Uudelta koneelta puuttuvat ohjelmat

Toope!

Oli pakko ostaa uusi läppäri rikki menneen tilalle. Nyt sitten uudella koneella ei saa auki esim. PDF tiedostoja tai huutopaketin tulostettavaa pakettikorttia (jälkimmäiseen tulee IE lakkasi toimimasta). Jos joku osaisi sanoa mitä pitäisi tehdä, että saisi nuo nyt ainakin toimimaan?

10

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foxit..
      • Toope taas vaan

Adobe readerin olen siis ladannut jo tähän koneeseen. Pitäisikö se sitten osata poistaa jos lataa tuon Foxit readerin?

• Toope taas vaan kirjoitti:

Adobe readerin olen siis ladannut jo tähän koneeseen. Pitäisikö se sitten osata poistaa jos lataa tuon Foxit readerin?

Ei tarvitse muuttaa mitään. Adobe on ihan ok kunhan annat sen päivittää itsensä silloin kun pyytää. Adoben readeristä on löytynyt paljon tietoturva-aukkoja ja sitä vastaan hyökätään ahkerasti mutta kun pitää sen ohjelman päivitettynä niin kyllä sitä voi käyttää.

• njet ponimait
        Toope taas vaan kirjoitti:

Laita FoxitReader oletusohjelmaksi PDF-tiedostoille. Hiiren oikealla ominaisuudet ja sieltä avaa ohjelmalla.

• Toope taas vaan
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Ei tarvitse muuttaa mitään. Adobe on ihan ok kunhan annat sen päivittää itsensä silloin kun pyytää. Adoben readeristä on löytynyt paljon tietoturva-aukkoja ja sitä vastaan hyökätään ahkerasti mutta kun pitää sen ohjelman päivitettynä niin kyllä sitä voi käyttää.

Kun yritän avata PDF tiedostoa niin tulee teksti: Tämä sivu haluaa suorittaa seuraavan lisäosan: Zeon corporation. Ja sitten jos sen sallii niin taas vaihteeksi IE lakkasi toimimasta...
        En siis nyt saa toimimaan PDF-tiedostoja, vaikka sen Adoben latasin

• Toope taas vaan kirjoitti:

Kun yritän avata PDF tiedostoa niin tulee teksti: Tämä sivu haluaa suorittaa seuraavan lisäosan: Zeon corporation. Ja sitten jos sen sallii niin taas vaihteeksi IE lakkasi toimimasta...
        En siis nyt saa toimimaan PDF-tiedostoja, vaikka sen Adoben latasin

Eli koneen mukana on luultavasti tullut jotain maailmanlopun mainos-crapwarea.
        http://www.pdfwizard.com/eng/include/index.asp

Mene ohjauspaneeliin ja klikkaa Ohjelmat ja Toiminnot kuvaketta ja poista kaikki Zeoniin liittyvät ohjelmat.

• Poista Adobe ja asenna Foxit sen tilalle. Foxit Reader on nimittäin paljon kevyempi kuin Adobe...

• Toope taas

Kiitos vastaajillle :) Latasin Foxit readerin, jonka sai valita suoraan oletusohjelmaksi. Ja nyt toimii kaikki, myös huutonet.

• gdgfddfffdf
        Toope taas kirjoitti:

Kiitos vastaajillle :) Latasin Foxit readerin, jonka sai valita suoraan oletusohjelmaksi. Ja nyt toimii kaikki, myös huutonet.

niin, se huuto.netin pakettikorttihan on pdf muodossa... hyvä että toimii

• Selaimet..

Ja mitenkään aiheeseen liittymättä vaihda se IE Chromeen tai edes Firefoxiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1250
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      590
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      193
      557
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe