Tuossa otsikossahan se jo tulikin tämä ongkelmani. Olen meljo ujo naisten seurassa eivätkä he edes tykkää minusta. Olen kyllä naisten yrittänyt ja jutella heille . Sädekeijukaiset , silmiin katsominen on myös kovin vaikeeaa , olen myös huono ilmaisenmaan itseäni koska olen puoliksi sokea.Nyttenki kirjoitan tätä. En ole tyhmä mutta täällä on todella hämärää koska en omista kattolamppua ja siksi en näe kirjoittaa hyvin , mutta haluan itselleni tyttöystvän ja normaalin sellaisen.
Miten arka ja ujo mies voisi saada naisen ?
9
840
Vastaukset
- vinkkinä
Hanki se kattolamppu.
- 18 + 13
Poistu koneen ääreltä.
- limeemil
Rohkeasti vain puhumaan jonkun kanssa. Pakkeja saa tulla, mutta virheitä opitaan ja kokemusta karttuu. Ei parane luovuttaa liian helpolla (:
- ruskeeta ihoa..
Hanki itsellesi kunnon rusketus ihoosi, ei kalsareihin. Nyt naiset ovat sinusta kiinnostuneita, ja muista puhua huono suomi ja ole kellistänyt jos jonkinmoista elliä.
Seuratkaas linja-autoissa nuorten naisten käyttäytymistä kun siellä istuu suomalainen kuski tai ulkomaalainen kuski. Ulkomaalainen kyllä saa kaiken huomion kohtelijaisuuksilla, mutta suomipoka vain vihaisia ohi katseita. - Vmo
Samassa veneessä ollaan...Meikäläisellä onvastaava luonne:oon ujo enkä uskalla lähestyä naista ensimmäisenä))
- turkulaine117
No ei kyllä päde tuo linja-auto homma. Se vain on siinä että moni meistä suomalaisista on liian sulkeutunut ja tympeä eikä osaa hymyillä joka on todellä tärkeää. Kun ulkomaalaiset monet tulevat sieltä lämpimästä ja ovat ulospäin suuntautuneita ja iloisia.
Tänään bussilla kulkiessani oli nuori suomalainen mies kuski ja todella iloinen, asiakaspalvelu henkinen ja mukava. Kerrankin oli mukava ja oikein halusi sanoa kiitos kuskille.
Jos vaan on positiivinen, iloinen, hymyilee ja itsevarma niin nuo auttavat jo paljon. - deeeeeeessiree
hyvää harjoitusta naisten kanssa olemiseen saa töissä tai opiskeluissa.
jos niissä ei ole naisia mene johonkin harrastukseen, jossa on.
juttele naisten kanssa samoista asioista kuin juttelisit miestenkin kanssa. harjoituksen saamiseksi ei ole syytä heti jututtaa sitä ihaninta vaan aloita jutteleminen jonkun kivan ja ystävällisen oloisen kanssa.
juttelemaan ei tarvitse erikseen mennä, mutta vieressä istuvalle voi sanoa jotain ihan yleistä tyyliin: alkoihan tämä luento varttia yli/ oliko meillä joku kotitehtävä/ saanko lainata kynää.
jotkut ihmiset voivat olla töykeitä, mutta siitä ei kannata välittää, fiksut käyttäytyvät aina ystävällisesti muita kohtaan.
ei kannata aloittaa sillä että yrittää kaikin keinoin kaikkien kanssa päästä treffeille, sellainen ei houkuttele naisia.
kun totut naisten seuraan itseluottamuksesi kasvaa ja tutustut ihmisiin. niiden joukosta sitten löytyy seuraa. aikaa saattaa kulua hieman, mutta kärsivälisyys kannattaa.
jos tunnet jonkun sopivan naisen tai naismaailmassa menestyneen luotettavan miehen voit kysyä neuvoja ja arviota esim. käytöksen tai ulkoasun suhteen. kannattaa ainakin olla siisti: käydä suihkussa, pestä hampaat, käydä parturissa ja pukeutua puhtaisiin ja siisteihin vaatteisiin.
eräs selvästi ujohko mies lähestyi minua vähän aikaa siten, tarjosi erästä kirjaa lainaksi ja oli selvästi miettinyt asiaa ja seuraavaa siirtoa. olen varattu, joten en tarttunut tilaisuuteen, mutta kiva juttutuokio siitä syntyi ja ilahduin että sain huomiota osakseni.
hän teki vaikutuksen myös sillä, että oli rohkea ja osasi päättää tilanteen tyylillä, kun huomasi että en voi tarttua tarjoukseen.
harrastukset tutustumispaikkoina kuulostaa kliseeltä, mutta ainakin työväenopistojen taide- ja tanssikurssit ovat naisia täynnä, siellä kannattaa käydä niin tutustuu ihmisiin.
good luck!- Tarkennusta.
Oletko monellekkin reikääsi jakanut ?
- ex_pelimies
Terve!
Olin mäkin joskus samanlainen ujo kaveri, mutta sitten se vain muuttui. Tein itse sen muutoksen, mutta siihen tarvitaan itseluottamusta, itseluottamusta ja itseluottamusta. Tuon kun sisäistät ( se vie aikaa jopa vuosiakin, älä ressaa ) ja saat sen itseesi sisälle. En tarkoita niinkään ulkoista koreutta niin homma naisten seurassa alkaa toimia kyllä. Otat rohkeasti ne katsekontaktit ja sinun tehtävä on olla mies siellä! Nainen haluaa mieheltä turvaa, suojaa ja lämpöä ja moni myös haastetta. Sä näytät naiselle että olet se itsevarma mies jolla on arvot ja asenteet kohdallaan niin tulet myös saamaan aikanaan sinun tyyppisen naisen. Miksi sä pelkäisit ja jännittäisit naisten seurassa?
Oikeastaan tähän tarvittaisiin jonkunlainen kurssi jossa voisin jeesata oikeen olan takaa kaikkia ujoja miehiä. Tsemppiä ja kaikki lähtee siitä, että sä muutat samantien alitajuntaas laajemmaksi ja siihen että kuka sä olet ja ketä ne naiset lauteilla kattoo. Tyhjäpunttia eivät kattele kauaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1247947Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516668Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834785Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2473260Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012754Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1102280- 1501915
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa341726Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971624