Hei! Minua on jo jonkin aikaa mietityttänyt, kuina paljon ensimmäinen naisihastus vaikuttaa nykyiseen naismakuun. Ensimmäinen naisihastukseni oli poikatyttö, suoraan sanottuna androgyyni ja vaikka sen jälkeen olen ihastunutkin ihan ns. Normaaliin naiseen niin en voi mitään sille että poikatytöt kääntää pään loppupeleissä. Mietin, että olisiko asia toisin jos ensirakkauteni olisikin ollut femme? Katselisinko nyt sitten tutka vipattaen femmejä..?
Kertokaahan omia pohdintojanne!
Ensirakkaus ja naismaku
8
504
Vastaukset
- hdnn
En usko että ensirakkaus kertoo tulevaisuuden naismausta, vaan että meillä on synnynnäisesti joku maku ja siksi ihastuit ylipäätään ensirakkaaseesi.
- Laadidaa
.. Olin tuolloin 19-vuotias, enkä koskaan ollut ajatellutkaan ihastuvani naiseen. Toisin sanoen, olin hetero. Eikä minulla siis ollut ns. "Synnynnäistä" naismakua. Myöskään en rakastu tai ihastu ulkonäköön, mutta olen miettinyt että josko sitä jotenkin alitajuisesti haikailee sitä ensirakkautta, joka tuolloin jäi kunnolla kokematta. Ja siksi poikatytöt ja varsinkin tummat ja rokahtavat sellaiset, kääntävät pään. :)
- sapfotar
Laadidaa kirjoitti:
.. Olin tuolloin 19-vuotias, enkä koskaan ollut ajatellutkaan ihastuvani naiseen. Toisin sanoen, olin hetero. Eikä minulla siis ollut ns. "Synnynnäistä" naismakua. Myöskään en rakastu tai ihastu ulkonäköön, mutta olen miettinyt että josko sitä jotenkin alitajuisesti haikailee sitä ensirakkautta, joka tuolloin jäi kunnolla kokematta. Ja siksi poikatytöt ja varsinkin tummat ja rokahtavat sellaiset, kääntävät pään. :)
Ei kai se huono asia ole jos tietää mistä pitää. Itse olen siinä määrin narsistiinen, että pidän itseni näköisistä naisista ja olen aina pitänyt, sporttisista ja lyhythiuksista. En kuitenkaan sano, ettenkö voisi rakastaa myös aivan erilaista naista jos on ihana ihminen.
- ndxfnfn
Laadidaa kirjoitti:
No voihan se niinkin olla, mutta itse tykkäisin sanoa, että homoseksuaalisuus olisi synnynnäistä :D Ehkä et vain tiennyt pitäväsi tytöistä ennen 19vuoden ikää? Itsekin vasta tajunnut asian ja ikää 20v. mutta muistan menneisyydestä että taisin ihailla tyttöjä aiemminkin, en vain käsittänyt missä mielessä :)
- --
Tuo viimenen oli täysin erilainen kuin kukaan koskaan ikinä. En ole koskaan ulkonäon perusteella ihastunut. Ensin tulee luonne, sitten vasta alan katselemaan tarkemmin ihmisen piirteitä ja aina kaikki näyttävät silmissäni "ihanilta" Ja näitä ihmisiä on kolme. Kukaan heistä ei ole samanlainen. Kai se on se asenne -ehkä yksi yhdistävä piirre jokaisessa. He olivat ihan tavallisia ihmisiä, jotka eivät millään tavalla tuoneet esiin omaa suuntautumistaan. ( Viimeisintä lukuunottamatta -pettymys kyllä, olen niin pettynyt, niin pettynyt.
- Canesten Comppaaja
"Hei! Minua on jo jonkin aikaa mietityttänyt, kuina paljon ensimmäinen naisihastus vaikuttaa nykyiseen naismakuun."
pahalle ne maistuu
ja
haisee...
erilaisia sieniä, bakteereja ja muita limoja sisältävä kehon ontelo ei voi maistua hyvälle. - saphire
Kyllä ainakin mulla on vaikuttanut mun makuuni. Ja ei pelkästään ulkonäöllisesti, vaan olemukseltaan ja luonteeltaan myös. Ihastun aina samankaltaisiin, weird?
- ulkonäkö-paineet
itse pidän sporttisista hoikista tytöistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82669Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1592567- 1832430
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121969Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa501793Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691538Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681089Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101083Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63940