Olen 25-vuotias ja liukastuin jäisellä tiellä,sen jälkeen muistan ensihoitajat vierelläni ja sairaalan.Muistini ei toimi ja vasen puoleni ei toimi normaalisti ja lääkärikin sitä sanoi ettei refleksiä tule normaaliin tapaan.Normaalit asiat arjessa hukassa ja jalka sanoo ettei halua tukea.
Todella tärkeät asiat muistan mutta lähes kaikki muu "turha" kokema on hukkunut täysin.
Olenko saanut aivovamman?
1
106
Vastaukset
- ====================
Oletan, että sinulle on tehty magneettikuvaus, esim. aivoverenvuodon poissulkemiseksi.
Itse olen lähiaikoina tutkinut paljonkin neurologian dosentti Olli Tenovuon kirjoituksia mm. aksonivaurioista, joista en ole aikaisemmin kuullut mitään, vaikka olen mm. tyttäreni sairauden ja siitä johtuvien erinäisten kaatumisten ja aivoverenvuodon ym. vuoksi ollut näiden asioiden kanssa tekemisissä vuosikaudet.
Studio 55:ssä oli juuri 20/2 Olli Tenovuon erittäin mielenkiintoinen esitelmä aiheesta.
En tiedä voisiko sen vielä jotain kautta nähdä.
Olen myös googlannut hänen kirjoituksiaan erilaisista aivovammoista.
Esim. Tietoa aivovammoista - Olli Tenovuo
Aivovammat pääasia- Olli Tenovuo
Jos olet kiinnostunut, niin sitäkin kautta löytyy paljon tietoa.
Myös äitini kaatui kadulla ja vasta kolmannella sairaalakäynnillä otettiin tietokonetomografia, kun sairaanhoitaja sanoi minulle salaa, ettei pelkkä röntgenkuva riitä.
Siinä vaiheessa äitini oli ilman muuta lähellä kuolemaa, koska samana yönä leikattiin päivystyksenä iso hematooma ja parin viikon kuluttua tuli uusi vuoto.
En tietenkään tiedä miten päätäsi on tutkittu, mutta tällä kokemuksella olen sitä mieltä, että jonkinlaisesta aivovammasta on kysymys, eikä asiaa missään tapauksessa voi jättää tutkimatta tarkemmin, vaikka näyttäisikin paranevan.
Vuosien kuluttua voi tulla oireita kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492