Mitä veikkaatte prinsessan nimeksi?
Prinsessa Victoria sai tyttären!!!
8
107
Vastaukset
- Täti
Uskon, että Ingrid on yksi uuden pikku-prinsessan nimistä.
Magdalena :)
- mun list...
Vanhoja entisiä kuningattaria ehkä kaimana. Itse toivoisin hänen nimekseen Ulrika.
Eleonora Ulrika Margareta - sibyllavon
Veikkaan Sibylla, Louise, Margareta, Daniela, Silvia, Alice
- ...
Estelle typerä nimi.
- Princess Ingrid
Mielestäni Estelle on todella ihana nimi :)
- fnfn
Mikä tuossa Estellessä on muka vikana? :O Ihana nimi minun mielestäni.
Toi tietty mieleen Frendien Estellen mutta eihän se nimeä pahenna :D - ianh
Hauska miten nämä ketkä haukkuvat nimeä Estelle saavat plussaa, mutta ne ketkä ilmaisevat pitävänsä nimestä saavat miinusta :D
Eihän se meille kuulu miten he lapsensa nimeävät ja heidän nimipäätöstään pitää kunnioittaa. Sama kun sanoisimme päin naamaa, että "teidän Hulda Hannelen nimi on ihan hirveä, tuo mieleen 20-luvun hutsun, mautonta!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472