Kävi mielessä, että voisiko helpottaa hakemista yksinkertaisella merkillä esim. ranteeseen laitettavalla kuminauhalla? Bandin alkaessa soittaa polkkaa, sujauttaa kuminauhan ranteeseen. Merkki antaisi puolin jos toisin signaalin, että hakekaa minut!
Usein on käynyt niin, että eka polkka ehtii lähes loppua ennenkuin saa daamin tai jää saamatta : / Homma toimisi siis puolin jos toisinkin. Itse likinäköisenä en huomaa silmäniskuja kovin hyvin, mutta esim valkoinen kuminauha erottuisi paremmin..
Toisaalta harmistuneena nojaillessani lavanreunalla kuminauha ranteessa, voisi kahviosta tuleva daami tarttua tilaisuuteen.
Mitä mieltä tanssikansa tästä, olenko jo lääkityksen tarpeessa?
kuminauha tai muu merkki?
5
188
Vastaukset
- Reseptikorvauksetta
Kyllä saat mitä tilaat! Eli vastasit jo kysymykseesi.
- ....................
Itsekin usein miettinyt tuota ja erityisesti juuri nuo kappaleet, joita harvoin soitetaan ja haluaisi tanssia, menevät ohi varpaiden.
Tuo valkoinen kuminauha ei oikein ole hyvä, kun joskus on valkoisia nauhoja neulottu asusteeseen kiinni, että silloin erehtyy hakemaan jotakin, joka ei osaa polkkaa.
Pitääpä miettiä, mikä voisi tulla yleiseksi käytännöksi. - Rillit tai piilarit!
Etkö muka huomaa tyrkyssä seisovia innokkaan näköisiä daameja jotka työntyvät esille polkan tai masurkan alkaessa? Mielestäni näitä on aina siinä naistenrivissä. Itsekin olen esillä jos niitä haluan tanssia.
- qaz-mko
Aloitus kuuluu sarjaan "typeriä ehdotuksia"!
Aikoinaan, tanssitaipaleeni alussa, minäkin mietin miten voisin näyttää naisten haulla tahtoni tanssia. Tuokin oli typerin idea mitä joku voi keksiä!
Tanssipaikoilla toimii täälläkin jo mainittu kehon ja kasvojen kieli. Kyllä ne ihmiset tulevat väkisin huomatuksi, jotka tahtovat tanssia. Näin ainakin miehen silmin, naisista. Miesten ilmehtimisistä en tiedä, taidamme olla aika mörköjä ja totisia, vaikka tahtoisimme mitä!
Tyrkyllä olo ei kaikille sovi, samoin kuin monille naisille nastenhaku (näin minulle on kerrottu). Homma toimisi paljon paremmin, jos kaikki tanssimaan tahtovat toisivat tämän paremmin esille!- uusideointikukkii
Täivat elää 1900-lukua, kun luulet että on olemassa "typeriä ehdotuksia"
Itse olen kieli pitkällä, kun tulee polkka tai hambo, eikä vaan kukaan tule hakemaan.
Miehet on kuin laumaeläimiä, että jos polkka tulee, menevät kaikki niskat kyttyrässä piiloon. Ei siinä enää sellainen mies, joka osaa ja haluaisi naisen hakevan, sitten uskalla yksin odotella naisen hakua, tai päinvastoin, nainen miehen hakua, koska kovin harva osaa tanssia näitä harvemmin soitettuja, eli turvallinen tyrkkyrivi lakkaa olemasta.
Tietenkin sitten heti he jotka tuntevat toisensa ryntäävät jo melkeimpä edeltäkäsin sovittuun tanssiin tuttunsa kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462