Onko kyseisillä malleilla muuta merkittävää eroa kuin se että 230ssa on se GPS jota itse en välttämättä tarvitse. Etsinnässä siis perushyvä kamera, varsinkin matkoille. Millä ominaisuuksilla muuten saa hyviä makrokuvia ? Entä hämäräkuvia ?
Kumpi on hintalaatusuhteeltaan parempi vai olisiko joku täysin toinen malli parempi?
Canon Powershot sx 220 hs vai 230?
4
152
Vastaukset
- täysin toinen
Millä ominaisuuksilla muuten saa hyviä makrokuvia?
—lyhyellä tarkennusetäisyydellä
Entä hämäräkuvia?
—jalustalla, hämärässä tarkentamista helpottaa suuri valovoima
Hinta-laatusuhteeltaan paras ”pokkari” lienee tällä hetkellä Samsung EX1 - sx220
Kyseisillä malleilla ei ole mitään muuta eroa kuin se gps, väritys ja jokunen kymppi hinnassa. (itseasiassa tällä hetkellä gigantissa 230 halvempi...)
Eli jos gps ei kiinnosta ja väritys kelpaa, niin...
Ja sitten jos puhutaan muista malleista, niin samsung ex1 pelaa _hieman_ eri sarjassa kuin nämä canonin matkazoomit, jo ihan zoomin perusteella (3x 24-72 mm vs. 14x 28-392 mm). Kukin sitten saa ratkaista ihan itse, haluaako hyvän kuvalaadun minizoomilla vai kohtuullisen hyvän kuvanlaadun vähän reippaammalla zoomilla. Tokihan tuo samsungin isompi kenno ja valovoimaisempi objektiivi varmaankin toimii paremmin hämärässä - olettaisin.Painu kotiin trolli mainostamasta sitä Samsungiasi. Kyse on aivan eri tyyppisestä kamerasta, joka ei mitenkään vastaa kysyjän tarpeita.
- Milande
oon aina käyttäny vaan canonia ni en edes harkitse mitään muuta mallia koska en jaksa opetella ihan kaikkea alusta asti : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462