Olen tekemässä tarjousta kunnalle. Tarjouspyyntöasiakirjat olivat aika lailla ylimalkaiset vaikka työkohde on onneksi rajattu hyvin.
Millainen maksuaikataulu olisi hyvä, jotta urakka saataisiin - etupainottainen vai kaikki lopussa. Työ kestää ehkä 6kk ja kysessä on softan teko.
IT urakoiden maksuaikataulu
2
145
Vastaukset
- adsasasdasdasdasdasd
Jos tavoite on, että tarjouksenne voittaa, niin sitten tietenkin kaikki lopussa. Jos taas tarkoitus on, että asiakas ei kiristä teiltä kaikkea mahdollista ilmaiseksi kaupan päälle, niin sitten varmaan pitäisi jotain maksaa jossain välissäkin. Nyt en ehkä tajunnut, mitä olit hakemassa?
Yleensä asiakkaat haluavat nähdä jotain ennen kuin maksavat mitään. Missä vaiheessa teillä on jotain näytettävää? - 25
Epäilen että pääsisit laskuttamaan Tiedon tyyliin tavoin määrittelyvaiheista erikseen ja sitten saisit toteutusajalle vielä tuloutuksen. Vielä kun neuvottelet kehitysvaiheen laitehankinnat asiakkaan piikkiin niin olisit todella tiedon kastissa.
Itse en muista olleeni ohjelmointiprojektissa jossa olisi määritelty maksuaikatauluja rakentamisen etenemisen mukaan. Maksut yleensä luovutuksen ja loppuhyväksynnän jälkeen. Toki jos projekti on erillisiä selkeitä toimitettavia kokonaisuuksia jotka voidaan hyväksyä asiakkaan taholta erikseen niin sittenhän kupletin juoni voi olla toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472