Eli siis, rakastan yli kaiken nimiä Minea, Miska ja Miko.
Mutta en ole tykännyt yleensä sellaisista "nyt meidän kaikki lapset alkaa tällä kirjaimella!"- nimistä ja noissa vielä tuo alkutavu on sama! D: Mikä minua vaivaa kun tykkään niin paljon Mi-alkuisista nimistä :D
Onko teistä paha jos kaikki lapset alkaa samalla kirjaimella?
Tuo nimiasia ei nyt minulle ole kovin ajankohtainen :) Voihan se mieli muuttua, ei välttämättä tule juuri kolmea lasta ja vieläpä yhtä tyttöä ja kahta poikaa. Niin, ja pitäähän sitä miestäkin kuunnella.
Suosikkinimeni vievät järjen.
fnfn
1
101
Vastaukset
- Mirka-
Itse pidin pienenä tyttönä Mirella ja Milenna nimistä. Nykyään en pidä niistä nimistä yhtään. Myös tuo Mi-tavu nimessä on kiehtonut myöhemminkin. Silloisen mieheni Mikon kanssa halusimme olla ovelia ja tehdä Mi-perheen.
Unelmana oli saada kaksi poikaa Miitri ja Mitro.
Mutta unelmat tyssäsivät nopeasti. Nyt on Miit jääny taakse ja uudet tuulet puhaltaa.
Tällä hetkellä minulla ja uudella miehelläni on viisi kuinen poika Rasmus :)
Nykyään haaveena on saada lisää s-loppuisia poikia ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472