Geishakuulista..

kuinkastäänytmenee..

Synnytin lokakuun alussa ja kaikki meni hyvin, ei tullut repeämiä eikä tarvinnut epparia leikata, ja toivuin mielestäni nopeasti. Mies ei ole löysyyttä valitellut enkä itsekään oikeen muutosta ole huomannut, mutta hommasin nyt silti tuollaset kuulat että sais treenattua kunnolla. No nää on tälläset 60g painavat ja halkasijaltaan 31mm, 2 palloa narulla kiinni toisissaan, ja siis miten näitä niinku olis tarkotus käyttää? Kun tuntuu että saa oikein survoa että saa ne sisälle ja en ainakaan minä tunne että joutuisin jotenkin jännittämään lihaksia että pysyvät sisällä, kun poisottamiseenkin pitää niitä oikein kiskoa.. Oonkohan nyt ostanut liian suuret pallot vai tuleeko lihaksia treenattua jotenkin "itsestään" kuhan vaan pitää kuulat sisällä?

11

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Makaa sängyssä selälläsi ja liikuttele kuulia lihaksistollasi, älä siis lanteita heiluttelemalla. keskity kuuliin ja koeta esimerkiksi kääntää ne toisin päin tai pyöritellä niitä sisälläsi. Ponnista välillä ne lähes ulos ja sitten imaise takaisin jne.

• konttorihiiri

Tuo on tehokasta myös istuallaan (istumatyö minulla) kun pinnistää lihaksilla tasaisin väliajoin kuulia eri paikkaan siellä emätimessä.

• kuulat käytössä

Voit ostaa toisenlaiset pienemmät kuulat ja verrata miten ne käyttäytyy. Joka tapauksessa joudut siirtymään pienempiin kun reenaus edistyy.
      Luulen että sulla hieman lihakset kramppaa ja harjoitus ei sen takia onnistu. Laita tarpeeksi liukastetta, lämmitä kuulat, ja tärkeintä on laittaa ne sisään lihakset rentona.

• -vieras-

Käytin kuulia raskaudenkin aikana ja neuvolassa asiasta puhuttaessa ei sitä kielletykään. Nyt vaavi 7kk ja aloitin synnytyksestä viikon verran treenauksen kuulien kanssa. Hyvin on kaikki sujunut ja seksiasiatkin vaan parempaan päin koko ajan. Suosittelen treenausta niille "ilolihaksille" ja mies pysyy myös tyytyväisenä.

• Kuulat hankittu

Voiko jo noin aikaisin aloittaa treenaa kuulilla? Ajattelin että vasta jälkitarkastuksen jälkeen olis hyvä. Voisin kyllä kokeillakin kun huomenna synnytyksestä 3 viikkoa

• Ei estettä
        Kuulat hankittu kirjoitti:

Voiko jo noin aikaisin aloittaa treenaa kuulilla? Ajattelin että vasta jälkitarkastuksen jälkeen olis hyvä. Voisin kyllä kokeillakin kun huomenna synnytyksestä 3 viikkoa

Molempien synnytyksien jälkeen aloitin treenaukset n. 10pv synnytyksestä. Tietty pitää olla paikat suht kunnossa ja ei tikkauksia siellä sisällä..

• ---------

Itse olen saanut apua selkäkipuihin kun olen reenannut lihasta :) Suosittelen lämpimästi kaikille :)

• Aviomies..

Kuulien sijaan voi käyttää myös sellaisia pallopäisiä sauvoja. Vaimolla on sellainen setti, jossa on 3 eri kokoa.

Saivan pään voi taittaa ylös jolloin sen liikkeen näkee maatessakin. Voi pitää kädet rennosti vapaina.

Vaimolla vain tahtoo mennä yksin treenatessa nautiskeluksi ja homma päättyy orgasmiin. :D

• äitti3x

Yllättävän hyvät ja tehokkaat ovat olleet vaikka epäilin aiemmin niiden tarkoitusta.
      Smartballsit nyt 4kk ja käytän päivittäin muutaman tunnin.

• Raaka-Rami

Sallikaa minun nauraa. Ei tuollaisista mitään apua ole. Jos paikat ovat löystyneet, niin ne ovat sitten löystyneet.

• auttaa+

Joko ap onnistuu treenaus? Kun niitä käyttää säännöllisesti niin jotenkin ne lihakset tottuu niihin ja ne voi aivan unohtaa siellä olevankaan. Kuitenkin auttavat monellakin tapaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe