En voisi syyllistää ketään koska kaikkiin asioihin tarvitaan kaksi kun kysymys on parisuhteesta. Asiat vain joskus menee ristiin, erilleen, toisenlaisiin arvoihin, kyllästymiseen saakka.

Niin, halu tosiaan kasvaa syödessä. Sitä huomaa, kuinka autuaallista on nukkua sylityksin toisen kanssa, hengittää samaan tahtiin. Se saa sanomaan ääneen, että elämästä pitää nauttia tässä ja nyt kun se on meille nautittavaksi annettu. Hyvissä ajoin ennen auringonnousua prinssi antaa ymmärtää, että "Pupu on nyt tehtävänsä tehnyt, Pupu saa mennä"... ihan kuin saisi sangollisen kylmää vettä niskaan, jotta "prinssi" saa valmistautua omiin harrastuksiinsa ja niin sitä mennään ja hiihdellään kirjaimellisesti eri laduilla itsekseen ja yksikseen näin talviaikaan... Olisi se tosi kamalaa, jos joutuisi nukkumaan sillä lailla kaiket yöt sylityksin ja tuntisi toisen läheisyyden, Joutuisi kuuntelemaan tuttua kuorsausta, tuntisi tutun ihon ihollaan jne. tosi - tosi kamalaa... Tätähän sitoutumiskammoinen loppujen lopuksi kammoaa ja se menee minulta yli hilseen. Sorry. Niin ja ei saisi olla mitään tunteita, pelkkää laskemoitua hyväksikäyttöä puolin ja toisin. Pelkkää suoritusten kykyjen ja muiden avujen arviointia. Missä inhimillisyys ?

• qq
        PupuPuskasta kirjoitti:

Niin, halu tosiaan kasvaa syödessä. Sitä huomaa, kuinka autuaallista on nukkua sylityksin toisen kanssa, hengittää samaan tahtiin. Se saa sanomaan ääneen, että elämästä pitää nauttia tässä ja nyt kun se on meille nautittavaksi annettu. Hyvissä ajoin ennen auringonnousua prinssi antaa ymmärtää, että "Pupu on nyt tehtävänsä tehnyt, Pupu saa mennä"... ihan kuin saisi sangollisen kylmää vettä niskaan, jotta "prinssi" saa valmistautua omiin harrastuksiinsa ja niin sitä mennään ja hiihdellään kirjaimellisesti eri laduilla itsekseen ja yksikseen näin talviaikaan... Olisi se tosi kamalaa, jos joutuisi nukkumaan sillä lailla kaiket yöt sylityksin ja tuntisi toisen läheisyyden, Joutuisi kuuntelemaan tuttua kuorsausta, tuntisi tutun ihon ihollaan jne. tosi - tosi kamalaa... Tätähän sitoutumiskammoinen loppujen lopuksi kammoaa ja se menee minulta yli hilseen. Sorry. Niin ja ei saisi olla mitään tunteita, pelkkää laskemoitua hyväksikäyttöä puolin ja toisin. Pelkkää suoritusten kykyjen ja muiden avujen arviointia. Missä inhimillisyys ?

Tuon vuoksi kirjoitinkin ettei kannata olla liian mukava, mennä liian lähelle, antaa liikaa niitä hetkiä jota toinen jäisi kaipaamaan jos ei pysty sitoutumaan.

Ihmiset tulevat aina riippuvaisiksi toisesta ihmisestä kun se toinen antaa elämään turvallisuutta, läheisyyttä, huomiointia ja arvostusta.
        Miehille ja naisille käy siinä köpelösti, tulee huonot fiilikset.

Ensimmäiseski tulee tuntea itsensä, sen jälkeen arvioitava mitä voi antaa toiselle.

Usein olemme lyhytnäköisiä, miehet näkevät naisessa rinnuksen ja pepun..muu saa jäädä taka-alalle. Hetken hyvä olo, helpottava rakastelu joka usein on jopa sähläämistä. Aamulla moi, nähdään.

Naiset läheisyyttä kaipaavana altistuvat usein tuollaiseen kohtaloon, vaistomaisesti se vain tapahtuu.

No, miehen tulee suojella naista itseltään jos ei ole valmis täyttämään naisen odotuksia. Noin minä se mietin:)

Ehkä olen tyhmä, tai sitten liian kokenut.

• qq kirjoitti:

Tuon vuoksi kirjoitinkin ettei kannata olla liian mukava, mennä liian lähelle, antaa liikaa niitä hetkiä jota toinen jäisi kaipaamaan jos ei pysty sitoutumaan.

Ihmiset tulevat aina riippuvaisiksi toisesta ihmisestä kun se toinen antaa elämään turvallisuutta, läheisyyttä, huomiointia ja arvostusta.
        Miehille ja naisille käy siinä köpelösti, tulee huonot fiilikset.

Ensimmäiseski tulee tuntea itsensä, sen jälkeen arvioitava mitä voi antaa toiselle.

Usein olemme lyhytnäköisiä, miehet näkevät naisessa rinnuksen ja pepun..muu saa jäädä taka-alalle. Hetken hyvä olo, helpottava rakastelu joka usein on jopa sähläämistä. Aamulla moi, nähdään.

Naiset läheisyyttä kaipaavana altistuvat usein tuollaiseen kohtaloon, vaistomaisesti se vain tapahtuu.

No, miehen tulee suojella naista itseltään jos ei ole valmis täyttämään naisen odotuksia. Noin minä se mietin:)

Ehkä olen tyhmä, tai sitten liian kokenut.

Hyvin olet jäsennellyt ajatuksesi ja ajatellut.

Läheisyyden tarve on osa ihmisyyttä, se vain muuttaa muotoaan eri elämänvaiheissa ja saa siitä tullakin huonot fiilikset, jos ihmiseltä evätään turvallisuus, läheisyys, huomio ja arvostus. Jos jokin on tylyä, toki se tylyltä saa tuntuakin.

Kyllä minäkin ehkä haaveilisin, että olis edes joku, jos ei ketään olisi eroni jälkeen osunut kohdalleni. En osaisi ajatella seurauksia itselleni. Eihän sitä etukäteen ketään jää kaipaamaan eikä voi tietää ketä tulee kaipaamaan.

• kaikkea sitä...

Mitä? Että ette halua seksiä???

• Tosiaan!!!???

Sen vuoksi me miehet menemme nuorempiin, eroon tai vieraisiin, kun suomi nutturoilla loppuu seksin tahtominen (halu, ei himoa) jotain 45 ikäisinä keskimäärin. Jopa usein nuorempana.

• qq

kaikkea sitä...no tietysti haluan muttei se ole alussa kaiken tarkoitus. Mielestäni on mukavampi odottaa ja tuottaa naiselle sellainen olo että se repii sukkahousunsa riekaleiksi tai laittaa silmänsä kiinni ja pystyy nauttimaan asioista. Naisia on yleensä kahdenlaisia, jotkut eivät ole niin tunteellisia, jotkut taas ovat.

Nopeissa tutustumisissa tuskin pystyy nauttimaan, luottamaan kumppaniinsa. Tuolloin olisi vahinko jos ottaa naiselta sellaista mitä hän itsekkin pitää pyhänä asiana. Mutta, kuten sanoin niin naisia on vaikka millaisia. Rivoja, kylmiä, ylpeitä, epätoivoisia, hellyydenkipeitä jne.

Miesten tulisi aistia millainen nainen on kyseessä ennen "toimenpiteitä", ei ole kiva vahingoittaa kenenkään sielua tai elämän tasapainoa jos siitä..no ei siitä silloin olisi hyötyä kenellekkään. Yksi pano kun unohtuu heti parinpäivän sisällä, mielenkiintoinen läheisyys ei unohdu ikinä vaikkei sitä aina kaipaisikaan takaisin. Mukavat kokemukset nostavat mielialaa ja itsetuntoa, olemmehan psykedeelisiä olentoja!

• Ei turhakkeille
        qq kirjoitti:

kaikkea sitä...no tietysti haluan muttei se ole alussa kaiken tarkoitus. Mielestäni on mukavampi odottaa ja tuottaa naiselle sellainen olo että se repii sukkahousunsa riekaleiksi tai laittaa silmänsä kiinni ja pystyy nauttimaan asioista. Naisia on yleensä kahdenlaisia, jotkut eivät ole niin tunteellisia, jotkut taas ovat.

Nopeissa tutustumisissa tuskin pystyy nauttimaan, luottamaan kumppaniinsa. Tuolloin olisi vahinko jos ottaa naiselta sellaista mitä hän itsekkin pitää pyhänä asiana. Mutta, kuten sanoin niin naisia on vaikka millaisia. Rivoja, kylmiä, ylpeitä, epätoivoisia, hellyydenkipeitä jne.

Miesten tulisi aistia millainen nainen on kyseessä ennen "toimenpiteitä", ei ole kiva vahingoittaa kenenkään sielua tai elämän tasapainoa jos siitä..no ei siitä silloin olisi hyötyä kenellekkään. Yksi pano kun unohtuu heti parinpäivän sisällä, mielenkiintoinen läheisyys ei unohdu ikinä vaikkei sitä aina kaipaisikaan takaisin. Mukavat kokemukset nostavat mielialaa ja itsetuntoa, olemmehan psykedeelisiä olentoja!

En haluais olla ainakaan kenenkään miehen itsetunnon kohottaja. Mies vonkais niin kauan että seksiä irtois ja sitten iso sulka hatussa vihellellen lähtis kohti uusia mesimättäitä.

• mummeli

Tottakai me mummelitkin halutaan sexiä. Mutta todellakin vaikeaa, jos ei ole rakastajaa.

• mummeli kirjoitti:

Tottakai me mummelitkin halutaan sexiä. Mutta todellakin vaikeaa, jos ei ole rakastajaa.

Mitä vaikeaa siinä on? Onko mummeli kädetön?

• hmmm....
        miss.fire kirjoitti:

justjust....mietipä sitä

• Aivoissa salaisuus
        miss.fire kirjoitti:

Kädetönkin voi harrastaa meditatiivista seksiä.

• hmmm.... kirjoitti:

justjust....mietipä sitä

Mä mietin. Keskenäni. Niin kuin teen kaikki muutkin hommat :)) Ja pyydän anteeksi. Neiti.Näsä olis ollut mulle parempi nikki ;))

Mä mietin sitäkin, keskenäni, jos ei kukaan muu tuu talkoisiin, että me ihmiset haluamme kaiken. Ihan kaiken. Tai olemme onnettomia. Se on todella epäreilua Elämälle.

Haluamme rakkautta, intohimoa, huolenpitoa, ystävyyttä - koko saamarin paketin. Ja jos emme sitä saa, alamme pillittää.

Ei riitä että elämä on meille hyvä, aina puuttuu joku pala.

• Aivoissa salaisuus kirjoitti:

Kädetönkin voi harrastaa meditatiivista seksiä.

Hah! Aika hyvin piilotettu salaisuus mun aivoissa ;D Tai... kai unetkin kuuluu samaan kategoriaan?

• Erosta jo 10v

Sinkkujen hellyyden pitäs kai olla kevyttä, ohimenevää ja mukavaa. Itse olen syvällinen mietiskelijä vaikka kyllä hullutteluakin löytyy. Paljon helpompi olla naisystävien kanssa läheisessä kontaktissa, tosin ei fyysisessä, kuin miehen kanssa. Itse haluaa suhteelta enemmän tai toinen haluaa... En itse ainakaan ole törmännyt muunlaiseen. Ja onhan seksuaalinen halunikn laimennut, onneksi, mutta on siinä haikeuttakin.

• 50 ja sinkku

Tämä ei ehkä aloittajan aiheeseen kuulu, mutta sivuaa sitä. Olen juuri ja juuri viisikymmentä täyttänyt, hoikka, nuorekas ja ikäistäni huomattavasti nuoremman oloinen. Hetki sitten kirjauduin ulos 50 -chatista. Aika ajoin seurailen chattia ja keskustelen miesten kanssa. Usein heti alkuvaiheessa miehet kysyvät mitä teen työkseni. Olen fyysisen sairauden (joka ei mitenkään näy päällepäin) eläkkeellä, ja kun ikänikään ei ole chatissa näkyvillä, niin vastaukseni, että en ole enää työelämässä, saa miehet lopettamaan siihen paikkaan keskustelun. Kuten taas kävi hetki sitten!
      En vain viitsi heti alkuvaiheessa alkaa selvittämään, että olen ihan nuori vielä ja kaikin puolin fiksu ja kiinnostava, kun jo miehet tekevät päätöksensä minun suhteen (olen luultavasti heidän mielestään vanha ja raihnainen, siis en enää nainen).

• miks sie mietit jotakin hoikkaa naisel pitää olla muotoja silloinhan hän on nainen isol ännäl oikeesti

• Karkaaja

Ei sitä hellyyttä irtoa aina vakituisessa suhteessakaan. Jos seksi loppuu, loppuu myös hellyys.

• Tänään on kosittukin

Minä olen niukasti yli 60v mies ja erosta on kulunut noin 12v. En kuitenkaan ole joutunut olemaan ilman hellyyttä ja seksiäkin riittää just sopivissa annoksissa. Kumppanini löysin S24 chatista jossa juteltiin kauan ja syvällisesti ennen ensi tapaamistamme.
        Tiedän että löytäminen on tuurista kiinni ja helpommin törmää huonoon kokemukseen kuin jatkuvuutta antavaan. Tiedän myös että moni muukin on kaverinsa löytänyt sieltä.

Toki tuo on vain yksi tapa löytää kumppani ja sitä myötä hellyyttä jne...mutta jos ei ole kiire löytää päivässä, kahdessa niin suosittelen pitkäjänteisyyttä ja avoimuutta esim. juuri tuolla sätin puolella.

Itsestä kuitenkin kaikki on lopulta kiinni.

• Essolta löytyy apu!

Essolta löytyy varmasti apu yksinäisyyteesi. Kun tulet Essolle tankkaamaan, niin me kyllä panemme merkille tuntemksesi, ja Seksi-Sulo tulee varmasti heti juttelemaan kanssasi. Siitä se saattoreissu yleensä alkaa.

Sulo on siitä mukava mies yksinäiselle naiselle, että hän ei ole takertuvaa tyyppiä, eikä hän ole tippaakaan mustasukkainen. Kun hän on päässyt asiaan, niin hän poistuu kiltisti takavasemmalle, sillä Sulon vaimo on aika kipakkaa sorttia. Jos Sulo käyttäytyisi saattoreissuillaan huonosti, niin hänen vaimonsa ei ehkä päästäisi häntä joka päivä Essolle katselemaan simpsakoita neitoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      7
      3403
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      58
      3253
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      44
      2949
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2836
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2638
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2610
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2317
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      55
      2063
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1951
    Aihe