Laitoin jo avauksen Miten mies isketään -palstalle, mutta ehkä tämä on parempi...
Olen tässä kolmenkymmenen ikävuoden aikana ehtinyt tehdä paljon osallistuvaa tutkimusta suomalaisten miesten käyttäytymisestä toiseen sukupuoleen tutustumisen areenalla. Tai... ehkä pitäisi sanoa, että sitä tutustumista ei oikeastaan ole tapahtunut, koska lähestymisyrityksiä ei juuri ole tullut. Oikeastaan vain sellaisissa tilanteissa olen tutusunut uusiin miehiin, kun olen ollut jonkun ystäväni kekkereillä ja miehen on ollut luontevaa keskustella ihan muuten vaan, ettei ole tarvinnut paljastaa, että juttelu johtuu kiinnostuksesta. Myös opiskeluporukoissa sekä työpaikalla voi tavata miehen luontevasti suomalaisessa kulttuurissa. Jos edellisistä ei ole itselle pidempi aikaista miestä löytynyt on joutunut tyytymään yksinoloon. Baareista ja ravintoloista ei miestä löydä. Parikymppisenä saattoi helpommin löytää "lihatiskiltä" ympärikännissä olevan (ja itsekin hädin tuskin pysyi pystyssä) kundin, mutta nykyisin tilanne on toinen. Eikä tietenkään sama meininki enää kiinnosta, sillä hakusessa on vakavasti otettava mies.
On valitettavaa, etteivät suomalaiset miehet tule juttelemaan baarissa. Olen kaunis nainen (voin sen rehellisesti sanoa), kuten myös ystäväni, jotka ovat samassa tilanteessa. Olen iloinen ja helposti lähestyttävissä. Kun näen minua miellyttävän miehen haen katsekontaktia ja useimmiten sen myös saan. Vaihdamme katseita ja annan ymmärtää, että minulle voi tulla juttelemaan. Kun kyllästyn odotteluun, menen itse juttelemaan. usein minut otetaan hyvin vastaan, mutta aika usein huomaan, että miehet pelästyvät naisen aloitetta. Viimeisen viiden vuoden aikana kaikki miesjuttuni ovat lähteneet siitä, että minä olen tehnyt aloitteen. Nyt olen alkanut kyllästyä siihen. Toivoisinkin teidän miesten hieman valottavan asiaa. Miksi ihmeessä teille on niin vaikeaa lähestyä naista, joka vielä näyttää vihreää valoa?
Aina, kun olen ulkomailla ympärilläni pyörii todella komeaa miestä, jotka kummastelevat, että miten minulla ei voi olla poikaystävää. Serkkuni asuu Skotlannissa ja hän tuli poikaystävänsä kanssa käymään Suomessa. lähdimme yhdessä ulos. En maininnut tästä asiasta mitään Kevinille (serkkuni poikaystävälle), kun hän itse hämmästeli, että kuinka kukaan mies ei tule minulle juttelemaan. Hän ei voinut käsittää tätä asiaa. Toseni vain, että tällaista tämä Suomessa on. Kevin pyysi minuakin muuttamaan Skotlantiin ja sanoi, että hän tietäisi ainakin kymmenen miestä, jotka kaikki haluaisivat minut välittömästi. No, minäpä tein asialle jotain ja parin kuukauden päästä olen muuttamassa Skotlantiin, josta sain työpaikan. Silti haluaisin vielä kuulla teiltä suomalaisilta miehiltä kommenttia tähän, etteivät kaikki suomineitoset lähde vehreämmille laitumille, kun ette pistä tikkuya ristiin meihin tutustuaksenne. Niin ja tämä ei ole provo. Otan vastaan myös asiallista kritiikkiä suomalaisista naisista, jos meidän käyttäytymisemme on jotenkin tehnyt teistä munattomia.
Miehet, miksi teiltä puuttuu rohkeus lähestyä naista?
64
1685
Vastaukset
- Jeermujee
Ei ei ei. Kaikki ei todellakaan ole tälläisiä. Mun omasta mielestä suomen kulttuuri on kans aika surkeen epäsosiaalinen, mutta yritän muuttaa sitä. Yleensä ku käyn esim. kauppakeskuksessa niin menen todellakin juttelemaan kauniille naiselle, kun sellaisen näen. (tosin vain oman ikäisiäni eli about 16-19v).
Hyvin minut on aina otettu vastaan ja voin sanoa, että ainakin minulla on munaa lähestyä naista. Tulee aina silloin tällöin lähestyttyä tytttöporukoitakin. Lähestyminen ei ole homma eikä mikään, sillä ei ketään ympärilläsi kiinnosta sinun iskuyrityksesi, etkä todennäköisesti tule tätä tyttöä enää tapaamaan, ja jos tapaatkin niin et varmaan edes muista häntä.
Puhelinnumeroista ja tytöistä ei ole ikinä ollut puuttetta (hauska sanavalinta). Harmi vain tyttöystävää en ole löytänyt, ja olen seurustellutkin vain kerran ja sitä kesti vain 3kuukautta.
Niin ja olen vasta 18v, ja aloitteita takana yli 20 (ei yhtään baarissa, sillä en juo)! Teen itse aloitteellani todella selväksi, että olen kiinnostunut hänestä. En sitten tiedä vanhemmista miehistä... mutta näin minä teen ja on ollut vain hyviä kokemuksia. Kertaakaan ei ole tyttö tehnyt aloitetta minulle.
Miksi muuten inhoat aloitteen tekemistä? Itse rakastan aloitteen tekemistä, sillä siinä on tavallaan sellaista hohtoa. En sano, että minusta ei olisi kiva, että tyttö tekisi aloitteen, mutta kun sen oppii tekemään oikein niin sitä on kiva tehdä. Itse olen sen verran sosiaalinen, että en säikähtäisi tytön tekemää aloitetta.- Jeermujee
Arg, tuli ehkä vähän epäselväksi, tuolla lähestymisellä tarkoitan että jos tyttö sinut torjuu, niin ei se ketään kiinnosta etkä varmaan näe tätä tyttöä enää...
- Fabgirl
Jeermujee kirjoitti:
Arg, tuli ehkä vähän epäselväksi, tuolla lähestymisellä tarkoitan että jos tyttö sinut torjuu, niin ei se ketään kiinnosta etkä varmaan näe tätä tyttöä enää...
Jeermujee... just noin pitää toimia :) Sulla on mahtava asenne ja näemmä itsetunto kohillaan. Jos katot tota palsta-keskustelua, joka on tuolla "Miten mies isketään" -puolella, huomaat että sinä olet ainoa laatuasi. Ehkäpä nuoremman sukupolven edustajat ovatkin rohkeampia. Itse asiassa oon tykänny tehä aloitteita eikä se oo mulle ongelma, mut oon alkanu huomata, että miehet pelästyy sitä. Kerran mulle sanottiin aika suoraankin, että "mies tykkää saalistaa. Nyt teit itestäs liian helpon". Mut kun eipä ole saalistaneet. Siks oon kyllästyny.
- Ex Pimp
Sulla on oikea asenne, mutta älä usko äitiäsi siinä, että sinulla pitäisi olla tyttöystävä. Seurustelu vie rahasi, aikasi ja jos vielä yhteen menet jonkun kanssa niin se vie myös urasuunnitelmasi vikaraiteille. Kerran puutetta ei ole, niin ei ole mitään syytä seurustella. Mieti tarkasti, haluatko oikeasti tyttöystävän ja miksi haluat ja miksi olisi harmi jos et saisi.
Miten sinä teet aloitteen? Mikäli se on "moi, mitä kuuluu" -tyylistä niin mahtava aloitteentekotaitosi johtuvat yksinomaan siitä, että olet hyvän näköinen ja on melkein sama mitä sinä tytöille sanot.
Tulet myös havaitsemaan että haaste lisääntyy lähivuosina. Tytöt nimittäin vanhetessaan eivät enää ole niin otettuja noista lähestymisyrityksistä koska heitä on jo lähestytty niin monesti. Tietysti kannattaa mahdollisimman pitkään painottaa niihin 18-vuotiaisiin vasta yo-kirjoittaneisiin, vasta isoon kaupunkiin ekaa kertaa muuttaneisiin tyttöihin jotka ovat ihan otettuja kun joku juttelee. Mikssei ottaisi sieltä missä on nuorinta ja helpointa? hehhe :D
- Ei, ei ja ei.
Ei, ei ja vielä kerran ei. Suomalaisissa ainoa hyvä asia muuhun maailmaan nähden on juuri tuo epäsosiaalisuus, jonka ansiosta saamme olla rauhassa kun niin haluamme. Ulkomailla ei saa hetken rauhaa ja koko ajan on jos jonkinlaista häiritsijää ympärillä. Jokaista kymmentä sosiaalista kanssakäymistä kaipaavaa kohden on aina sata sellaista, jotka olisivat mieluummin rauhassa kun juttelisivat tuntemattomille... Äidit sanovat hyvästä syystä lapsilleen, ettei tuntemattomien kanssa saa jutella, en näe mitään järkeä muuttaa tätä. Ne, jotka haluavat sosiaalisempaan ympäristöön muuttakoot pois Suomesta, kuten tämänkin ketjun aloittaja, ja jättäköön Suomen sellaiseksi kun se on. Jos Suomesta tulisi sosiaalisempi paikka, mihin muuttaisivat ne ulkomaalaiset, jotka haluavat epäsosiaalisempaan ympäristöön? Miettikääpä sitä.
- Jatkoa..
Katsokaa vaikka Suomen maahanmuuttotilastoja niin näette, että tänne muuttaa paljon ulkomaalaisia. Todennäköisesti juuri tuon epäsosiaalisen kulttuurin vuoksi.
- kookoo33
Et tainnu tajuta mitä tämä aloittaja meinasi. Kerroppa sinä sitten viisaana, että miten ikinä tutustut naiseen jos et uskalla mennä puhumaan hänelle? Asut vissiin pienellä paikkakunnalla jos ihmiset ei tuu puhuun? Ainakin täällä jyväskylässä ei ole ollenkaan outoa, jos joku tulee vaikka kahvilla jutteleen sulle niitä näitä ja tutustuun.
Ainakin mulle on pari tyttöä tullu jutteleen joita en edes tuntenut! Jos sulla itellä ei mee naisasiat hyvin niin ei tarvi tulla mollaan muita... - Fabgirl
kookoo33 kirjoitti:
Et tainnu tajuta mitä tämä aloittaja meinasi. Kerroppa sinä sitten viisaana, että miten ikinä tutustut naiseen jos et uskalla mennä puhumaan hänelle? Asut vissiin pienellä paikkakunnalla jos ihmiset ei tuu puhuun? Ainakin täällä jyväskylässä ei ole ollenkaan outoa, jos joku tulee vaikka kahvilla jutteleen sulle niitä näitä ja tutustuun.
Ainakin mulle on pari tyttöä tullu jutteleen joita en edes tuntenut! Jos sulla itellä ei mee naisasiat hyvin niin ei tarvi tulla mollaan muita...On vähän outoa puhua maahanmuuttajatilastoista ja epäsosiaalisesta kulttuurista samassa yhteydessä. Ei ne maahanmuuttajat hyvä ihminen tänne Suomeen sen takia ole tulleet...
Onko Jyväskylässä siis parempi meininki? Ite oon pk-seudulta. Espoossa asustelen, vaikka pääasiassa sosiaalinen elämä onkin Helsingissä. - kookoo33
Fabgirl kirjoitti:
On vähän outoa puhua maahanmuuttajatilastoista ja epäsosiaalisesta kulttuurista samassa yhteydessä. Ei ne maahanmuuttajat hyvä ihminen tänne Suomeen sen takia ole tulleet...
Onko Jyväskylässä siis parempi meininki? Ite oon pk-seudulta. Espoossa asustelen, vaikka pääasiassa sosiaalinen elämä onkin Helsingissä.Jyväskylässä on kyl kans todella sosiaalista :D Menet baariin niin lähet aika varmasti kotiin miehen/naisen kans, jos et oo mikää 150kg epäsosiaalinen ihminen :P
- huono mies
Ei puutu rohkeutta. Ajattelen vain parastasi.
- ikisinkku36
olen kuullut usein ' painu vit..tuun ' lauseen kun olen lähestynyt naista joten en enää koskaan lähesty naista tutustumis mielessä
- ikisinkku36
niin ja naisilla ei ole käytöstapoja lainkaan
- ex pimp
ikisinkku36 kirjoitti:
niin ja naisilla ei ole käytöstapoja lainkaan
Sinä siis uskot huonokäytöksisten ihmisten valheita?
- Näinpäin...
...puutu rohkeus...
Kuule tyttö pieni ei meiltä rohkeus puutu lähestyä naisia; naisilta vaan puuttuu rohkeus(tai aivot, tai tavat, tai miksikä sitä haluaa kutsua) antaa miehen lähestyä ja ottaa vastaan aloitteentekijä SIVISTYNEESTI.
Ne jotka on käyny samalla kyselyllä palsalla Miten Mies Isketään tietää tasantarkkaan mitä meinaan :/- Fabgirl
Ihanaa ku sanot, että "tyttö pieni"... :) Mut älkää lannistuko ääliönaisista... Ja onko nyt ihan oikeesti niin, että ootte todella ollu asiallisia? Ja kuten aiemmin sanoin, ettette vaan yrittäny liian korkeelle kurkottaa?
- Näinpäin...
Fabgirl kirjoitti:
Ihanaa ku sanot, että "tyttö pieni"... :) Mut älkää lannistuko ääliönaisista... Ja onko nyt ihan oikeesti niin, että ootte todella ollu asiallisia? Ja kuten aiemmin sanoin, ettette vaan yrittäny liian korkeelle kurkottaa?
...Ihanaa ku sanot, että "tyttö pieni"...
Paha tapa, jääny päälle kun oon hoitanu isoveljen tytärtä :)
Mjaa, mitäköhän sillä korkealle kurottamisellakin tarkoittaa, sillä onhan niitäkin kertoja kertyny itselle kun on pitäny ilman suurempia suunnitelmia käydä kysymässä joltakin naiselta tai ryhmältä naisia jotakin toisen miehen puolesta (kun itse ei uskalleta jne.) ja takasin tulee sellasta settiä että huhhuh... - Sunder
Fabgirl kirjoitti:
Itse olen lähtökohtaisesti aina kohtelias kaikille, tosin kohteliaskin käytös varmasti muuttuu, mikäli koen muiden käytöksen vihamielisenä, ylimielisenä tai suoraan loukkaavana.
On niitäkin käynyt, kun on selkeästi kurkotettu liian korkealle, mutta vähemmän. Mikäli olen aloitteita mennyt tekemään, niin kyllä siinä on vastapuolena aivan tavallisen näköinen nainen, jotkut vähän pyöreämpiä jotkut hoikempia, jotkut pidempiä jotkut lyhyempiä. Tärkein piirre johon kiinnitän huomiota, on mieleenpainuvat ja minua miellyttävät kasvot. Toki sitten on piirteitä jotka saattavat siltikin toimia turn-offina, esimerkiksi aivan liiallinen ylipaino.
Tilanne joka silti toistuu aivan liian usein on erittäin törkeä käytös naisten puolelta, ja tämä tilanne tosiaan on vain pahentunut, sitä myöden, kuin katselemani kohderyhmän keski-ikä on kasvanut. - Yksi mielipide
Fabgirl kirjoitti:
Törkeä palaute ei ole oikeutettua, vaikka korkealle kurottaisikin. Olettaen tietysti, että lähestyminen tapahtuu kohteliaasti ja hyvän maun rajoissa. Lähestyjä voisi itse miettiä käytöstään, jos yrittää esim. 20 vuotta nuorempia.
Olen urheilullinen, terveet elämäntavat omaava, akateeminen, kolmekymppinen mies. Kasvoiltani olen kai ihan kivan näköinen. Ei-toivotut naiset (ylipainoiset, yli-ikäiset, tupakoivat, ym.) kyllä lähestyvät minua silloin tällöin, mutta pyrin olemaan kaikille kohtelias. Suosittelen samaa muillekin. Mikään ei ole isompi turnoff kuin nenä pystyssä kävelevä ihminen, joka käyttäytyy huonosti muita kohtaan. En haluaisi lähestyä tällaista naista, vaikka hän minusta olisikin kiinnostunut.
- Ex Pinp
Okei eipäs nyt innostuta muutaman tutun ihmettelyistä!
Olet todella hankalassa iässä ja siitä johtuu tuo kuivuus. Tässä on suo siellä ja vetelä täällä. Toisessa päässä ovat miehet 30 jotka ovat keränneet mukavasti itsevarmuutta ja uskaltavat lähestyä naisia. He eivät lähesty SINUA, koska he tietävät saavansa nuorempia. Ja toisessa päässä ovat sitten miehet, joille riittää, että kun he vain odottavat ja ovat kilttejä naisille niin he löytävät sen yhden joka heidät kelpuuttaa.
Etenkin tuossa iässä miehet ovat usein jo saaneet tarpeekseen. Yleensä se tapahtuu siinä vaiheessa kun miehet alkavat tehdä niin kuin naiset toivovat heiltä eli lähestyvät selvinpäin, moikkaavat iloisesti ja ovat kohteliaita, kehuvia ja mukavia. Naisilla ei ole mitään käytöstapoja ulkona juhliessa ellei kyse ole sosiaalisesta tilanteesta (esim jonkun syntymäpäivät jossa vieraat voivat tutustua toisiinsa mutta kukaan nainen ei halua häpäistä itseään olemalla ilkeä isännän /emännän tutulle) tai ellei käytös hyödytä naista itseään!
Suomen miehet on kesytetty äitien ja päiväkerhojen toimesta. Etenkään ne miehet jotka eivät osallistu vaikkapa lätkään tai muuhun sakilaisharrastukseen, eivät koskaan opi, mitä tyttöjen kanssa kuuluisi tehdä.
Jos nainen ei näytä siltä, että hänelle voisi jutella, niin hänelle ei kannata jutella. Kun nyt mietin itsekin niitä, kenestä olen seuraa saanut, niin suurimmalta osalta on päälle päin huokunut "ÄLÄ TULE, HALUAN OLLA RAUHASSA" naamalta ja kehon kielestä. Ulkona liikkuessa ei kyllä kenestäkään ikinä näe, että juttele. Vertaapa sitä esim asiakaspalvelutiskin takana seisovan naisen signaaleihin. Kuinka monen naisen näet antavan sellaista signaalia? Seisotko sinä baaritiskillä sen näköisenä kuin marketin iloinen asiakaspalvelijatyttö? Kokeile ja sano vaikka moi, kallista päätäsi hieman vasemmalle ja hymyile!
Useimpien kohdalla negatiivinen signaali pitääkin paikkansa. Vain harva mies on ymmärtänyt, että pitää vain olla sitkeä eikä välittää omista vaistoista vaan toimia aina omia vaistojaan vastaan naisten kanssa ja yrittää aina uudelleen kunnes kohdalle osuu hyvä tapaus. Jotkut luovuttavat muutaman yrityksen jälkeen, useimmat viimeistään muutaman kymmenen jälkeen. Miehethän on myös kesytetty miellyttämään naisia siinä, että baarissa esimerkiksi ei saa lähestyä kuin yhtä tai max kolmea tyttöä illan aikana koska muuten hän on säälittävä naiselta naiselle menijä. Ihan kuin sillä olisi mitään väliä mitä joku vieras nainen hänestä ajattelee. Mutta niin on äidit opettaneet, niin toki se uskotaan että sillä on väliä.
Kun sinä katsot miestä silmiin ja mielestäsi annat ymmärtää, että sulle voi tulla juttelemaan. Niin todennäköisesti se tulkitaan niin, että "nyt tuo nainen katsoi minua ja tuumasi, että mitähän tuokin toljottaa..vitsi kun ei tuollekaan voi mennä juttelemaan kun ei se viito minulle käsillään eikä oikeastaan hymyile. Äh..parempi antaa olla. Ei minulla ennenkään ole onnistanut kauniiden naisten kanssa"
Tai jos oikeasti mies tajuaa että haluat lähestyä niin hän miettii "Voi vitsi tolle vois mennä jutteleen... eikä! voiko tää olla totta? Katsotaas näkyykö jossain piilokameraa...ei näy.. En minä keksi mitään sanottavaa. Sitten tulee vaan ahdistava olo ja vaivaantunut hiljaisuus, tyttö kävelisi pois ja koko ilta olisi pilalla." Eli monesti se jää ihan siitä kiinni että ei keksi sanottavaa. Miehet olemme oikeasti niin tolloja, että emme halua keksiä etukäteen ulkoa opittuja tokaisuja ja smalltalkkia. Pidämme aitoudesta ja koska meille on sanottu että "ole oma itsesi" niin mehän uskomme.
Noin ajattelee varmasti 80% miehistä. Ilmiö ei ole ainoastaan suomalainen. Olen huomannut sen netin ihmemaassa keskustellessa eri kulttuureista tulevien kanssa. Suomalainen välittää liikaa, mitä hänestä ajatellaan ja ei halua seesteistä oloaan pois.
Lopulta tärkein: MIEHEN YLPEYS. Huolimatta äitiemme painostuksesta, me miehet yleensä jossain vaiheessa kieltäydymme ottamasta paskaa niskaan. Sodimme sitä asennetta vastaan, joka sinunkin lausahduksestasi " käyttäytymisemme on jotenkin tehnyt teistä munattomia. " viestii. Eli naisten yksinäisyys ei ole heidän huonon käytöksensä vika vaan sen että miehet ovat munattomia. Vähän niinkuin tiputtaisi juomalasia ja sen hajottua toteaisi, että voi että oli surkea lasi kun ei kestäny heittelyä.- Tämä on tuttua
...Naisilla ei ole mitään käytöstapoja ulkona juhliessa...
http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/141/644/7nTnr.png
Ja olen kaiken lisäksi itse nainen :( - Sunder
Tämän saman koitin itse tuoda vähemmän hienopuheisesti esiin tuossa toisessakin postissa tältä samalta kirjoittajalta. Eli naiset ova yöelämässä todella röyhkeitä. Kohteliaita vastauksia tulee todellakin vähemmän kuin noita haistatteluja ja naurunremakoita / ilkkumisia, että mikä säkin luulet olevas. Ja aivan riippumatta siitä, kuinka kohteliaasti itse menee sitä keskustelua siellä avaamaan.
Naisten aloitteet taas, tapahtuma, mistä varsinkin täällä kuulee puhuttavan, kuten Kookoo33:kin tuolla ylempänä, mutta joita en itse ole ikinä päässyt todistamaan. Omalle kohdalle ei nimittäin ole kyllä osunut tämän 28 vuoden elon aikana vielä kertaakaan. Ei istuskellessani keskustassa yksin kahvilla, ollessani baarilla oluella muutaman kaverin kanssa, koomisimpia ovat tilanteet linja-autossa, kauniitkin naisihmiset oikeasti istuvat mieluummin sen keski-ikäisen vanhalta viinalta ja hieltä haisevan puistokemistin viereen, kuin minun viereeni, ja käyn sentään suihkussa päivittäin ja pidän muutenkin ulkonäöstäni ja olemuksestani huolta. - Kaunotar
Sunder kirjoitti:
Tämän saman koitin itse tuoda vähemmän hienopuheisesti esiin tuossa toisessakin postissa tältä samalta kirjoittajalta. Eli naiset ova yöelämässä todella röyhkeitä. Kohteliaita vastauksia tulee todellakin vähemmän kuin noita haistatteluja ja naurunremakoita / ilkkumisia, että mikä säkin luulet olevas. Ja aivan riippumatta siitä, kuinka kohteliaasti itse menee sitä keskustelua siellä avaamaan.
Naisten aloitteet taas, tapahtuma, mistä varsinkin täällä kuulee puhuttavan, kuten Kookoo33:kin tuolla ylempänä, mutta joita en itse ole ikinä päässyt todistamaan. Omalle kohdalle ei nimittäin ole kyllä osunut tämän 28 vuoden elon aikana vielä kertaakaan. Ei istuskellessani keskustassa yksin kahvilla, ollessani baarilla oluella muutaman kaverin kanssa, koomisimpia ovat tilanteet linja-autossa, kauniitkin naisihmiset oikeasti istuvat mieluummin sen keski-ikäisen vanhalta viinalta ja hieltä haisevan puistokemistin viereen, kuin minun viereeni, ja käyn sentään suihkussa päivittäin ja pidän muutenkin ulkonäöstäni ja olemuksestani huolta.No voi herrajumala... luuletko ihan tosissas, että bussissa naiset miettii, et "enpä istu ton viereen ja meen ton haisevan ukon viereen". Ehkä joku muu kuin henkkoht syy on ollu sillä ihmisellä, ku ei oo sun viereen istunu. Hae apua tolle surkeelle itsetunnolles.
- Sunder
Kaunotar kirjoitti:
No voi herrajumala... luuletko ihan tosissas, että bussissa naiset miettii, et "enpä istu ton viereen ja meen ton haisevan ukon viereen". Ehkä joku muu kuin henkkoht syy on ollu sillä ihmisellä, ku ei oo sun viereen istunu. Hae apua tolle surkeelle itsetunnolles.
No oletettavasti sitä on pakko jonkin verran miettiä, koska päästäkseen sen puistokemistin viereen istumaan, pitää kulkea siitä bussin toisesta jäljellä olevasta istumapaikasta n. 50 senttiä ohi ja istua siihen takanani istuneen puistokemistin viereen.
Tällä taas ei ole mitään tekemistä itsetuntoni kanssa, tuollaisen huomion olen tehnyt kahteen kertaan istuessani kaupungin linja-autossa ruuhkaiseen aikaan. Tapaani kuuluu huomioida ympäristöäni ja ympärilläni olevia ihmisiä, käsittääkseni tämä on normaalia käytöstä. Ajoittain vain jotkut tapahtumat tai ihmisten toimet siinä ympäristössä herättävät tiettyä mielenkiintoa, koska ne eivät tunnu loogiselta toiminnalta. Tällaiseen toimintaan kuuluu esimerkiksi se, miksi joku istuu vapaaehtoisesti alkoholilta ja hieltä haisevan, erittäin epäsiistin henkilön viereen, kun muitakin istumapaikkoja on vapaina. - bvnbvn
Ihme äiti-syyttelyä sulla. EN oikein usko, että jotkut äidit opettaisivat pohjalleen, ettäb olet surkea luuseri, jos lähestyt useampaa kuin kolmea naista illan aikana. Tuohon asenteeseen törmää sinkut-palstalla. Nää on näitä teidän miesten omia juttujanne, eikä äideillä ole niiden kanssa mitään tekemistä.
Sun jutuista kyllä voi tosiaan päätellä, että sulla on suuria äitisuhdeongelmia tai ongelmia ylipäätään naisten kanssa, jos et edes seurustelemaan kykene kenenkään kanssa. - Huoh.
Sunder kirjoitti:
No oletettavasti sitä on pakko jonkin verran miettiä, koska päästäkseen sen puistokemistin viereen istumaan, pitää kulkea siitä bussin toisesta jäljellä olevasta istumapaikasta n. 50 senttiä ohi ja istua siihen takanani istuneen puistokemistin viereen.
Tällä taas ei ole mitään tekemistä itsetuntoni kanssa, tuollaisen huomion olen tehnyt kahteen kertaan istuessani kaupungin linja-autossa ruuhkaiseen aikaan. Tapaani kuuluu huomioida ympäristöäni ja ympärilläni olevia ihmisiä, käsittääkseni tämä on normaalia käytöstä. Ajoittain vain jotkut tapahtumat tai ihmisten toimet siinä ympäristössä herättävät tiettyä mielenkiintoa, koska ne eivät tunnu loogiselta toiminnalta. Tällaiseen toimintaan kuuluu esimerkiksi se, miksi joku istuu vapaaehtoisesti alkoholilta ja hieltä haisevan, erittäin epäsiistin henkilön viereen, kun muitakin istumapaikkoja on vapaina.Tsekkaa seuraavalla kerralla paljonko siihen sun viereesi jää istumatilaa. Jos olet tyyppiä 'jalat harallaan, annetaan munalle oma penkki' -tyyppiä, niin ei tarvitse enää pidempään ihmetellä, miksi naiset eivät mahdu viereesi istumaan.
- roskapostiropotti81
Sunder kirjoitti:
Naisten aloitteet taas, tapahtuma, mistä varsinkin täällä kuulee puhuttavan, kuten Kookoo33:kin tuolla ylempänä, mutta joita en itse ole ikinä päässyt todistamaan. Omalle kohdalle ei nimittäin ole kyllä osunut tämän 28 vuoden elon aikana vielä kertaakaan. Ei istuskellessani keskustassa yksin kahvilla, ollessani baarilla oluella muutaman kaverin kanssa, koomisimpia ovat tilanteet linja-autossa, kauniitkin naisihmiset oikeasti istuvat mieluummin sen keski-ikäisen vanhalta viinalta ja hieltä haisevan puistokemistin viereen, kuin minun viereeni, ja käyn sentään suihkussa päivittäin ja pidän muutenkin ulkonäöstäni ja olemuksestani huolta.Minä olen huomannut saman ilmiön, että saan istua hyvin rauhassa esimerkiksi bussissa ja vaikkapa baarissa. Muutama vuosi sitten kun matkustin bussissa ja hiljalleen bussi alkoi täyttyä, niin siihen minun viereeni istuttiin viimeisenä. Tuo kyseinen nuori nainen joka siihen lopulta joutui istumaan, katseli hyvinkin tarkkaan että eikö todellakaan ole muualla tilaa. Itsekään en käsittääkseni ole mikään metsäläinen, tosin pitkätukkainen ns. hevari.
En ole ikinä ollut mikään naistennaurattaja, mutta nykyään olen niin kyyninen että annan naisten olla omassa rauhassaan ja keskityn siihen että itse viihtyy enkä ota paineita siitä että olisi pakko löytää joku nainen. - expinp
bvnbvn kirjoitti:
Ihme äiti-syyttelyä sulla. EN oikein usko, että jotkut äidit opettaisivat pohjalleen, ettäb olet surkea luuseri, jos lähestyt useampaa kuin kolmea naista illan aikana. Tuohon asenteeseen törmää sinkut-palstalla. Nää on näitä teidän miesten omia juttujanne, eikä äideillä ole niiden kanssa mitään tekemistä.
Sun jutuista kyllä voi tosiaan päätellä, että sulla on suuria äitisuhdeongelmia tai ongelmia ylipäätään naisten kanssa, jos et edes seurustelemaan kykene kenenkään kanssa.Ongelmat miehillä eivät yleensä ole naisten kanssa vaan oman itsensä kanssa ja siitä fabgil ja minä puhumme. Tarkka lukija huomaa, että puhun yleismaailmallisesta ilmiöstä ja kyllä se vain useimmille kotoa tulee malliksi, miten naista kohdellaan. En tarkoita, että äidit pitäisivät jotakin koulua pojille tai pojat kyselisivät neuvoja. Ole kunnollinen, on se viesti :). Siitä ei tule äitisuhdeongelmaa vaan naissuhdeongelma.
Olisi tavallaan mahtavaa, jos en pystyisi seurustelemaan. Olisin parantunut silloin. Valitettavasti on tunnustettava että muutama vuosi on hukattu seurustellen kunnes tajusin olevani kuten suurin osa miehistä : haluan kokemusta naisista, useita naisia (miksi luulet, että niin moni mies pettää? Me haluamme naisia vaikka suhde ois miten hyvä, sori) ja nostaa standardeja, en ongelmia, tuittuilua ja unelmien toteutumisen estoja.. Fakta on se, että minä ja moni muu ei ole koskaan aiemmin uskaltanut katsoa niitä syitä miksi seurustelee. Pätee naisiinkin.
Aika iso osa miehistä kuvittelee, että haluaa sen yhden kiltin tytön, etenkin kun ihastuu sellaiseen. Useimmat naiset haluavat sen yhden miehen turvattomuuttaan. Sitten ne kirjoittelevat avioliittopalstalle. Heh, heh. Olkaa kylmän rehellisiä. - Fabgirl
expinp kirjoitti:
Ongelmat miehillä eivät yleensä ole naisten kanssa vaan oman itsensä kanssa ja siitä fabgil ja minä puhumme. Tarkka lukija huomaa, että puhun yleismaailmallisesta ilmiöstä ja kyllä se vain useimmille kotoa tulee malliksi, miten naista kohdellaan. En tarkoita, että äidit pitäisivät jotakin koulua pojille tai pojat kyselisivät neuvoja. Ole kunnollinen, on se viesti :). Siitä ei tule äitisuhdeongelmaa vaan naissuhdeongelma.
Olisi tavallaan mahtavaa, jos en pystyisi seurustelemaan. Olisin parantunut silloin. Valitettavasti on tunnustettava että muutama vuosi on hukattu seurustellen kunnes tajusin olevani kuten suurin osa miehistä : haluan kokemusta naisista, useita naisia (miksi luulet, että niin moni mies pettää? Me haluamme naisia vaikka suhde ois miten hyvä, sori) ja nostaa standardeja, en ongelmia, tuittuilua ja unelmien toteutumisen estoja.. Fakta on se, että minä ja moni muu ei ole koskaan aiemmin uskaltanut katsoa niitä syitä miksi seurustelee. Pätee naisiinkin.
Aika iso osa miehistä kuvittelee, että haluaa sen yhden kiltin tytön, etenkin kun ihastuu sellaiseen. Useimmat naiset haluavat sen yhden miehen turvattomuuttaan. Sitten ne kirjoittelevat avioliittopalstalle. Heh, heh. Olkaa kylmän rehellisiä.Joo, mä kanssa uskon esim. siihen, että jos mies ei saa isähahmoa ja vain äiti hänet yksin kasvattaa, voi käydä just noin. Pojat tarvitsee äidin lisäksi isää ja sama koskee myös tyttöjä. Molempia vanhempia tarvitaan tai ainakin molemmista esimerkillinen rooli, jos on yksinhuoltaja. Ite oon kasvanu ilman isää ja siks oon niin pihalla teistä miehistä ja täällä kyselen. Tuun hyvin toimeen (on monia kavereina) miesten kanssa, jotka on kasvanu myös ilman isää, mutta niillä on ollu ongelmia oman miehisyytensä kanssa just tuosta syystä, mistä säkin puhut. Ja siis en todellakaan väitä, et kaikki pelkästään äitien kasvattamat miehet, joilla ei oo ollu mitään miehen mallia olis tämmösiä, mut oon törmänny tähän ilmiöön useastikin. Kyl nainen kuitenki haluaa, et mies on mies ja nainen on nainen eikä se ole epätasa-arvoa, mut kuitenkaan nainen ei haluu olla nyrkin ja hellan välissä ja pitis olla myös huomaavainen. Ei ihme, jos ootte sekaisin, et mitä hemmettiä ne naiset oikeen haluu. Eli oisko tässä yks syy kanssa, et te miehet ootte niin hämmentyneitä, et mitä teiltä odotetaan ja miten teän pitis olla? En tiiä, kuhan vaan kyselen enkä kellekään pahaa tarkota, en ilkeillä enkä loukata.
Ja sulle Expinp, olen ihastunut sinuun - bvnbvn
expinp kirjoitti:
Ongelmat miehillä eivät yleensä ole naisten kanssa vaan oman itsensä kanssa ja siitä fabgil ja minä puhumme. Tarkka lukija huomaa, että puhun yleismaailmallisesta ilmiöstä ja kyllä se vain useimmille kotoa tulee malliksi, miten naista kohdellaan. En tarkoita, että äidit pitäisivät jotakin koulua pojille tai pojat kyselisivät neuvoja. Ole kunnollinen, on se viesti :). Siitä ei tule äitisuhdeongelmaa vaan naissuhdeongelma.
Aika iso osa miehistä kuvittelee, että haluaa sen yhden kiltin tytön, etenkin kun ihastuu sellaiseen. Useimmat naiset haluavat sen yhden miehen turvattomuuttaan. Sitten ne kirjoittelevat avioliittopalstalle. Heh, heh. Olkaa kylmän rehellisiä.Jos ei kykene olemaan uskollinen, niin sitten todellakaan ei kannata seurustella, eikä antaa väärää mielikuvaa naiselle. Henkilökohtaisesti halveksin sun kaltaisiasi miehiä.
- bvnbvn
expinp kirjoitti:
Aika iso osa miehistä kuvittelee, että haluaa sen yhden kiltin tytön, etenkin kun ihastuu sellaiseen. Useimmat naiset haluavat sen yhden miehen turvattomuuttaan. Sitten ne kirjoittelevat avioliittopalstalle. Heh, heh. Olkaa kylmän rehellisiä."Valitettavasti on tunnustettava että muutama vuosi on hukattu seurustellen kunnes tajusin olevani kuten suurin osa miehistä : haluan kokemusta naisista, useita naisia (miksi luulet, että niin moni mies pettää? Me haluamme naisia vaikka suhde ois miten hyvä, sori)"
Tilastollisesti puolet miehistä ja puolet naisista pettää kumppaniaan. Jos kerran rehellisyyttä penäät, niin miksi sitten joudut valehtelemaan saadaksesi naisen sänkyyn kanssasi? Jos kerran jopa puolet naisistakin ovat moniavioisia? Mulla ei sinänsä ole mitään sitä vastaan, että on useampia kumppaneita, JOS se tapahtuu rehelliseltä pohjalta. Sen sijaan valehtelu ja vedättäminen asiassa on vastenmielistä. Jos ei kykene yksiavioiseen seurusteluun, ei pidä alkaa seurustella ja asia pitää kertoa heti toiselle. Luulisi siis niitä samansuuntaisesti ajattelevia seksikumppaneita riittävän ilman valehteluakin, jos kerran noinkin yleistä on moniavioisuus kummankin sukupuolen kohdalla. - Ex Pimp
bvnbvn kirjoitti:
"Valitettavasti on tunnustettava että muutama vuosi on hukattu seurustellen kunnes tajusin olevani kuten suurin osa miehistä : haluan kokemusta naisista, useita naisia (miksi luulet, että niin moni mies pettää? Me haluamme naisia vaikka suhde ois miten hyvä, sori)"
Tilastollisesti puolet miehistä ja puolet naisista pettää kumppaniaan. Jos kerran rehellisyyttä penäät, niin miksi sitten joudut valehtelemaan saadaksesi naisen sänkyyn kanssasi? Jos kerran jopa puolet naisistakin ovat moniavioisia? Mulla ei sinänsä ole mitään sitä vastaan, että on useampia kumppaneita, JOS se tapahtuu rehelliseltä pohjalta. Sen sijaan valehtelu ja vedättäminen asiassa on vastenmielistä. Jos ei kykene yksiavioiseen seurusteluun, ei pidä alkaa seurustella ja asia pitää kertoa heti toiselle. Luulisi siis niitä samansuuntaisesti ajattelevia seksikumppaneita riittävän ilman valehteluakin, jos kerran noinkin yleistä on moniavioisuus kummankin sukupuolen kohdalla.Eksäkli! Miksi hankkia parisuhdetta kun kuitenkin tekee mieli muita! Just siksi lopetin seurustelut. Pitää olla rehellinen itselle ja muille mutta ennen kaikkea ITSELLE. Mikään ei ole niin ihmisarvoa alentavaa parisuhteessa kuin se, että ei ole rehellinen itselleen. Se on melkein pahinta puolisolleen valehtelemista.
Katsotaan mihin kenenkäkin kanssa päästään ja lähdetään siitä! Ja aika monesti kun oikealla hetkellä läväyttää pöytään että "haluan olla vapaa" niin se saa vain naiset innostumaan sinusta kahta kauheammin! - Ex Pimp
bvnbvn kirjoitti:
Jos ei kykene olemaan uskollinen, niin sitten todellakaan ei kannata seurustella, eikä antaa väärää mielikuvaa naiselle. Henkilökohtaisesti halveksin sun kaltaisiasi miehiä.
Mulla se meni niin, että olin uskollinen ja kuvittelin haluavani just sen yhden tytön... Ja niitä tyttöjä oli viisi kappaletta eri aikoina, yksi kerrallaan, pitempään ja vähän vähemmän pitempään.
Ongelma oli siinä, että annoin itselleni väärää mielikuvaa siitä, mitä haluan ja mitä pitää tehdä ja tietysti uskoin siihen ja sen takia se mielikuva tuli myös seurustelukumppaneille. En päättänyt seurusteluja itse muuta kuin sen viimeisen, koska silloin minulla tuli mitta täyteen ja ymmärsin koko homman olevan silkkaa energian haaskausta ja ymmärsin että hain noista tytöistä jotakin mitä moni muukin mies. Olin ohjelmoitu, kuten suurin osa miehistä, kuvittelemaan että tarvitsen naista ystäväksi, kumppaniksi (niin kuin ei nyt ihminen pärjäisi yksin) ja joksikin terapeutiksi ja huolenpitäjäksi. Eikä kyse ollut siitä, etteikö parikin näistä seurustelukumppaneista olisikin sopinut vaimoksi.
Kasvoin.
Joskus eräs naimisiin mennyt ystäväni sanoikin, että kun hän mietti, voiko hän olla naisensa kanssa loppuelämänsä niin hän pohdinnoissaan päätyi vielä tärkeämpään kysymykseen: "osaisinko elää ilman häntä". Ja oikea naimisiinmenon oikeuttanut vastaus siihen kysymykseen hänellä oli "kyllä voisin". Mielestäni erittäin viisaasti pohdittu ja tuohon kysymykseen valitettavasti poikatasolle jääneet miehet eivät ikinä päädy. Eli vasta jos pystyy olemaan ilman naista ja sittenkin haluaa naida, niin go for it, mutta ei ennemmin eikä ennen kuin on selkeyttänyt, mitä elämältään haluaa oikeasti. - bvnbvn
Ex Pimp kirjoitti:
Mulla se meni niin, että olin uskollinen ja kuvittelin haluavani just sen yhden tytön... Ja niitä tyttöjä oli viisi kappaletta eri aikoina, yksi kerrallaan, pitempään ja vähän vähemmän pitempään.
Ongelma oli siinä, että annoin itselleni väärää mielikuvaa siitä, mitä haluan ja mitä pitää tehdä ja tietysti uskoin siihen ja sen takia se mielikuva tuli myös seurustelukumppaneille. En päättänyt seurusteluja itse muuta kuin sen viimeisen, koska silloin minulla tuli mitta täyteen ja ymmärsin koko homman olevan silkkaa energian haaskausta ja ymmärsin että hain noista tytöistä jotakin mitä moni muukin mies. Olin ohjelmoitu, kuten suurin osa miehistä, kuvittelemaan että tarvitsen naista ystäväksi, kumppaniksi (niin kuin ei nyt ihminen pärjäisi yksin) ja joksikin terapeutiksi ja huolenpitäjäksi. Eikä kyse ollut siitä, etteikö parikin näistä seurustelukumppaneista olisikin sopinut vaimoksi.
Kasvoin.
Joskus eräs naimisiin mennyt ystäväni sanoikin, että kun hän mietti, voiko hän olla naisensa kanssa loppuelämänsä niin hän pohdinnoissaan päätyi vielä tärkeämpään kysymykseen: "osaisinko elää ilman häntä". Ja oikea naimisiinmenon oikeuttanut vastaus siihen kysymykseen hänellä oli "kyllä voisin". Mielestäni erittäin viisaasti pohdittu ja tuohon kysymykseen valitettavasti poikatasolle jääneet miehet eivät ikinä päädy. Eli vasta jos pystyy olemaan ilman naista ja sittenkin haluaa naida, niin go for it, mutta ei ennemmin eikä ennen kuin on selkeyttänyt, mitä elämältään haluaa oikeasti.Selvä, mutta en vaan pidä siitä, että yleistät omat käsityksesi ja halusi koskemaan kaikkia miehiä.
- Ex Pimp
bvnbvn kirjoitti:
Selvä, mutta en vaan pidä siitä, että yleistät omat käsityksesi ja halusi koskemaan kaikkia miehiä.
Puhunkin yleismaailmallisesta ilmiöstä. Miehet haluavat useita naisia ja useimmat ihmiset naivat vääristä syistä. Yleensä se menee niin joten yleistys on ihan paikallaan.
- Fabgirl
Ex Pimp kirjoitti:
Eksäkli! Miksi hankkia parisuhdetta kun kuitenkin tekee mieli muita! Just siksi lopetin seurustelut. Pitää olla rehellinen itselle ja muille mutta ennen kaikkea ITSELLE. Mikään ei ole niin ihmisarvoa alentavaa parisuhteessa kuin se, että ei ole rehellinen itselleen. Se on melkein pahinta puolisolleen valehtelemista.
Katsotaan mihin kenenkäkin kanssa päästään ja lähdetään siitä! Ja aika monesti kun oikealla hetkellä läväyttää pöytään että "haluan olla vapaa" niin se saa vain naiset innostumaan sinusta kahta kauheammin!Joo, sekä naiset että miehet haluavat muita kuin kumppaniaan. Parisuhteen edetessä toiseen tottuu ja niin vain käy. Eri asia on se, mitä asian eteen tekee. Kumppanit voivat yhdessä yrittää löytää uudestaan kipinän, harrastaa esim. parinvaihtoa tai sopia avoimesta suhteesta. Jos mikään edellisistä ei ole hyvä vaihtoehto, niin parempi erota. Tärkeintä on munkin mielestä rehellisyys ja voimuus, ihmisten tunteilla ei saa leikkiä. Mäkään en hyväksy pettämistä.
Mun mielestä kukin tekee tyylillään ja jos on monta kumppania, niin siitä vaan. Usein käy myös niin, että jos sulla on paljon vientiä, niin sitä myös hyödynnät. Ei kuitenkaan kannata päättää etukäteen, että näin tulee aina olemaan ja yleistää kaikki miehet tuohon samaan tai naiset. Naiset nimittäin ei hirveästi eroa tässä mielessä miehistä. Iän karttuessa voi tulla myös ajatus, että just nyt haluisinkin löytää sen yhden sydänkäpysen... - sivustahavannoija
Fabgirl kirjoitti:
Joo, mä kanssa uskon esim. siihen, että jos mies ei saa isähahmoa ja vain äiti hänet yksin kasvattaa, voi käydä just noin. Pojat tarvitsee äidin lisäksi isää ja sama koskee myös tyttöjä. Molempia vanhempia tarvitaan tai ainakin molemmista esimerkillinen rooli, jos on yksinhuoltaja. Ite oon kasvanu ilman isää ja siks oon niin pihalla teistä miehistä ja täällä kyselen. Tuun hyvin toimeen (on monia kavereina) miesten kanssa, jotka on kasvanu myös ilman isää, mutta niillä on ollu ongelmia oman miehisyytensä kanssa just tuosta syystä, mistä säkin puhut. Ja siis en todellakaan väitä, et kaikki pelkästään äitien kasvattamat miehet, joilla ei oo ollu mitään miehen mallia olis tämmösiä, mut oon törmänny tähän ilmiöön useastikin. Kyl nainen kuitenki haluaa, et mies on mies ja nainen on nainen eikä se ole epätasa-arvoa, mut kuitenkaan nainen ei haluu olla nyrkin ja hellan välissä ja pitis olla myös huomaavainen. Ei ihme, jos ootte sekaisin, et mitä hemmettiä ne naiset oikeen haluu. Eli oisko tässä yks syy kanssa, et te miehet ootte niin hämmentyneitä, et mitä teiltä odotetaan ja miten teän pitis olla? En tiiä, kuhan vaan kyselen enkä kellekään pahaa tarkota, en ilkeillä enkä loukata.
Ja sulle Expinp, olen ihastunut sinuunLievästi huvittavaa, että juuri kirjoituksen jälkeen, jossa mies sanoo, että "haluan useita naisia", nainen kertoo että on ihastunut mieheen. Ja taisi olla aika tosissaan jopa. :D
Sunder kirjoitti:
Tällä taas ei ole mitään tekemistä itsetuntoni kanssa, tuollaisen huomion olen tehnyt kahteen kertaan istuessani kaupungin linja-autossa ruuhkaiseen aikaan. Tapaani kuuluu huomioida ympäristöäni ja ympärilläni olevia ihmisiä, käsittääkseni tämä on normaalia käytöstä. Ajoittain vain jotkut tapahtumat tai ihmisten toimet siinä ympäristössä herättävät tiettyä mielenkiintoa, koska ne eivät tunnu loogiselta toiminnalta. Tällaiseen toimintaan kuuluu esimerkiksi se, miksi joku istuu vapaaehtoisesti alkoholilta ja hieltä haisevan, erittäin epäsiistin henkilön viereen, kun muitakin istumapaikkoja on vapaina.Jos se ei vaan uskaltanut istua sun viereen. Kun ei sitä tiedä rupeaako nuori mies yrittämään rohkeasti vähän jutella, ihme jos yrittäisi mutta kuitenkin. Nainen ei lue sinua niin helposti kuin puistokemistiä ja puistokemisti ei ole varmaan niin elämäänsä kiintynyt kuin sinä ja voi siksi elää sitä rohkeammin, flirttaillen ihan vitsillään sekä kemistin että naisen jaetussa yhteisymmärryksessä. Mutta meillä Suomessahan bussissa ei vieraille jutella, sanotaan vaan että anteeksi,mä jäisin tässä.
Rikkokaa ihmiset vähän näitä normeja.
Olette muuten mun mielestä täysin oikeassa. Sosiaaliset taidot ei kartu harjottelematta ja jos ei uskalla laittaa itseään likoon enemmän ja enemmän. Helpottaa jo paljon kun lähtee sillä asenteella että ei ajattele suhteen aloittamista pidemmälle, tai edes "ton kanssa vois tulla hyvin juttuun, voisin kiinnostuu, voisin rakastella taikka harrastaa seksiä". Ottaa tilanteen kerrallaan niin ei synny heti niin kovia paineita, ja mitäs siitä jos ei juttu luista kun ei niitä paineita ollut. Tämä ei tarkoita ettettekö voisi olla uskollisia ihmisiä sitten joskus, mutta sitä ei tarvitse ääneen sanoa.
Miettikää mitä tahtoisitte toisen sanovan teille jos teitä lähestyttäisiin. Mulla on pitkä tukka ja olen saanut kuulla että voi kun söpö ponnari, oletpa sä söpö pörröpää ja tommosia ihanuuksia. Yksi kehui jopa kylän kauneimmaksi tytöksi (olen mies :D) ja sille oli kiva naureskella, oli mukava ilta sekin, kiitos tälle naiselle. Ei sen tarvi olla mitään täydellistä, jos sen sanoo aidolla hymyllä, tunkeilematta (miehet varsinkin) ja ihan mukavasti niin mikä ettei. Pitäkää se rohkeus niin kauan kuin juttua riittää ja ei tarvi mitään väkinäistä. Niinkuin eräs pimpmaster painotti, virheistä ei kannata lannistua, ei ihmissuhteissa ole kuin erilaisia viboja: hyviä, huonoja, outoja, jänniä, tylsiä, hassuja, tosikkoja... whats your vibe?!?
- Politics, politics..
Tää on vähän sama asia kuin että Pohjois-Korea valittaisi siitä, miksei mistään maasta muuta vierailijaita tai turisteja sinne?
No ehkä siksi että saa rajalla vilkuillessa nikkelirautaa kalloon tai pahempaa! - Fabgirl
Joo, mutta sen verran haluan sanoa, että naiset nimenomaan haluavat, että miehet ovat aitoja. Ei kiitos mitään iskurepliikkejä, mainospuheita tai ylimielistä elvistelyä. Ihan kuule riittää, että "hei, mä oon ... ja mikä sun nimi on? Ois kiva tutustua?" Ja jos joku ääliöämää sanoo tohon jotain typerää, niin kumpikohan siinä tilanteessa on ittensä nolannu? Kun joskus on niin käyny, et mies on tullu jutteleen, mut en ole ollu kiinnostunu, niin sanon, että "kiva, että tulit juttelemaan kaikesta huolimatta ja jatka samaa rataa". On ollu kiva huomata, ettei miestä ole enää harmittanu se, etten oo ollu kiinnostunu, vaan se on saanu lisäpuhtia, et jep, juuri näin pitää tehä.
- Ex Pimp
Oma kokemukseni on eri. Nainen haluaa että mies on sellainen kun nainen haluaa hänen olevan. Samalla tavalla mieskin haluaa naisen olevan iloinen, halukas ja kaunis. Siksi naiset meikkaavat. Tässä ei ole mitään ihmeellistä.
Käytännössä voin todistaa tämän siten, että menen nyt tästä vaikkapa yökerhoon ja moikkailen siellä naisille ja olen oma itseni. En ole ikinä saanut mitään olemalla oma itseni eli kohtelias, kiltti, kyselevä, kiinnostunut ja naista kehuva, asiallinen ja syvällinen mies. Eikä se nyt mikään ihme olekaan, sillä baareissa kai on tarkoitus pitää hauskaa. Eri juttu voi olla joku räkälä jossa puhutaan syvällisiä, mutta senkin tiedän että naisen terapeutti ei pukille pääse.
Vastapainoksi voin mennä toisena iltana yökerhoihin ja heittää reploja. Eli ei mitään iskulauseita vaan jotakin mikä kiusoittelee, flirttailee, ei missään nimessä kehuja ja myöskin leikillisesti "haukun" naista ja nauran hänelle ja samalla otan rakkaasti kainaloon vähän jopa röyhkeästi. Reaktiot ovat paaaaallljon positiivisempia yleisesti ottaen. Toki siellä on niitäkin joilla ei huumorintajua ole mutta yleisesti ottaen noin.
Älkää velikullat koskaan uskoko kun nainen sanoo, että hän haluaa sinun olevan oma itsesi. Paras itsesi ehkä mutta ei se joka pitkän työpäivän jälkeen tarvitsee naista. Nainen haluaa että olet oma itsesi, mutta vain parempana kuin mitä se oli iltapäivällä eli olet onnistunut kaljaa juodessa kehittämään itseäsi ja nyt olet mahtiuros. Usein riittää että kuvittelee mielessään, mitä James Bond tai Brad Pitt tekisi tilanteessa jossa pitää lähestyä kettuilevaa naista joka käy vielä päälle. - Fangirl
Ex Pimp kirjoitti:
Oma kokemukseni on eri. Nainen haluaa että mies on sellainen kun nainen haluaa hänen olevan. Samalla tavalla mieskin haluaa naisen olevan iloinen, halukas ja kaunis. Siksi naiset meikkaavat. Tässä ei ole mitään ihmeellistä.
Käytännössä voin todistaa tämän siten, että menen nyt tästä vaikkapa yökerhoon ja moikkailen siellä naisille ja olen oma itseni. En ole ikinä saanut mitään olemalla oma itseni eli kohtelias, kiltti, kyselevä, kiinnostunut ja naista kehuva, asiallinen ja syvällinen mies. Eikä se nyt mikään ihme olekaan, sillä baareissa kai on tarkoitus pitää hauskaa. Eri juttu voi olla joku räkälä jossa puhutaan syvällisiä, mutta senkin tiedän että naisen terapeutti ei pukille pääse.
Vastapainoksi voin mennä toisena iltana yökerhoihin ja heittää reploja. Eli ei mitään iskulauseita vaan jotakin mikä kiusoittelee, flirttailee, ei missään nimessä kehuja ja myöskin leikillisesti "haukun" naista ja nauran hänelle ja samalla otan rakkaasti kainaloon vähän jopa röyhkeästi. Reaktiot ovat paaaaallljon positiivisempia yleisesti ottaen. Toki siellä on niitäkin joilla ei huumorintajua ole mutta yleisesti ottaen noin.
Älkää velikullat koskaan uskoko kun nainen sanoo, että hän haluaa sinun olevan oma itsesi. Paras itsesi ehkä mutta ei se joka pitkän työpäivän jälkeen tarvitsee naista. Nainen haluaa että olet oma itsesi, mutta vain parempana kuin mitä se oli iltapäivällä eli olet onnistunut kaljaa juodessa kehittämään itseäsi ja nyt olet mahtiuros. Usein riittää että kuvittelee mielessään, mitä James Bond tai Brad Pitt tekisi tilanteessa jossa pitää lähestyä kettuilevaa naista joka käy vielä päälle.Kiitos asiallisesta vastauksesta. Sulla on tosi hyviä pointteja ja sai mut aattelemaan eri näkökulmasta. Se on kyllä ihan tosi asia, että semmosessa sulavaliikkeisessä James Bond -miehessä on semmosta seksuaalista energiaa, jota harva nainen voi vastustaa. Mut mä en näe, että opettelemalla flirttailua ja herrasmiesmäistä käytöstä ois epäaitoa. Mä oon ite just semmonen, tosi flirtti ja nautin älyttömästi omasta vetovoimasta. Mut en mä sitä pidä esittämisenä, vaan flirttinä. En mäkään arkena ole keimaileva kerttu, omalla työpaikalla tai vaikka julkisissa. En mä silti ole omasta mielestäni esitä mitään, jos pistän sen vaihteen päälle baarissa. Samalla mä kuitenki yritän tutustua siihen ihmiseen ja heitän sitä flirttiä väliin. Et jos se sit on ittensä paremmaks tkemistä, nii okei joo, se kyl toimii!
- Sunder
Fangirl kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Sulla on tosi hyviä pointteja ja sai mut aattelemaan eri näkökulmasta. Se on kyllä ihan tosi asia, että semmosessa sulavaliikkeisessä James Bond -miehessä on semmosta seksuaalista energiaa, jota harva nainen voi vastustaa. Mut mä en näe, että opettelemalla flirttailua ja herrasmiesmäistä käytöstä ois epäaitoa. Mä oon ite just semmonen, tosi flirtti ja nautin älyttömästi omasta vetovoimasta. Mut en mä sitä pidä esittämisenä, vaan flirttinä. En mäkään arkena ole keimaileva kerttu, omalla työpaikalla tai vaikka julkisissa. En mä silti ole omasta mielestäni esitä mitään, jos pistän sen vaihteen päälle baarissa. Samalla mä kuitenki yritän tutustua siihen ihmiseen ja heitän sitä flirttiä väliin. Et jos se sit on ittensä paremmaks tkemistä, nii okei joo, se kyl toimii!
Tuossakin kenties se, että sinulle tuo flirtti sopii normaaliin luonteeseen joillakin ihmisillä näin on, joten silloin se ei tietenkään ole epäaitoa, ennemminkin käytöksesi on epäaitoa silloin kun et käyttäydy flirttailevasti. Toisaalta mikäli itse lähden pitämään yllä flirttailevaa käytöstä, se tuntuu alusta pitäen epäaidolta ja siltä, että esitän nyt jotain mitä en oikeasti ole.
Omalta luonteeltani olen enemmän ajatteleva ja usein mietin hyvin tarkkaan mitä sanon ja miten sen sanon, ennen kuin päästän mitään suustani. En suuremmin nauti edes ns. tyhjänpäiväisestä small-talkista, mutta sitä joudun siitäkin huolimatta sietämään ja harjoittamaan, koska se on tässä maailmassa pakollista ja sitä odotetaan. - baarien kanta-asukas
Ex Pimp kirjoitti:
Älkää velikullat koskaan uskoko kun nainen sanoo, että hän haluaa sinun olevan oma itsesi. Paras itsesi ehkä mutta ei se joka pitkän työpäivän jälkeen tarvitsee naista. Nainen haluaa että olet oma itsesi, mutta vain parempana kuin mitä se oli iltapäivällä eli olet onnistunut kaljaa juodessa kehittämään itseäsi ja nyt olet mahtiuros. Usein riittää että kuvittelee mielessään, mitä James Bond tai Brad Pitt tekisi tilanteessa jossa pitää lähestyä kettuilevaa naista joka käy vielä päälle."Paras itsesi ehkä mutta ei se joka pitkän työpäivän jälkeen tarvitsee naista. Nainen haluaa että olet oma itsesi, mutta vain parempana kuin mitä se oli iltapäivällä"
Tässä ollaan asian ytimessä. - Fabgirl
Sunder kirjoitti:
Tuossakin kenties se, että sinulle tuo flirtti sopii normaaliin luonteeseen joillakin ihmisillä näin on, joten silloin se ei tietenkään ole epäaitoa, ennemminkin käytöksesi on epäaitoa silloin kun et käyttäydy flirttailevasti. Toisaalta mikäli itse lähden pitämään yllä flirttailevaa käytöstä, se tuntuu alusta pitäen epäaidolta ja siltä, että esitän nyt jotain mitä en oikeasti ole.
Omalta luonteeltani olen enemmän ajatteleva ja usein mietin hyvin tarkkaan mitä sanon ja miten sen sanon, ennen kuin päästän mitään suustani. En suuremmin nauti edes ns. tyhjänpäiväisestä small-talkista, mutta sitä joudun siitäkin huolimatta sietämään ja harjoittamaan, koska se on tässä maailmassa pakollista ja sitä odotetaan.Mun mielestä taas flirtti ei ole mikään luonteenpiirre. Se on taito, jonka voi oppia, jos ei sitä osaa ja kyllä se kannattaa, koska siitä tulee hirveen hyvä mieli itelle ja toiselle. Mä en nyt tarkota flirttinä mitään tyhjänpäivästä keskustelua, vaan enemmänki asennetta. Tykkään itekin käydä syvällisiä keskusteluja ja melkeenpä inhoon liian pitkään jatkuvaa small talkia. Ehkä ei kannata liikaa lokeroida itteensä, koska silleen ei koskaan opi uusia asioita ja kehity. Mun mielestä on rohkeeta asettaa ittensä uusiin ja pelottaviinkin tilanteisiin ja ottaa riskejä. Ei se ota jos ei se annakaan...
- Fabgirl
baarien kanta-asukas kirjoitti:
"Paras itsesi ehkä mutta ei se joka pitkän työpäivän jälkeen tarvitsee naista. Nainen haluaa että olet oma itsesi, mutta vain parempana kuin mitä se oli iltapäivällä"
Tässä ollaan asian ytimessä.Niin, tavallaan. Riippuu miten asian ilmaisee... Mut en mäkään oleta, et miehet kiinnostuu musta, jos ekana näytän pettymykseni heihin siksi, ku se on nyt mun tän hetkinen fiilis. Mä tsemppaan, oon ilonen ja ystävällinen enkä anna sen ennakkoajatuksen näkyä enkä koe sitä esittämiseksi tai itteni paremmaksi tekemiseksi.
- Sunder
Fabgirl kirjoitti:
Mun mielestä taas flirtti ei ole mikään luonteenpiirre. Se on taito, jonka voi oppia, jos ei sitä osaa ja kyllä se kannattaa, koska siitä tulee hirveen hyvä mieli itelle ja toiselle. Mä en nyt tarkota flirttinä mitään tyhjänpäivästä keskustelua, vaan enemmänki asennetta. Tykkään itekin käydä syvällisiä keskusteluja ja melkeenpä inhoon liian pitkään jatkuvaa small talkia. Ehkä ei kannata liikaa lokeroida itteensä, koska silleen ei koskaan opi uusia asioita ja kehity. Mun mielestä on rohkeeta asettaa ittensä uusiin ja pelottaviinkin tilanteisiin ja ottaa riskejä. Ei se ota jos ei se annakaan...
Toki se on myös taitoa jonka voi oppia, mutta mielestäni tällöin on kyse juuri siitä, että antaa itsestään kuvan erilaisena henkilönä, kuin todellisuudessa on. Varsinkin, kun oma luonteeni ja tyylini on arkielämässä asiallinen jopa siinä määrin, että sitä saatetaan pitää vanhanaikaisena.
Samalla tavoin tuo small-talkin harrastaminen on taito, jonka pystyy oppimaan, joidenkin sitä ei silti tarvitse oppia vaan heiltä se sujuu aivan luonnostaan, koska he ovat luonteeltaan sellaisia, että täyttävät hiljaiset hetket jollakin puheen sorinalla, oli se asiapitoista tai ei ja samalla kokevat hiljaisuuden samalla tapaa ahdistavana, kuin minä koen small-talkin.
Tämä pätee myös flirttailuun, joillekin se käytös tulee luonnostaan ja he nauttivat siitä ja saattavat kokea flirttailun puuttumisen jopa ahdistavana. Toisessa ääripäässä, kuten itsekin olen, koen flirttailun ahdistavana, vaikka ehkä osaisinkin sitä harrastaa, koko touhu tuntuu teennäiseltä ja mikäli siitä joku kiinnostuu, minusta tuntuu siltä, että hän ei ole kiinnostunut "minusta" vaan siitä roolista jota vedin flirttaillessani. - jhjhg
baarien kanta-asukas kirjoitti:
"Paras itsesi ehkä mutta ei se joka pitkän työpäivän jälkeen tarvitsee naista. Nainen haluaa että olet oma itsesi, mutta vain parempana kuin mitä se oli iltapäivällä"
Tässä ollaan asian ytimessä.En usko, että kukaan nainen innostuu siitä, että työpäivän jälkeen "tarvitaan naista" eli suomennettuna halutaan rentoutua seksillä. Kun tarpeena on pelkkä kenen tahansa pillu...
- expinp
Fangirl kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Sulla on tosi hyviä pointteja ja sai mut aattelemaan eri näkökulmasta. Se on kyllä ihan tosi asia, että semmosessa sulavaliikkeisessä James Bond -miehessä on semmosta seksuaalista energiaa, jota harva nainen voi vastustaa. Mut mä en näe, että opettelemalla flirttailua ja herrasmiesmäistä käytöstä ois epäaitoa. Mä oon ite just semmonen, tosi flirtti ja nautin älyttömästi omasta vetovoimasta. Mut en mä sitä pidä esittämisenä, vaan flirttinä. En mäkään arkena ole keimaileva kerttu, omalla työpaikalla tai vaikka julkisissa. En mä silti ole omasta mielestäni esitä mitään, jos pistän sen vaihteen päälle baarissa. Samalla mä kuitenki yritän tutustua siihen ihmiseen ja heitän sitä flirttiä väliin. Et jos se sit on ittensä paremmaks tkemistä, nii okei joo, se kyl toimii!
Mikään itsensä kehittäminen ei ole epäaitoa.
Minäkään en näe, että flirttailun opetteleminen tai vaikkapa leikillisen röyhkeyden opetteleminen olisi mitenkään epäaitoa. Usein huomaa, että se niinsanottu kusipäisyys (ja tällä en tarkoita sitä kusipäisyyttä, josta naiset tai sinä puhuvat vaan sitä, mistä miehet puhuvat kusipäisyytenä juuri kuten James Bondilla) löytyy sieltä oman miehuuden syövereistä ja vaikka se aluksi tuntuukin jopa vastenmieliseltä, niin lopulta ymmärtää, että hei minähän olen mies ja tämä on vain ollut piilossa.
Moni mies sanoo että en leikkaa tukkaani, en ajele partaani ja en todellakaan muuta käytöstäni koska haluan olla oma itseni. Pukeudun bändipaitoihin tai muihin rääsyihin, koska olen punk, metalli, hiphop, emo jne jne... Sellainen on typerää EGOISTISTA puhetta ja kaiken lisäksi sitoutettu roolimalleihin joiden on tarkoitus olla vain ponnahduslauta oman persoonallisuuden löytämiseen ja välivaihe. Sitten näillä miehillä on vielä otsaa valittaa, kun naiset eivät tykkää. Päättäkää jo haluatteko jäädä ikuisiksi lapsiksi johonkin mamman sylin, teiniyden ja aikuisuuden välille, vai haluatteko tulla miehiksi, jotka määrittelevät tavoitteet ja tekevät sitten niiden mukaan.
Sillä en tarkoita että pitäisi kaikessa olla naisen mielen mukainen, sillä yleensäkään ei kannata mielistellä naista, mutta on hulluutta koittaa aina samaa asiaa ja hulluutta kieltäytyä kehittymästä ja murtautumasta pois vanhoista kaavoista. Moni sanoo että haluaa olla rikkonainen ja "oma itsensä" koska on coolia ja miehekästä rikkoa kaavoja. Todellisuudessa moni näistä miehistä ei ole koskaan ollutkaan kaavamainen mies eikä koskaan kokeillut, löytyisikö se oma miehuus sieltä jostain välimaastosta, joten koko puhe on silkkaa tekopyhyyttä. - Fabgirl
Sunder kirjoitti:
Toki se on myös taitoa jonka voi oppia, mutta mielestäni tällöin on kyse juuri siitä, että antaa itsestään kuvan erilaisena henkilönä, kuin todellisuudessa on. Varsinkin, kun oma luonteeni ja tyylini on arkielämässä asiallinen jopa siinä määrin, että sitä saatetaan pitää vanhanaikaisena.
Samalla tavoin tuo small-talkin harrastaminen on taito, jonka pystyy oppimaan, joidenkin sitä ei silti tarvitse oppia vaan heiltä se sujuu aivan luonnostaan, koska he ovat luonteeltaan sellaisia, että täyttävät hiljaiset hetket jollakin puheen sorinalla, oli se asiapitoista tai ei ja samalla kokevat hiljaisuuden samalla tapaa ahdistavana, kuin minä koen small-talkin.
Tämä pätee myös flirttailuun, joillekin se käytös tulee luonnostaan ja he nauttivat siitä ja saattavat kokea flirttailun puuttumisen jopa ahdistavana. Toisessa ääripäässä, kuten itsekin olen, koen flirttailun ahdistavana, vaikka ehkä osaisinkin sitä harrastaa, koko touhu tuntuu teennäiseltä ja mikäli siitä joku kiinnostuu, minusta tuntuu siltä, että hän ei ole kiinnostunut "minusta" vaan siitä roolista jota vedin flirttaillessani."Toki se on myös taitoa jonka voi oppia, mutta mielestäni tällöin on kyse juuri siitä, että antaa itsestään kuvan erilaisena henkilönä, kuin todellisuudessa on. Varsinkin, kun oma luonteeni ja tyylini on arkielämässä asiallinen jopa siinä määrin, että sitä saatetaan pitää vanhanaikaisena."
Mä oon kyllä nyt tosi vahvasti sitä mieltä, että sulla on täysin väärä käsitys flirtistä. Tuo kyllä kuulostaa tosi tiukkapiposelta. Ja mitä tulee vanhanaikaisuuteen, niin flirttiä on kuule harrastettu ainaki koko sivilisaation ajan. Miks sä oot jo etukäteen päättäny:"mä nyt oon tämmönen ja muuksi en muutu"? Ihminen voi kehittyä ja jos tuut ulos tuosta itelles rakentamastasi häkistä ja otat hieman rennomman asenteen tuon vakavuuden sijaan, niin varmasti saat siitä itekin jotain. Tuut varmasti onnellisemmaks niin. - Fabgirl
expinp kirjoitti:
Mikään itsensä kehittäminen ei ole epäaitoa.
Minäkään en näe, että flirttailun opetteleminen tai vaikkapa leikillisen röyhkeyden opetteleminen olisi mitenkään epäaitoa. Usein huomaa, että se niinsanottu kusipäisyys (ja tällä en tarkoita sitä kusipäisyyttä, josta naiset tai sinä puhuvat vaan sitä, mistä miehet puhuvat kusipäisyytenä juuri kuten James Bondilla) löytyy sieltä oman miehuuden syövereistä ja vaikka se aluksi tuntuukin jopa vastenmieliseltä, niin lopulta ymmärtää, että hei minähän olen mies ja tämä on vain ollut piilossa.
Moni mies sanoo että en leikkaa tukkaani, en ajele partaani ja en todellakaan muuta käytöstäni koska haluan olla oma itseni. Pukeudun bändipaitoihin tai muihin rääsyihin, koska olen punk, metalli, hiphop, emo jne jne... Sellainen on typerää EGOISTISTA puhetta ja kaiken lisäksi sitoutettu roolimalleihin joiden on tarkoitus olla vain ponnahduslauta oman persoonallisuuden löytämiseen ja välivaihe. Sitten näillä miehillä on vielä otsaa valittaa, kun naiset eivät tykkää. Päättäkää jo haluatteko jäädä ikuisiksi lapsiksi johonkin mamman sylin, teiniyden ja aikuisuuden välille, vai haluatteko tulla miehiksi, jotka määrittelevät tavoitteet ja tekevät sitten niiden mukaan.
Sillä en tarkoita että pitäisi kaikessa olla naisen mielen mukainen, sillä yleensäkään ei kannata mielistellä naista, mutta on hulluutta koittaa aina samaa asiaa ja hulluutta kieltäytyä kehittymästä ja murtautumasta pois vanhoista kaavoista. Moni sanoo että haluaa olla rikkonainen ja "oma itsensä" koska on coolia ja miehekästä rikkoa kaavoja. Todellisuudessa moni näistä miehistä ei ole koskaan ollutkaan kaavamainen mies eikä koskaan kokeillut, löytyisikö se oma miehuus sieltä jostain välimaastosta, joten koko puhe on silkkaa tekopyhyyttä.Mmmm... naulan kantaan James Bond... flirt, flirt, flirt ;)
- Sunder
Fabgirl kirjoitti:
"Toki se on myös taitoa jonka voi oppia, mutta mielestäni tällöin on kyse juuri siitä, että antaa itsestään kuvan erilaisena henkilönä, kuin todellisuudessa on. Varsinkin, kun oma luonteeni ja tyylini on arkielämässä asiallinen jopa siinä määrin, että sitä saatetaan pitää vanhanaikaisena."
Mä oon kyllä nyt tosi vahvasti sitä mieltä, että sulla on täysin väärä käsitys flirtistä. Tuo kyllä kuulostaa tosi tiukkapiposelta. Ja mitä tulee vanhanaikaisuuteen, niin flirttiä on kuule harrastettu ainaki koko sivilisaation ajan. Miks sä oot jo etukäteen päättäny:"mä nyt oon tämmönen ja muuksi en muutu"? Ihminen voi kehittyä ja jos tuut ulos tuosta itelles rakentamastasi häkistä ja otat hieman rennomman asenteen tuon vakavuuden sijaan, niin varmasti saat siitä itekin jotain. Tuut varmasti onnellisemmaks niin.En ole päättänyt olla muuttumatta, oma luonteeni, ulkonäköni ja persoonallisuuteni muuttuu jatkuvasti, mutta siinä on silti tiettyjä peruspiirteitä jotka ovat pysyneet muuttumattomina, tällaisia luonteenpiirteitä on meissä kaikissa. Ne eivät ole alati kehittyviä ja muuttuvia käytös- tai ajattelumalleja vaan luonteenpiirteitä joita ei pysty muuttamaan.
Rationaalisuus, intuitiivisuus, rauhallisuus, introvertti persoonallisuus ja rehellisyys.
En ole rakentanut itselleni mitään häkkiä, en vain halua toimia tavalla, jonka koen olevan teennäistä. Nautin hiljaisuudesta, myös seurassa, jokaista hetkeä ei tarvitse täyttää puheella. Mikäli alkaisin avoimesti flirttailla, antaisin itsestäni kuvat erittäin ulospäinsuuntautuneena ihmisenä, jota en ole, alkava suhde siis jo lähtökohtaisesti perustuisi valheelle, joka joko paljastuisi melko pian kun en suhteessa olekkaan jatkuvasti flirttaileva tai sitten joutuisin loppuelämäni pitämään kyseistä tonttulakkia päässäni ja käyttäytymään tavalla joka ei ole luonteelleni ominaista
En toki koe puhumista tai esiintymistä mitenkään ahdistavana tai vastenmielisenä, ja minua pidetään jopa hyvänä julkisena puhujana, mutta keskusteluissa tai tilaisuuksissa en puhu, ellei minulla ole jotain oikeaa ja asiapitoista sanottavaa josta olen varma, että faktat pitävät paikkansa. Muutoin puhuminen on hyödytöntä ja parhaimmillaankin vain nakertaa henkilön uskottavuutta. - baarien kanta-asukas
jhjhg kirjoitti:
En usko, että kukaan nainen innostuu siitä, että työpäivän jälkeen "tarvitaan naista" eli suomennettuna halutaan rentoutua seksillä. Kun tarpeena on pelkkä kenen tahansa pillu...
Ymmärsin "naisen tarvitsemisen" vähän toisella tavalla. Että sillä tarkoitetaan sellaista vähän epätoivoista seurankerjäämistä.
- tre25
Baarissa tulee käytyä sen verran harvoin, että aika tulee sitten vietettyä niiden kavereiden kanssa. Ikäväähän tässä on se, että olen kaveriporukan harvoja sinkkuja. Baarissa oleminen ja tavallaan "väkisin" tutustuminen uusiin ihmisiin kuulostaa jotenkin väärältä, varsinkin kun on opetettu ettei naista saisi ajatella millään tavoin seksuaalisesti. Sehän olisi loukkaavaa naista kohtaan ;)
Sitten on vielä se hyvin tunnettu seikka, että lähestulkoon kaikki naiset ovat AINA siinä omassa kiinteässä ryhmässään. Monesti ryhmään mahtuu vähintään yksi henkilö joka ei halua kenenkään miehen, tai ainakaan juuri tietyn miehen, siihen seuraan liittyvän.
Helpompi sitten vaan istua "jätkien" kanssa, puhua lätkästä tai vaikka termodynamiikasta ja lähteä kotiin syömään iltapalansa yksin. Saa sitten taas sängyssä makoilla ja pohtia miksi taas näin...- tre25
Unohtui mainita tällainen kuriositeetti. Asuin hieman alle vuoden ulkomailla, ja silloin lähestyminen/aloitteen teko naisia kohtaan oli huomattavasti helpompaa, tai ainakin tuntui siltä. Nämä ulkomaiset naiset ottivat minut vastaan suopeammin, kuin suomalaiset kanssasisarensa. Enkä nyt puhu mistään Pattayan p**omatkasta.
- Ei mulla muuta...
Palstan aiheeseen en voi vastata muutakuin sen, että mielestäni Ex Pimp ansaitsee kyllä ihan ansiomerkin. Sen verran taitavasti ja ytimekkäästi osaa nostaa kissat pöydälle ja vielä asialliseen sävyyn, suht harvinaista foorumilla...
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/049/797/Doubles_Guy.jpg- Fabgirl
Joo, oon kyllä samaa mieltä. Viesti menee paljon paremmin perille, jos se on asiallisesti kerrottu :)
- M21Masokisti
Aiheeseen liittyvä hassu fakta: torjunta aktivoi samoja alueita aivoissa kuin kova fyysinen kipu.
No comments. - Lisää infoa
No kysytäänpä ensin,et miten pitkiä sinun suhteesi miehiin ovat yleensä olleet?
Ja minkätyyppinen olisi se unelmiesi mies?Noin suhteessa yleensä
Eli suunnilleen suuntaa mitä etsit.
Kerran tuossa sanoit kuitenkin tutustuneesi omatoimisestikin paljon miehiin,niin mikä on ollut yleensä se syy potentiaalisen suhteen(halukkuuden) kariutumiseen?
Ja ehkä tärkein pointti.Tapaamisten lopettamispäätös on tullut sinun vai miehen puolelta?
Mitä nyt omakohtaisia kokemuksia kyseiseen asiaan on.Niin en kyllä enää jaksa tuhlata aikaani(ikää jo se yli 30).
Jos näen/luulen näkeväni,että nainen flirttailee ja nauttii tästä miesten "jonosta" vain sen takia että tuntisi itsensä jotenkin "paremmaksi/halutummaksi" kuin muut.
Tyyliin "saan kenet vaan".
Tulee sellainen vaikutelma,ettei kyseinen henkilö voi sitoutua koskaan vain yhteen ihmiseen.
Pelaa muttei muista minkä takia:)
Monisäikeinen asia todellakin mutta tuossa yksi katsontapuoli.
Ehdottomasti parempaa kuitenkin on päästä noista ensivaikutelman kiroista tapaamalla ihan muissa ympyröissä kuin kapakoissa. Heitan naisena kommenttia.
Itseani kummastuttaa kun miehet kertovat naisista jotka erittain toykeasti suunnilleen kehottavat lahestynytta miesta painumaan hornan kuuseen. Mita moisella erittain epakohteliaalla kaytoksella voittaa paitsi mustaavat muidenkin naisten mainetta?
Harvemmin itse kayn baareissa, mutta nain nuorempana tehdessani iskuyrityksia tuli tasaiseen tahtiin ja jos olin tyttojen kanssa liikkeella sanoin sen suoraan ja toivotin tsemppia jatkoon. Tai jos olin itsekseni liikkeella vastasin jutusteluun. Ei vaan mene jakeluun miksi pitaa olla toykea kun hieman pehmeammalla toiminnalla saa saman lopputuloksen. Eika yksikaan mies ainakaan itseani jaanyt piirittamaan pehmeamman torjunnan jalkeen vaan antaneet olla ja useimmiten ihan hymyillen jopa.- Fabgirl
Niinhän se muakin kummastuttaa. Ite oon toiminu samoin ku sinä. Eli ei kaikki naiset todellakaan ole huonosti käyttäytyviä nirppanokkia!
- wettwhrj7354k
Ei onneksi ole koskaan tarvinnu lähestyä naisia, kun ne lähestyy minua.
Kiitos hyvien geenien! - Poikamies89654
Aika usein suomineidon reaktiot on täysin sekopäisiä vihanpurkauksia ja törkeää nimittelyä ja päätöntä mesoamista. Muutaman suomi lehmän vihan kohteeksi jouduttuaan ei enää kiinnosta ja voi keskittyä parempiin asioihin....
- Ex Pimp
Säkään et ajatellut, että taktiikassasi olisi jotakin vikaa? : ). Kyllähän ne naiset paljon vaatii mutta alkujään murruttua ne on helpompia kuin ulkomaalaiset naiset.
- rav 4 Toyata
Minä annan teille naiset varman vinkin jolla teidän seuraanne saapuu tiheämmin mies tarjokkaita.
Menkää ainoastaan yksin juottoloihin niin taatusti myöskin me kiltit kunnon miehet lähestytään teitä kun olette yksin liikenteessä,meiltä kun puuttuu se röyhkeys tunkea nais porukoiden seuraan.
Jokainenhan kokenut nainenhan tietää millainen mies on suuremmassa vaarassa parisuhteessa ollessaan käyttää myös vieraitten naisten tarjoamaa läheisyyttä,kiltti ja kunnollinen vai se röyhkeä mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563960Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1462432Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094