Palstoille tulee uudet käyttöehdot!

vain oikeat hklöt

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10468941

Päivitämme Suomi24 -verkkoyhteisön käyttöehtoja. Uudet käyttöehdot astuvat voimaan 12.3.2012. Käyttöehdot sisältävät tärkeää tietoa palvelun käyttöön liittyen, joten suosittelemme tutustumaan niihin etukäteen.

http://www.suomi24.fi/opastus/kayttajaehdot/ehdot/kayttaja_02_2012

Tuo on hyvä, että tulee tunnistautuminen, että ei voi enää esiintyä tekaistuilla
tiedoilla tyyliin nimi: Joulupukki, osoite: Korvatunturi

"Ainoastaan luonnollisella tai olemassa olevalla oikeushenkilöllä on oikeus rekisteröityä Käyttäjäksi."

"Palvelua käyttäessään Käyttäjän on ilmoitettava Suomi24:n pyytämät tiedot tai, mikäli kyseessä on Yrityskäyttäjä, oikeushenkilöön ja sen edustajaan tai edustajiin liittyvät tiedot. Käyttäjä vakuuttaa, että nämä tiedot ovat paikkansapitäviä, ajantasaisia ja täydellisiä. Käyttäjä myös sitoutuu pitämään tiedot paikkansapitävinä, ajantasaisina ja täydellisinä. Käyttäjä sitoutuu olemaan esiintymättä toisena luonnollisena tai oikeushenkilönä tai tällaisen edustajana sekä olemaan antamatta väärää kuvaa suhteestaan toiseen luonnolliseen tai oikeushenkilöön."

25

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+11

Taitaa siis loppua puskakirjoittelu ja väärillä tiedoilla rekisteröityneiden
      käyttäjien/nimimerkkien samoin.

• Pikkuniitty.

Totta !

• Huvittaa :))))

:))))))))))

Kerros puskanimimerkki 20 11 mistä itse kirjoittelet? Ettet vaan niistä haukkumistasi puskista ???? LOL :)))))))))))))))))))))))))))))))

Huomioittehan kiihkoissanne että Uudet käyttöehdot ASTUIVAT voimaan 12.3.2012.

Eli liki tarkkaan VUOSI SITTEN !!! Ja koskevat vain rekaamista missään ei lue mitään rekkaamispakosta. Ja aika olette hyvä uskoisia jos kuvittelette että noilla on aikaa tarkistaa onko oikea nimi vai ei. ;D ;D

• tekaistu nimimerkki

"Suomi24:lla on oikeus, mutta ei velvollisuutta tarkastaa kolmansien osapuolten avustuksella Tiedot ja kaikki muu Suomi24:n Palveluiden kautta esitetyt tiedot varmistaakseen Käyttäjän henkilöllisyyden"

• huolestunnu puoliso

Miettikkääppäs tätä # Käyttäjä vastaa kaikista hänen Tunnistautumistiedoillaan tehdyistä toimista, laiminlyönneistä ja muusta käytöstä, oli sitten kyse Tunnistautumistietojen oikeutetusta tai oikeudettomasta käytöstä.##

• tekaistu nimimerkki

Tottakai käyttäjä tunnistettuna oikeushenkilönä vastaa tekemisistään.

• käpälä lautaan ko ?

voi että ;(( kuis nyt käy pikkuniittysn ja wernerin???????

• ?

Entäs sit jkoot, -esterit ja justniit

• exrekattu

Sitte viel rekkautumispalstoille ni se on siinä! =D

• exrekattu

rekkautumisPAKKO

• 2+7
    • A.Kuankka

Kuinkahan moni rekisteröitynyt käyttäjä on antanut väärät tiedot itsestään?
      Tuota tässä uudistuksessa näköjään halutaan suitsia.

• Ja samalla

mikäli rekkauspakko tulee, niin potkaisevat itseään nivusiin. Täältä tulee katoamaan kaikki keskustelijat. Katsokaapa nykyistä hesarin keskustelua, sitä ei enää ole, kun rekkauspakko tuli. Kuka hullu nyt viittii yhden vaivaisen kommentin heittääkseen aina rekisteröityä ja joka kerta kirjautua sisään? En ainakaan minä. Ja luulen että tuskin kovin moni muukaan.

Eli surkea tulee olemaan Suoli24:n kohtalo mikäli sitä koettavat. Sori vaan, mutta ei ole onnistunut muilla eikä onnistu näillä.

• Ja samalla kirjoitti:

mikäli rekkauspakko tulee, niin potkaisevat itseään nivusiin. Täältä tulee katoamaan kaikki keskustelijat. Katsokaapa nykyistä hesarin keskustelua, sitä ei enää ole, kun rekkauspakko tuli. Kuka hullu nyt viittii yhden vaivaisen kommentin heittääkseen aina rekisteröityä ja joka kerta kirjautua sisään? En ainakaan minä. Ja luulen että tuskin kovin moni muukaan.

Eli surkea tulee olemaan Suoli24:n kohtalo mikäli sitä koettavat. Sori vaan, mutta ei ole onnistunut muilla eikä onnistu näillä.

Hyvin on ainakin tuolla yhdellä palstalla rekkauspakko onnistunut jossa käyn päivittäin...eikä siellä tarvi jokakerta erikseen kirjautua, kun laittaa ruksin ruutuun, että muista minut, niin olen kirjautunut aina sinne mennessäni...

• Ei auta
        Sikra kirjoitti:

Hyvin on ainakin tuolla yhdellä palstalla rekkauspakko onnistunut jossa käyn päivittäin...eikä siellä tarvi jokakerta erikseen kirjautua, kun laittaa ruksin ruutuun, että muista minut, niin olen kirjautunut aina sinne mennessäni...

Jos haluat säilyttää yksityisyytesi niin se on joka kerta vedettävä sen raskaamman kautta. Eli rekisteröidyttävä uudella ja taas uudella nimimerkillä. Ainoa hyvä puoli silloin on se että niitä salasanoja ei tarvi enää sen jälkeen muistaa, vaan voi laittaa minkä huvittaa.

• f.y.i.
        Ja samalla kirjoitti:

Ei tule rekkauspakkoa.

• juntit kuriin !!!!

Siinähän on sitten tämänporukan valopäillekin mietittävää kun jäävät nopeammin kiinni törkeyksistään ;))

• *_*

Samaa mietittiin kun niin yhtäaikaa tuli nuo poliisi tutkinnat kun tämä tietty porukka joutui lopettamaan kirjoittelun että paitsi lakia niin myös näitä ehtoja rikottu ja siksikin tullut pitempää bannia. Se tietenkin ymmärretään ettei sen tutkinnan aikana voi kirjoittaa ja varmaan ainakin näiltä pahimmilta viety koneet tutkittaviksi. Mut ihana että loppunut nyt viimein vaikka varmasti on raskas asia ja on näille muutamille. Kuitenkin itse ovat ne ongelmat täysin itselleen hankkineet! Kovasti nauttivat häiriköinnistä, entäs nyt ja ne tuomiothan on myös TÄYSIN julkisia ja varmaan tulee niistä kirjoiteltua myös täälläkin...

• paha saa palkkans
        *_* kirjoitti:

Samaa mietittiin kun niin yhtäaikaa tuli nuo poliisi tutkinnat kun tämä tietty porukka joutui lopettamaan kirjoittelun että paitsi lakia niin myös näitä ehtoja rikottu ja siksikin tullut pitempää bannia. Se tietenkin ymmärretään ettei sen tutkinnan aikana voi kirjoittaa ja varmaan ainakin näiltä pahimmilta viety koneet tutkittaviksi. Mut ihana että loppunut nyt viimein vaikka varmasti on raskas asia ja on näille muutamille. Kuitenkin itse ovat ne ongelmat täysin itselleen hankkineet! Kovasti nauttivat häiriköinnistä, entäs nyt ja ne tuomiothan on myös TÄYSIN julkisia ja varmaan tulee niistä kirjoiteltua myös täälläkin...

Mul tuili kans miäleen, ku nyt on se itsemurha ja raha keräys, sit se tutkinta blogista ja sus senttäs -ryhmästä ja viel se rikos ilmotus siit toisesst sus-ryhmäst. Ni, taitaa rouva kunvorilla olla löysät jo punteissa, nyt viäl ku se joutuu lopettaan ne sata nikkiään pulnoist. Ja sama sil sakuli-gabrielalla.

Voih, tätä onnen päivää )

• 11+21

Kuhunkin Palveluun sovelletaan myös kyseisen Palvelun sääntöjä (yhdessä ”Säännöt”). Kaikkien Palveluiden kulloinkin voimassaolevat Säännöt ovat saatavilla osoitteessa suomi24.fi. Säännöt muodostavat tämän Sopimuksen kiinteän osan. Suomi24 varaa oikeuden muuttaa Sääntöjä koska tahansa. Suomi24 pyrkii ilmoittamaan käyttäjälle sääntöjen muutoksesta etukäteen Palvelussa tai muutoin. Käyttäjän jatkaessa Palvelun käyttämistä Sääntöjen muuttumisen jälkeen, katsotaan tarkoittavan sitä, että Käyttäjä on hyväksynyt uudet Säännöt. Jos tämän Sopimuksen ja Palvelun Sääntöjen välillä on ristiriitaisuuksia, sovelletaan ensisijaisesti kyseisen Palvelun Sääntöjä ja sen jälkeen tätä Sopimusta.

• wohhhhaaa

jessssss!!!!!! wohaa ,tätä oon odottanu..... loppuu toi turha häröily, kiitos suomi24

• Hyvä hyvä !

Erittäin hyvä, että jotain alkaa oikeasti tapahtumaan !

• Ei muutu

Onko luetun ymmärtäminen noin vaikeaa.Keskusteluihin ei tarvitse uudistuksenkaan jälkeen rekisteröityä eli sama jatkuu.

• Ihan ok juttu mielestäni, olen ilmoittanut oikeat tiedot itsestäni.

• kaishakunin

Ai tämä olikin joku vanha juttu...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe