Lisäansiota kotoa!

äippäli88

Aluksi kannattaa unohtaa ne iänvanhat ptc-sivustot jossa saadaksesi edes muutaman dollarin joudut rekrytoimaan sata kaveriasi. Rikastumaan tällä ei pääse, mutta kyllä tämä yh äidin taloutta piristää kummasti kuukausittain. Voittaa nuo ptc hömpät rahamäärässäkin 100-0.

Täyttämällä kyselyitä suomalaisilla kyselysivustoilla itse ansaitsen vaihtelevasti parista kympistä jopa viiteen kymmeneen euroon kuukaudessa. Sivustot ovat tosiaan suomalaisia ja mikä parasta - sinun ei tarvitse värvätä yhtään ystävääsi ansaitaksesi itse jotain.

Henkilökohtaisesti saan kyselyitä täytettäväkseni noin 10-20.

Ohjeet voit katsoa täältä: http://www.internetinilmainen.info/internetin-ilmaiset/ansaitse-rahaa-vastaamalla-kyselyihin

18

1070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nördeli

Tässäpä et joudu rekrytoimaan kavereitasi. Etkä juoksemaan kauppaamassa rohtoja ,kosmetiikkaa tai mitään muutakaan ainoa mitä tarvitset on hieman englanninkielen taitoa ja tietokoneen internet yhteydellä käy katsomassa http://bit.ly/zxbEAr

• ---------

Paljonko noin suurin piirtein tienaat noilla kyselyillä kuukaudessa?

• äippäli88

Riippuen kuukaudesta, mutta n. 30-50e ja lahjakortit päälle. Nuo hopottajat ova kyllä mielestäni ihan turhia, samoin kun nördelin linkittämä sivu, täynnä epämääräistä tietoa ja valheita.

• häääh miten?
        äippäli88 kirjoitti:

Riippuen kuukaudesta, mutta n. 30-50e ja lahjakortit päälle. Nuo hopottajat ova kyllä mielestäni ihan turhia, samoin kun nördelin linkittämä sivu, täynnä epämääräistä tietoa ja valheita.

Miten voit saada noin paljon? Kyselyt kestää yleensä 10min ja niistä saa vain parikytsenttiä...miten paljon sulla oikeen menee aikaa noihin?

• zägä

Minä taas suosittelen kotona oleville Hopottajia, joihin liittymällä pääsee erilaisiin testiryhmiin testailemaan tuotteita ilmaiseksi ja kertomaan niistä kavereilleen. Kampanjat liittyvät esimerkiksi kosmetiikkaan, elintarvikkeisiin, kirjoihin jne. Itse pääsin juuri testailemaan puuroja lapseni kanssa. Kuukausittain palkitaan ahkerimmat hopottajat lahjakortein, ja vuoden lopussa 20 eniten pisteitä kerännyttä palkitaan myös.

Näin vuoden alkupuolella on hyvä aika liittyä mukaan, kun pisteitä ehtii kerätä vielä hyvin vuoden kertymää ajatellen. Ja huomaathan, alla on koodi, jolla saat 500 pistettä heti tervetuliaisiksi :)

Rekisteröitymään pääsee:

http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy

Kenttiin täytettävä rekisteröitymiskoodi on: HOP7793 (kiitokset, suot tällä minulle pisteitä)

ja kampanjakoodi on: H5342D (tällä saat heti 500 pistettä)

• hopotiti

Eipä tuolla Hopottajilla näköjään voikaan mitään itse saada. Ellei pääse kuukauden top 5 -listalle. Sit voi saada palkinnon... Turhaankohan rekisteröidyin... :/

• No way

30-50 eurolla en aikaani myy. On se sen verran kallista.

Paremmille bisneksille pääsee myymällä netissä romut pois nurkista. Tienaa kuukadessa kymmenkertaisesti tuon summan.

• kesätydy

Näitä mielipidekyselyitä on ihan kiva täytellä ja jos ne ottavat n. 20-30min kuukaudessa ja siitä saat 30-50e ei se mielestäni huono juttu ole ;)

• pikkusenedes extraa

hopottajat, olen ollut siellä vuosia enkä ole kertaakaan vielä saanut mitään hopotettavaksi. Että en voi suositella, en siis ole saanut edes mitään tuotetta ilmaiseksi testtavakseni :(

Itse on tullut " tienattua" myymällä varastosta jouten olevaa tavaraa pois (tori.fi mm.vanha kirjahylly,soutulaite, hoitopöytä jne) ja 6vuotta on tullut myytyä kosmetiikkaa - vaikka tilaajina on vain omat kamut nin silti on tullut kymppejä provikkaa kuukausittain, nyt joulun alla jopa toista sataa. Ja lisäksi sitten saanut itse ilmaiseksi tuotteita myös.

• hannuheehoo

Mahtavia sivuja, ei voi muuta sanoa ;-)

• europanelisti
    • kotiäitivm87

toimivaksi todettu keino ja lahjakortitkin ovat plussaa!

• Isommatpanokset

Itse tienaan kivasti nuilla nettipeleillä. Panokset tarpeeksi korkeiksi ja opettelee pelaamaan jotain tiettyä peliä. Jos aikaa löytyy nii saa isojakin summia. Eilen pelasin puoli tuntia ja 200e voittoa.

• panelistimamma

Tämäkin riippuu käytännössä ihan tuurista. Paneeleissa et voi mitään ainakaan hävitä :-)

Kannattaa vain muistaa täyttää kaikissa paneeleissa oma profiili (kulutustottumukset jne.) jotta saisitte mahdollisimman paljon paneelikutsuja...

• Panelistii
      • huuhaata55

Ihan uskomatonta hömppää. Yritin että olisin oikeasti saanut lisätuloja, mutta eihän nuo mitään tuota. pelottaa ettei vain tuosta ollut vahinkoa itselle tai koneelle, mistä pirusta sen tietää mitä nuo oikeasti ovat?

• -----------ö

Noista jotain lukeneena. Osa on huijausta ja osasta ei tienaa mitään. Itse kierrän kirppiksiä ja bongailen ostoksia joista tienaan tuplat netissä myymällä tai sillä omalla pöydällä kerran vuodessa. Samalla hoituu ne lastenvaatehankinnat ja käteen jää löydöistä riippuen 20-300 euroa kuukaudessa.

• toimiijoo

Suosittelen kyllä itse kokeilemaan. Varmasti on niitäkin, jotka eivät maksa, mutta tuossa ylempänä olevat ovat kyllä minulle ja monelle muulle maksaneet. Kannattaa kokeilla itse, eikä luottaa aina vain lukemaansa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe