Minun mies on hyvin mustasukkainen ja yritti estää minua näkemästä minun ystäviä jotka ovat miehiä. No en hyväksynyt tuollaista. Mies sanoi että selvä, mutta jos näen niin hän ei halua sitten tietää asiasta. En usein näekkään, mutta jos näen niin on kamalaa kun minun pitäisi sitten valehdella ja keksiä tuperiä tekosyitä tai jotain. Sitten mies kuitenkin utelee että minnes menet ja ketä siel oli ja sitä rataa. Ärsyttää peitellä tommoista. Minulla ei ole mitään salattavaa. Minusta se että on parisuhteessa ei saa olla esteenä tavata erisukupuolta olevia ihmisiä. kokemuksia? mielipiteitä?
kertomattomuus
11
263
Vastaukset
- dgdsgsdafagsdf
No ei kait sinun kannata ruveta valehtelemaan. Jos kysyy missä olit ja kenen kanssa niin vastaat että "kaverin kanssa olin". Jos kyselee tarkemmin niin sitten voit sanoa että Pekan.
Mitä sitten teet näiden miespuolisten ystävien kanssa? Aika harvoin kuitenkin ystävyys miehen ja naisen välillä on täysin vetovoimatonta (ainakaan miehen osalta), joten heidän tapailunsa on siinä mielessä mielestäni vähän turhaa.- huhhuijjakkaa
Itselläni on kanssa miespuolisia ystäviä, harrastuksien ja muiden kautta. Eli yhdessä tehdään harrastuksiin ja muuten siihen vastaavaa yhdessä, tai mitä ylipäätänsä tehdään ystävien kanssa.
Ei minulla ainakaan ole omiin ystäviini mitään vetovoimaa tai kiinnostusta, muuta kuin ystävänä. Ja jos jollain noilla ystävilläni on minuun, niin miksi se heti oletetaan että kun miestä kiinnostaa niin minuakin alkaisi kiinnostamaan?
Ystävät ovat ystäviä, ovat he sitten mitä sukupuolta tahansa. Itse en voisi seurustella miehen kanssa joka ei kestä miespuolisia ystäviäni tai sanoisi että minun pitäisi valehdella heidän tapaamisesta. Minä kun erityisesti arvostan rehellisyyttä parisuhteessa enkä todellakaan rupea toisen takia valehtelemaan. - nuori nainen
Toi on niin epäreilua et sä et saa olla miehen kanssa ihan kaveri kun mies haluu aina olla kaveri vain jos on taka-ajatuksia. Ne on ne mun kaverit ihan vaan vanhoja lapsuudenkavereita, joilla on omat naiset ja sillei. Kait pitäis silti vaan sanoo suoraa nimeltä, vaik se on kieltänyt et ei saa sanoo mut sit utelee.
- Otapa mukaan
Nuori nainen , ota mustasukkainen mukaan, sillä jos ei ole mitään salattavaa, niin voihan se olla mukana.
Jos sinun välttämättä pitää mennä yksin, kyllä se jo hitossa panee knet tahansa epäilemään, että mikä mahtaa olla kun en itse kelpaa mukaan.- hhhhohhhoijjakkaaaa
Miksi sitä puolisoa pitää jatkuvasti aina ottaa mukaan? Kun parisuhteen rupeaa, niin eikö enää saa mennä ystäviä tapaamaan ilman puolisoa?
Aika ahdistava ajatus. - nuori nainen
muuten ottaisin, mutta jos menemme vaikka baariin, mihin yleensä menemme kavereideni kanssa ja mies tulee mukaan hänen on pakko juoda ja pakko juoda paljon. Me joisimme yhdet ja lähtisimme. En kestä sitä kännissä ja se on lopettanut mut ei kestä kiusausta. Mun kaverit ja mies on niin erilaisia et ne ei tuu oikein toimeen sit kenenkään kämpilläkään. Kait pitää vaan sit sanoo et jos ei viidy niin menee kotiin.
- hohhoijjaaappa
Meinaako se parisuhteessa olo tosiaan sitä, että aina pitää ottaa se kumppani mukaan kun ei kerta ole salattavaa?
Eihän miehetkään ota läheskään aina naistaan mukaan kavereiden luo mennessä, miksi ihmeessä naisen pitäisi ottaa?
Ei minulla herää epäilykset oman miehen kohdalla, jos hän lähtee naispuolisen ystävänsä kanssa vaikkapa kaffelle tai harrastuksiin. Minä luotan mieheeni ja hän minuun.
- yksin kotona
Miksi kysyt edes lupaa tavata kavereita. Asia on minusta yksinkertainen. jos mies ei hyäksy et tapaat kavereita, niin se on sulle väärä mies.
- nuori nainen
En kysy mieheltä lupaa, yleensä kysyn et hei oliks sul suunnitelmia haittaisko jos meen näkeen kavereit. Tai sitten kun saan ees tekstarin tai ilmoitan et meen jonnekin niin mies rypee kyseleen. Sanoin sille samaa kun yritti estää mua tapaamasta kavereit et en hyväksy et rajoittaa mun elämää noin. Jos ei haluu tietää niin yritän sitten välttää kertomasta sille.
- yksin kotona
No väärä mies joka tapaukses kun kyselee aina kun lähdet ulos. Saatko viedä edes roskista ulos rauhassa vai tarviiko siitäkin antaa selonteko. Ei mitään luottamusta taida olla sillä mieheltä sulle. Jos mä olisin nainen niin mä en kestäis tollasta mustasukkaisuutta ja en eläis hetkeekään tollases suhtees. En tajua et miten kestät .
- fxgjgjjggjgj
Kyllä se on ihan järkevää kertoa mihin on menossa ja kenen kanssa ihan vaan turvallisuuden vuoksi. Entä jos sattuu jotain, kaatuu lyön päänsä tai ihan mitä vaan jalka menee poikki metsätiellä eikä kukaan löydä sinua jos et ole sanonut mihin menet. Kyllä parisuhteessa tai kotitaloudessa pitää sanoa mihin on menossa. Ei lapsetkaan saa koko päivää juoksennella pitkin maailman ilman että tiedän suunnilleen missä ovat tai kenen kanssa. Ei tarvita selontekoa kun ihan vain kertoa mitä toinen tekee se on sitä huomioimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917540Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226275Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604397Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333034Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902618Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh241866- 1291511
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1951495Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21751"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19693