petetty

...

Olen ollut mieheni kanssa naimisissa melkein 3 vuotta, ja näin hänen fb keskustelun hänen työkaverinsa kanssa..
Työkaveri: • Ihan peestä, mutta koska ei ehditä töissä puhua eikä mulla ole sun numeroa (vieläkään) niin täytyy laittaa täältä viestii...

Eli oisko se sitte huono vai hyvä juttu jos haluaisinkin ehkä jotain muutakin kuin pienen työpaikka romanssin? Huom! Mä en nyt painosta mihinkään eikä koko tulevaisuudesta tarvi heti päättää, mutta itse otit puheeksi
Mieheni:
• joo, kyl mä ymmärrän ettet painosta mua mihinkään.. Mutta mä en halua herättää sussa toiveita jostain, mitä mä en välttämättä voi antaa sulle.. Täytyy kyllä myöntää että olen ihastunut suhun muutenkin kuin fyysisesti.. Sen takia mä menin näinkin pitkälle sun kaa... Se on mulle hyvin hämmentävä tilanne, sillä en ole ollut sellaisessa tilanteessa ennen (näin varattuna). Jos tiedät mistä puhun.. Mä en ole ennen antanut mun ihastuken mennä näin pitkälle
silloin ku olin jo parisuhteesta.. En tiedä itekaan ajatella tästä tilanteesta... Mulla on paholainen toisella olalla ja enkeli toisella...

Työkaveri:
• No en ole itsekään tehny tällaista KOSKAAN.

Mulla nyt sinänsä helppo tilanne että oma parisuhde on ohi vaikka saman katon alla vielä asutaankin. Tämä vain siitä syystä ettei mulla ole kämppää mihin mennä, mutta toivottavasti pian on.
Ja ymmärrän kyllä ton sunkin kannan tässä asiassa ja kunnioitan sitä.

Mun tämän viikon tähtihetkiä on kyllä ollu noi hetket sun kanssa (ja tiedät kyllä mitkä niistä ) ja unelmia nyt ainakin saa olla

Mieheni:
• niin... munkon on kyll ollut vaikeaa vastustaa sua...

Tämä oli se keskustelu. Mitä mun pitäisi arvata? Kysyin mieheltäni siitä ja hän sanoi että he vain tekivät yhden pusun. Kuinka uskottava se on?
Hän sanoo rakastavansa minua, mutta ei pyytänyt edes anteeksi tästä jutusta.. Miten te käyttäytyisitte? En ole suomalainen, joten tekstissä saattaa olla virheitä,

16

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lovingthelife

Pettää sua, antaisin kenkää ja nopeasti.

• ...

Miks oot niin varma?

• lovingthelife

Oletko sokea? Lueppa tuo miehesi keskustelu uusiksi.. olet kyllä aika hyväuskoinen jos asia ei tuosta tule selväksi.

• ~cissi~

Poikki vaan, poikki poikki! Myöhemmin mies vielä tulee ovea raapimaan ja uikuttamaan postiluukusta, sitten voitte keskustella kunnolla jos vielä huvittaa. Mutta ensihoitona ulkoruokintaa

• Ei näin, ei näin.

No haloo, missä järki? Mie luulin et mie olen sinisilmänen mutta sinä oot vielä enemmän. Nyt heti pistät poikki.
      Jos sun miehes rakastaisi sinua oikeasti niin ei edes alkaisi värkkäileen muiden kanssa.
      Pusu vaan mutta se laskee kynnystä alemmas ja alemmas, ja kohta he ovatkin jo sängyssä. Ei puhettakaan etteikö mies sitä haluaisi, johan sen näkee viestistä.

• kenkää heti

miehes on pannut vierasta naista ja sä uskot et se oli pusu vaan. Onnee vaan suhteeseen jossa miehes pettää sua.

• <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Tuossa keskustelussa nainen on se aktiivisempi osapuoli. se on päättänyt saada sun miehesi, eikä kunnioita teidän avioliittoa. Sääli, että meissä naisissa on tuollaisia, joille kelpaa vain varatut.

• </3 </3

Mutta mies on aloittanut koko sopan mitä luultavimmin. Eli idiootti tuo mieskin on.

• ...
        </3 </3 kirjoitti:

Mutta mies on aloittanut koko sopan mitä luultavimmin. Eli idiootti tuo mieskin on.

Keskusteltiin just miehen kanssa ja se tunnusti, että suuteli häntä ja että mitään muuta ei tapahtunut. Sanoi, että on pahoillani teostaan eikä ole ylpeä siitä..
        Mutta minä olen ihan poikki..

• Simasuu
        ... kirjoitti:

Keskusteltiin just miehen kanssa ja se tunnusti, että suuteli häntä ja että mitään muuta ei tapahtunut. Sanoi, että on pahoillani teostaan eikä ole ylpeä siitä..

Kyllä sua nyt vedetään nenästä, muka vain pusu, pah..... Heitä pihalle ja heti!

• Nala...
        ... kirjoitti:

Vai pahoillaan? Epäilen suuresti. Hän on pahoillaan vaan siitä, että sinä näit tuon keskustelun, ei siitä mitä itse teki. Itse en ainakaan helposti pystyis uskomaan miehen vilpittömyyteen.

• badromance

todella surullinen tilanne. Tuossa ei ole hirveästi vaihtoehtoja. Sinun täytyy laittaa mies valitsemaan. Haluaako unohtaa kaiken yhteisen elämän sinun kanssasi ja valetut valat yhteisestä elämästä kunnes kuolema erottaa, jonkun tuntemattoman hempukan vuoksi, joka myöhemmin osoittautuisi kuienkin aivan erilaiseksi kuin miehesi on ajatellut. Vai onko miehellä kanttia jatkaa sinun kanssasi, jos on, hänen on rakkautensa osoitettava. Aivan selvä asia on, että nuo kaksi eivät silloin voisi työskennellä enää samalla työpaikalla, ei ne tunteet minnekään häviä jos toista näkee jatkuvasti. Siksi jomman kumman olisi ehdotonta vaihtaa työpaikkaa. Jos sinua rakastaa oikeasti, niin sen tekee.

Kyllä tuossa toivoa voi olla edelleen, jos pystyt antamaan anteeksi ja mies tulee järkiinsä. Hänen päätöksensä. En kuitenkaan odottaisi kovin kauaa.

• helmi!

Pettää ja pahasti! Nyt alat valmistella eroa varten, kämppä hakuun ja heti! Mitä nopeammin aloitat asian ja ilmoitat että lähdet viikon päästä niin sen parempi. Sitten otat yhteyttä tähän naiseen ja kerrot että tiedät hänen vehtaavan miehesi kanssa, sitä parempi jos naisella on suhde myös, googleta! Kosta koko homma!
      Sinä et ole uhri! Älä anna miehellesi lisäaikaa kuuntelemalla hänen valheitaan. Hanki se asunto!

• -kokemusta on-

Ei tietenkään mies koskaan IKINÄ tunnustaisi, jos olisi tehnyt jotain enemmän kuin suudellut. Itse tuosta viestistä ainakin käsittäisin, että on jotain muutakin touhuttu. "Pikku pususta" tuskin tuollaista työpaikkaromanssi-kirjoittelua syntyisi. Miehesi vielä kirjoitti, että on "fyysisesti" ihastunut naiseen. Kyllä siinä yleensä enemmänkin on kohdannut kuin pelkät huulet.

Mies on ihan tyypillinen peluri tässä tilanteessa, eli selittelee todennäköisesti kaiken kummallekin naiselle parhain päin. Ei halua tietenkään menettää sinua, joten ei myönnä mitään, ja saattaa jopa lopettaa työpaikkaromanssinsa hetkeksi. Mutta jos he jatkavat töitä yhdessä, romanssi takuuvarmasti jatkuu siinä vaiheessa, kun sinä taas uskot ja luotat mieheen.

Jos haluat vielä yrittää miehesi kanssa, kaikenlaiset fb-ystävyydet yms. saa tämän heitukan kanssa loppua. Sitten ei auta muu kuin luottaa. Jos taas olet sitä mieltä, että "kerrasta poikki", niin lähde. On heidän välillään kuitenkin jotain sellaista jo päässyt tapahtumaan, jota parisuhteessa todennäköisesti harvemmin hyväksytään.

• Jätä miehesi, sinua petetään.

• Vanha mutta kokenut

Mistäpä kukaan näistä kirjoittajista voisi tietää paremmin kuin sinä tai miehesi mitä todella on tapahtunut. Voit tietenkin myös ottaa yhteyttä tähän naiseen, saattaisi hyvinkin selventää tilannetta.
      Huomaat ihan varmasti onko miehesi aidosti pahoillaan ja häpeissään vai yrittääkö vain päästä pälkähästä. On ihan selvä että tapahtunut tulee vaivaamaan sinua vielä pitkän aikaa joten miehesi suhtautuminen sinuun ja mielialavaihteluihin, epäilyihin jne on ratkaiseva mahdolllisen jatkon kannalta.

Toivottavasti pääsette tunteistanne selville ja voitte puhua asiasta.

Kaikkea hyvää sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      54
      3056
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      35
      2886
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2826
    4. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2678
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2638
    6. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      96
      2603
    7. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      109
      2287
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      64
      1909
    10. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      143
      1900
    Aihe