Tuota... voisitteko suositella joitain zumba-kursseja Tampereella? Vai olemmeko jo myöhässä?
Zumbaa Tampereella?
9
165
Vastaukset
- Julio lopetti zumban
:)
- ei naurata
Kökkö provo
- Turkkulainen
Minua nauratti.
Zumbaa tampereella, he hehheh
Ja maboa tietenkin. haha, siis vaakana.
Ja mustaa makkaraa hoho hoho
kyllä se on hiano harrastus toi amerikkailainen pyramidihuijaus zumba
tykkää äidit ja tyttäret.
Siis sehän alkoi siitä, kun eräs miespuolinen latinotanssinopettaja unohti tanssikasetit kotiin ja otti autostaan tunnille sitä musiikkia, jota ajaessaan kuunteli HO HO HOH HOH HOH HOOHOO HEHEHEHE.
Kaikkea potaskaa ne ihmiset uskovat, voi hyvä jumala, heehh.
Ja antavat rahansa lähetettäväksi amerikkalaisille.
Joo. Zumbatkaa vain siellä Tampereella. - en ehtinyt...
Turkkulainen kirjoitti:
Minua nauratti.
Siis sehän alkoi siitä, kun eräs miespuolinen latinotanssinopettaja unohti tanssikasetit kotiin ja otti autostaan tunnille sitä musiikkia, jota ajaessaan kuunteli HO HO HOH HOH HOH HOOHOO HEHEHEHE.
Joo. Zumbatkaa vain siellä Tampereella.Vieläkö sieltä Tampereelta voisi saada sitä zumbaa, vai onko sen antaminen nyt loppunut?
- Tavis tanssija
Turkkulainen kirjoitti:
Minua nauratti.
Joo. Zumbatkaa vain siellä Tampereella.Kävin ennen Tampereen seudulla tanssimassa, mutta nyt alan käydä muualla. Pysyttelen kyllä erossa noista Tampereen zumba oppilaista.
Löytyy onneksi vielä tanssipaikkoja muualtakin. - Itsestäänselvyys?
Tavis tanssija kirjoitti:
Kävin ennen Tampereen seudulla tanssimassa, mutta nyt alan käydä muualla. Pysyttelen kyllä erossa noista Tampereen zumba oppilaista.
Löytyy onneksi vielä tanssipaikkoja muualtakin."Pysyttelen kyllä erossa noista Tampereen zumba oppilaista."
Paras todellakin olla sekaantumatta alaikäisiin. Hyvä kun ymmärrät. - tsumpaa!!!!
en ehtinyt... kirjoitti:
Vieläkö sieltä Tampereelta voisi saada sitä zumbaa, vai onko sen antaminen nyt loppunut?
Onko zumba sellainen keskimäärin 15cm pitkä tanakahko pötkylä? Niin olen tamperettarien kuullut sitä lajia kuvailevan :D
- David Tapola
Rauhottukaa Uunot ja Eevertit, vaikka tekee kipeää.
- yli 15v.
Justiinsa niin.
Rauhoitutaan ja naatitaan kunnon zumbasta, jos sitä edelleen Tampereelta saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462