Tuntuu tosi masentavalta, kun kaikki sanovat, että ovat aloittaneet tanssin jo 6 vuotiaana. Itse olen pienestä pitäen halunnut olla balleriina. Jo silloin leikittelin ajatuksissani, että haluaisin jopa ammatikseni baletin. Vannoin itselleni, jos aukenisi tilaisuus aloittaa, treenaisin vaikka päivittäin, jos se sitä vaatisi. Mun unelmat kuitenkin murskautuivat. Täällä pikkukylällä ei ole balettikouluja. Naapurikaupungissa ei myöskään. Lähin olisi pitkän matkan päässä, ja äiti sanoi, että se häiritsisi koulutyötä yms. Nyt olen 14 vuotias, mutta olen ajatellut, että pystyisin aloittamaan baletin kun täytän 16. Sillä silloin voisin jo mennä aikuisbalettiin ja sitä on lähempänä. Olisiko minulla mitään mahdollisuutta päästä mukaan? Vai olenko armottomasti jo liian vanha? Enää en halua uraa baletista, mutta harrastemielessä. Haluaisin kehittää tasapainoani, venyvyyttä, nilkka/jalkatekniikoitani yms.
Balettia, balettia, balettia - liian vanha
3
102
Vastaukset
- ballett
Voit aloittaa baletin ihan varmasti olit sitten 14 tai 16! Ja hei kyllä ne sut varmasti aikuisbalettitunnille hyväksyy, vaikka oot vähän nuorempi kuin muut. Ei se ole niin justiinsa! Aikuisbalettiin pääsee kuka vain mukaan taitotasosta tai iästä huolimatta, kunhan valitsee oikeantasoisen ryhmän. Ja siellä tunnilla tosiaankin pääset treenaamaan tasapainoa, venyvyyttä ja tekniikkaa.
Tsemppiä sulle balettitreeneihin. 14-vuotiaana voisit vielä saada muut ikäisesikin kiinni, jos treenaisit ahkerasti. Itse aloitin balettitreenin vasta 17-vuotiaana ja treenaan nyt kolmen vuoden jälkeen ikäisteni kanssa samoilla tunneilla. - okkgaam
Haluaisin tietää onko -Kesäyön unelmasta - tehty baletti. Olin maallikkona katsomassa marinski teatterin miesten baletin esityksen ja eräs tanssi toi mieleen Kesäöyn unelman.
maagikko - kaik kirjattuna
http://fi.wikipedia.org/wiki/Baletti
http://en.wikipedia.org/wiki/A_Midsummer_Night's_Dream_(ballet)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462