Kysyisin lukijoiden mielipidettä lehden fontin koosta? Minä en enään niin nuori lukija en pysty vaikeuksitta lehteä lukemaan pienen fontin vuoksi. Onko kukaan muu huomannut samaa ongelmaa. En kehtaa lähestyä kustantajaa ellei kenelläkään muulla lukijalla ole samaa ongelmaa.
Suurennuslasin kanssa olen tavannut julkaisua ja ihan tyytyväinen olen sisältöön.
Nautic
5
146
Vastaukset
- Sähkölehti
Lue netissä, niin voit suurentaa kuvaa:
http://verkkojulkaisu.viivamedia.fi/nautic/ - 18+7
Minusta se on näyttänyt lehdeltä, jonka sisältöä ovat kaupalliset tiedotteet. Niiden katselu onnistuu ilman suurennuslasia, mutta harva kaipaa moisia tavaroita tai olisi varaa niitä hankkia.
- Optikkopurjehtija
Käy optikolla. Lehtien fonttikoot (kuten myös tuoteselosteiden tekstit) on erittäin pitkälle standardoitu asia. Jos et näe, vika ei ole fontissa. Käy tutkimuksessa jo ihan sen takia, että aina voi olla kysymys myös silmäsairaudesta, mikä pitää sulkea,pois aina näköongelmien kohdalla.
- 9
Nauticin leipätekstifontti on epätavallisen pieni. Vertasin sitä Vene-lehden, Venemestarin, Tiede-lehden, Tietokone-lehden ja Rumban fonttikokoon, jotka kaikki sattuivat mukavasti lojumaan käden ulottuvilla. Se on kaikkien noiden leipätekstifonttia pienempi. Itse en kokenut sitä vielä vaikealukuiseksi, mutta ei kai tuo yllättävääkään ole, jos se jollekin sitä on.
Muuten olen kyllä samaa mieltä tuon toisen kirjoittajan kanssa, että sisällönpuute on isompi ongelma. Mutta tuskinpa se on autettavissakaan, eihän Nauticilla varmastikaan ole resursseja olla muuta kuin järjestölehti ja se sisältö taas ei ainakaan minua kiinnosta.
- Ei auta optikko
Kokemukset menevät nyt kyllä ristiin viestiketjun aloittajan kanssa. Nauticin fonttikoko ei ole ongelma, mutta suurennuslasillakaan ei lehdestä löydy sellaista sisältöä mihin voisi olla tyytyväinen.
Tuo saattaa kuulostaa tylyltä kommentilta, mutta ajatelkaapa asiaa tarkemmin. Liitto pakkojakaa kyseistä julkaisua kaikille jäsenilleen ns. ilmaisena etuna. Harva viitsisi siitä maksaa sisällön perusteella markkaakaan, euroista puhumattakaan. Toiminta perustuu siihen, että lukijakunta on profiloitunut hullunkalliin touhun eli veneilyn harrastajiksi.
Lehden ideana ei ole kirjoittaa pakkotilaajien kannalta hyödyllisiä artikkeleita vaan luoda mahdollisimman halvalla illuusio veneilyllisestä aikakauslehdestä, jonka "artikkelien" välissä on kalliilla myytävää mainostilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462