Olen 16-vuotias tyttö, 163cm ja 48kg. Mahani on mielettömän iso. Sivuprofiilissani se on paljon isompi kuin esim rinnat. Se pömpöttää kun olisin raskaana, vaikka liikun ja syön terveellisesti, se ei pienene. Läskini on aina kertynyt mahaan, ei koskaan reisiin tai muualle. En kuitenkaan ymmärrä miksi olen niin isomahainen, vaikka en ole tietääkseni ylipainoinen?
Maha aivan älyttömän iso
7
227
Vastaukset
- susanna.
Keskivartalolihavuutta.. Treenaa vatsalihaksia.
- huoh.
Olet alipainoinen ja vatsaonteloosi kertyy proteiinin puutteen takia nestettä. Lääketieteessä tilan nimi on askites. Jos jatkat sairasta laihduttamista, mahasi pullistuu palloksi ennen kuolemaa.
- isomahainen
Painoindeksin mukaan olen vain vähän alipainoinen? Miten ne nesteet sitten saa pois? Enkä laihduta sairaasti?
- hus pois.
Mene pois tältä palstalta. Täällä keskustellaan lihavuudesta, etkä sinä ole lihava.
- isomahainen
En ole ylipainoinen. Tuli tuosta nestejutusta mieleen, että syön ketipinoria, ja muistaakseni se kerää nestettä elimistöön jotenkin. Voikohan se sit johtua siitä :o
- hoitaja 123
Älä hyvä ihminen täällä arvuuuttele,,mene lääkäriin,,iso maha pitää tutkia..aina!
- lol
Laihduta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502