kassatyttö ja puhumisen vaikeus

camo28

olen ihastunut yhteen ristiveriseen naiseen.

hän on töissä yhdessä
saksasta tulleessa kaupassa.
Hän katsoo minua aina jännästi. Tunnen, että meidän välillä on jotain.
Näin hänet tänään toisessa kaupassa.
olin hänen perässä kassalla. Hän kääntyi ja katsoi minua pitkään.
Samoin, kun otin ostokset kassiin,.
Hän katsoi ja hymyili.

Sitten sattui vielä sellainen tuuri, että huomasin hänen asuvan samassa rapussa.

Minulla on vaan sellainen ongelma, että ääni katoaa, kuin menisi
"mute päälle " . Haluaisin tutustua häneen paremmin. Mitä teen tai mitä sanon hänelle.

Olen pyytänyt myös korkeammalta taholta apua.

olenko toivoton tapaus.

Näen hänet, kun laitan silmät kiinni.

18

1854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lidlissä?

Voit aloittaa ihan heittämällä vaikka: "Huomasin, että asut samassa rapussa." -tyylistä. Itse kysyin erästä kassatyttöä kahville, kun olimme molemmat noin viikon verran moikkailleet toisiamme hyllyjen välissä. Ei siinä mitään sen ihmeellisempiä rupatteluita tarvinnut ja sain hänen numeronsa.

Anna vain tilanteen viedä sen ihmeempiä harjoittelematta, sillä jos alat treenaamaan kotona jotain dialogeja, niin tositilanteessa jännittäessä on vaarana, että unohdat, että mitä pitikään sanoa ja sormi menee keskelle suuta.

• sellanen kassa

Voisit kokeilla samaa juttua mitä meikäläinenkin teki pari vuotta takaperin.

Lähiseutuni Alepan kassalla työskenteli iltapäivisin aina yksi järkyttävän söpö neiti, siniset silmät, musta lyhyt tukka ja varmaan seksikkäin hymy mitä ikinä olen kenelläkään naisella nähnyt. En tiennyt hänestä mitään, mutta hän oli kassalla vastassa arki-illoin aina kauppareissuillani.

Yhtenä päivänä pistin huomiolle että hänellä olikin tänään silmälasit päässä.
      Siirryin vähän sivummalle, nyhtäsin irti paperipalan irti luonnosvihostani ja kirjoitin siihen kuinka kauniilta hän näyttää silmälasit päässä.
      Kassalla sitten lappu neidille vitossetelin välissä, hän vilkaisi sitä, vähän jotain hymyntapaista pidätteli ja hymisteli hetken, kunnes itse kirjoitti siihen samaan lappuun jotain ja ojensi ostoskuitin kera takaisin mulle.

Siinä oli hänen etunimensä ja puhelinnumeronsa.

• toisilla natsaa

Ei voi olla totta! Kyllä jollakin sitten vaan saletisti natsaa!

• 20 w tyttö

Ite olen cittarin kassalla ja ihan toivottomasti ihastunut yhteen asiakkaaseen. :) Ensin meillä oli sellaista silmäpeliä ja hymyilyä, ja hän tuli aika usein kassalleni tai siihen viereiseen, jotta varmasti huomaisin hänet. Mutta mutta, jälkeenpäin alkoi hitosti ujostuttamaan (muutuin punaiseksi ja pelkäsin, että hän tai muut kassatytöt huomaa) ja aloin välttelemään hänen katsettaan ja
      käänsin tylysti pään toiseen suuntaan. Nyt harmittaa, kun tämä mies ei tule enää kassalleni, vaan muihin mikä saa minut hiukan mustasukkaiseksi. :// Joka kerta töissä oottelen häntä turhaan. Taisin pilata mun mahikset, kunpa hän tulisi silloin kun ei ole paljon ihmisiä (esim. aamulla), jotta voisin kertoa miten paljon pidän hänestä.. :

• Ei oo ees paha

V*tut muista!
        Huuda vaikka miehen perään ja heiluta kättä että tulee sun kassalle, ja kerro ihmeessä ihastuksestasi. Ei kukaan heteromies Suomessa, vapaa tai varattu, pistä pahaksi jos joku suloinen tyttö kertoo punastellen vaikka ihan kuiskaten pitävänsä hänestä.
        Päinvastoin, se saattaa hyvinkin pelastaa hänen päivän :)
        Ja jos vastakaikua ei kuulu niin ainakin silloin tiedät että mahollisuudet on tältä mieheltä ohi, eikä tarvii tuskailla epävarmuudessa...

• .....
        Ei oo ees paha kirjoitti:

V*tut muista!
        Huuda vaikka miehen perään ja heiluta kättä että tulee sun kassalle, ja kerro ihmeessä ihastuksestasi. Ei kukaan heteromies Suomessa, vapaa tai varattu, pistä pahaksi jos joku suloinen tyttö kertoo punastellen vaikka ihan kuiskaten pitävänsä hänestä.
        Päinvastoin, se saattaa hyvinkin pelastaa hänen päivän :)
        Ja jos vastakaikua ei kuulu niin ainakin silloin tiedät että mahollisuudet on tältä mieheltä ohi, eikä tarvii tuskailla epävarmuudessa...

Jep. Jos ilmaiset kiinnostuksesi mieheen ja saat tylyt pakit , tekee mies itsestään moukan. Ja muutkin sen huomaavat.

• 21w kassaneiti
        ..... kirjoitti:

Jep. Jos ilmaiset kiinnostuksesi mieheen ja saat tylyt pakit , tekee mies itsestään moukan. Ja muutkin sen huomaavat.

Jännä miten tämä viestiketju yhtäkkiä ilmaantui tänne. :D
        Olen siis tuo "20 w kassaneiti" tuolla ylempänä ja voin nyt kertoa kaikille miten siinä loppujen lopuksi kävi..
        Tämä asiakas siis näköjään? huomasi kiinnostukseni, ja kävi useammin luonani tekemässä ostoksia. Rohkaistuani annoin hänelle pienen "lahjan". Jep, naurakaa vaan siellä tämän naiivin tytön säälittäviä iskuyrityksiä. Hän sanoi vain "kiitos" (ei järin innostuneesti), jatkoi kassallani ravaamista ties kuinka monta kuukautta?!, kunnes vaihtoi muille kassoille.. ja lopuksi syksyllä hävisi kuin tuhka tuuleen! :( En ole mokomaa asiakasta nähnyt ollenkaan pitkään aikaan. Että sellaista.

Elikkä tarinan opetus on, hyvät ystäväni, että asiakkaisiin EI todellakaan kannata ihastua! Nyt vain jatketaan tätä yksinäistä sinkkuelämää. :) Harmi, kun oikeasti pidin tästä miesasiakkaasta, mutta ehkä häntä ei vain kiinnostanut tällänen hullu lähentelevä myyjä. XD Olisi pitänyt pysyä virallisena, ei olisi pitänyt antaa mitään, nyt hän varmaan joutui vaihtamaan kauppaa minua vältelläkseen, hah hah..

Mutta hyvää syksyä kaikille (mies)asiakkaille, teitä on vieläkin ilo katella töissä. :D

• Joskus ihastunut
        21w kassaneiti kirjoitti:

Jännä miten tämä viestiketju yhtäkkiä ilmaantui tänne. :D
        Olen siis tuo "20 w kassaneiti" tuolla ylempänä ja voin nyt kertoa kaikille miten siinä loppujen lopuksi kävi..
        Tämä asiakas siis näköjään? huomasi kiinnostukseni, ja kävi useammin luonani tekemässä ostoksia. Rohkaistuani annoin hänelle pienen "lahjan". Jep, naurakaa vaan siellä tämän naiivin tytön säälittäviä iskuyrityksiä. Hän sanoi vain "kiitos" (ei järin innostuneesti), jatkoi kassallani ravaamista ties kuinka monta kuukautta?!, kunnes vaihtoi muille kassoille.. ja lopuksi syksyllä hävisi kuin tuhka tuuleen! :( En ole mokomaa asiakasta nähnyt ollenkaan pitkään aikaan. Että sellaista.

Elikkä tarinan opetus on, hyvät ystäväni, että asiakkaisiin EI todellakaan kannata ihastua! Nyt vain jatketaan tätä yksinäistä sinkkuelämää. :) Harmi, kun oikeasti pidin tästä miesasiakkaasta, mutta ehkä häntä ei vain kiinnostanut tällänen hullu lähentelevä myyjä. XD Olisi pitänyt pysyä virallisena, ei olisi pitänyt antaa mitään, nyt hän varmaan joutui vaihtamaan kauppaa minua vältelläkseen, hah hah..

Mutta hyvää syksyä kaikille (mies)asiakkaille, teitä on vieläkin ilo katella töissä. :D

Olikohan aivoton ja ei tajunnut vinkkiä, ujo ja ei pystynyt tekemään asialle mitään vai mahdollisesti varattu.

Entisenä ujona miehenä voin sanoa, että kassaneiti saa kyllä sanoa todella selvästi, että on kiinnostunut jos haluaa minun tekevän asialle jotain. Ellen sitten ole itse ihastunut ja teen liikkeen pitkän pohdinnan jälkeen.

Kassatyöntekijöiden huono puoli on, että teidän pitää työksenne olla mukavia asiakkaita kohtaan eli teistä ei oikein saa mitään irti ellette sano sitä tai katso todella pitkään silmiin, että kohdekin sen huomaa. Sitten on vielä se kun kassoja ei ihan helposti edes jaksa yrittää kun teitähän pyydellään ulos ja ehdotellaan vaikka mitä koko ajan muutenkin. D:

• Hjjjg
        Joskus ihastunut kirjoitti:

Olikohan aivoton ja ei tajunnut vinkkiä, ujo ja ei pystynyt tekemään asialle mitään vai mahdollisesti varattu.

Entisenä ujona miehenä voin sanoa, että kassaneiti saa kyllä sanoa todella selvästi, että on kiinnostunut jos haluaa minun tekevän asialle jotain. Ellen sitten ole itse ihastunut ja teen liikkeen pitkän pohdinnan jälkeen.

Kassatyöntekijöiden huono puoli on, että teidän pitää työksenne olla mukavia asiakkaita kohtaan eli teistä ei oikein saa mitään irti ellette sano sitä tai katso todella pitkään silmiin, että kohdekin sen huomaa. Sitten on vielä se kun kassoja ei ihan helposti edes jaksa yrittää kun teitähän pyydellään ulos ja ehdotellaan vaikka mitä koko ajan muutenkin. D:

Tuo on totta, kassaneidit on mukavia ja hymyilevät oikeastaan aina asiakkaille joten ei kannata heti luulla että hän on kiinostunut sinusta.

• M6

Voi. Jos on hirveän ujo, niin ei sitä oikeassa tilanteessa edes aamulla uskaltaisi asiata kertoa .. luulen. Oletko milloin nähnyt häntä viimeksi? Ehkä hän joskus lukee tämän viestisi ja "rohkaistuu".

"Oma" kassaneitini (vai onkohan rouva?) on hävinnyt kuin tuhka tuukeen. Lopetan syömisen :\

• -T-

Itsellä vähän samanlainen tilanne, lähikaupan kassatyttöön ihastanut, vaikka en vielä ole antanut siitä minkäänlaista merkkiä ulos päin myös tää tyttö alkaa vähintäänkin oudosti käyttäymään aina kun tulen kassalle, sen vaan jotenkin tuntee että tässä voisi olisi jo jotain vastakaukua, kunhan vaan vielä uskaltaisi tehdä jotakin asian eteen

• Shghahkfroksbs

Lähikaupassani työskentelee yksi aivan tajuttoman söpö kassaneiti. Aina kun menen hänen kassalle ja tarkoituksena olisi aina jutella hänelle, mutta aina menen täysin lukkoon siinä kun olen tekemässä ostoksia mikä avuksi?

• kassahottikset

lMielenkiintoisia tapauksia näkee välillä kaupan kassoina. Asiakaspalvelussa on hyvä olla tasapuolisesti ysävällinen kaikille asiakkaille. Mutta välillä tuntuu, että vähän pitempääkin silmiinkatsomista löytyy ja joidenkin muijien katse on sellainen, että tekis heti mieli sopia treffit tai ehdottaa muuta mukavaa. Jotkut muijat voi tosiaan katsoa silmiin niin koukuttavasti, että mieeen ei tule muuta, kuin makuuhuone... Jotkut jääneet pidemmäksi aikaakin mieleen, varsinkin kun aina välillä käy samoissa mestoissa ostoksilla

Kivannäköisen muijan kohdalla olisi kiva kokeilla kepillä jäätä, mutta muutama ongelma on esteenä. Jos takana on muita asiakkaita, niin kassatyttö voi tulla vaivaantuneeksi ja mennä jäihin, jos huomaa, että muut asiakkaat seuraavat tilannetta, eikä se omaakaan toimintaa helpota...Toinen juttu on se, että miten erottaa kiinnostuneen kassaneidin vain ystävällisestä kassaneidistä?

• mies..

Tästä on aikaa, olen tämän joskus kertonut aiemminkin. Kerran ujouttani välttelin yhtä kassatyttöä, se oli ihan liian nätti, Jenni Dahlman tyylinen. Huomasin että katsekontaktia oli. Menin aina viereiseltä kassalta. Sitten kerran hiljaisena sunnuntaina ei ollut vaihtoehtoja ja oli pakko mennä tästä kassalta missä tyttö oli. Kun aloin moikkaamaan tyttöä, tämä nousi saman tien ylös katsoen vihaisesti silmiini ja käveli pois. Kassalle tuli toinen vanhempi nainen.

Eli teeppä sama testi ja älä noteeraa sitä tyttöä, katso miten se reagoi?

• goon***

"Menin aina viereiseltä kassalta."

Mä taas välttelen yhtä kassaneitiä, koska se on liian pantavan näköinen. Menen aina viereisen kassan kautta...

• ei kiitos enempää

Mulla on sellanen ongelma, että jotku kassatytöt taas puolestaan tuntuvat haluavan minua enemmän kuin minä heitä. Kun sitä jatkuu vuosikausia paikkakunnalta toiselle tai kaupasta toiseen, ei sitä jaksa. Mielellänihän minä juttelen, mutta juttu on niin, että naiset odottavat enemmän romansseja kuin miehet kuvittelevatkaan tai tajuavatkaan. Mulle on tullut pelko ja inho kohtauksia, enkä jaksa sitä touhua missä mua kytätään herkeämättä. Ei ole kiinnostusta laukoa mitään kuolematonta paskaa vaikka siihen kykenisin helpostikin. Kauppareissuilla en valitse kassoja mitenkään millään ajatuksella, no okei, ehkä sillee, et missä on lyhyin jono.

Mua häiritsee myös se, että työntekijät tuntuvat keskustelevan minusta myös alkuvaiheessa työpaikoillaankin aika paljonkin, koska niitä heippa ja höpinä määriä ei voi olla arvaamatta jo liki nelikymppisenä miehenä. Vaikka likan ikä olisi 19vee, niin mitä nuorempia ovat, sitä enemmän ovat kimpussani.

Jättäkää siis jo selvästi sellaset ihmiset rauhaan, jotka on ulkoiseltaan olemukseltaan hyvin mielenkiintoisia. Sisältä he ovat kyllästyneet alituiseen huomioimiseen.

• kiinni jäit

nimimerkin takaa taitaa löytyä joku rupsahtanut akka, joka pelkää miehensä kaupassa käyntejä :-)

• kassaniskijä

Nonii, ujous pois ja kiinni vaa sanon minä. Ihan normaaleja ihmisiä ne kassaneiditkin ovat, eli samanlailla heitä isketään, tottakai kun ovat töissä nii se hankaloittaa tilannetta.
      Omaa kokemus on kassaneidin iskemisestä... Ensin ujouttani vain kyseiselle neidolle sanoin sen perus terve tai moi. Keräsin rohkeutta puhumisen vaikeus oli silloin suuri. Sitten vain aloin juttemaan niitä näitä ja kyselin tyyliin miten menee/ miten on päivä mennyt. Huom tästä alkaa ns peli ekan kerran kun olet mennyt moi jutusta pidemmälle niin aina vaan juttelemaan mukavia, tietty flirtti mukaan, näih te jäätte heidän muistiin. Jonkin ajan kuluessa keräsin rohkeutta ja nyt mennää kaikki tai ei mitään. menin kassalle ja ostosten tehtyä hän kysyi hymyillen ja naureskellen että tarviinko kuittia, sanoin: En tarvitse kuittia, mutta voin kyllä ottaa kuitin jos laitat siihen numerosi. siihenhän se raapusti sen, elikkäs mikään ei ole mahottomuus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      98
      7801
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      142
      6544
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      179
      4665
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      240
      3192
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      96
      2703
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      62
      2134
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1808
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      10
      1806
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      23
      1675
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1604
    Aihe