Tuurasi vielä.Mehtäsuksella kiersin junnun tänään 29.2.Metästättekö koiralla vai ilman?Koira ei kyllä pääse enään minnekkään tällä lumella.Minä kiertämällä mehtään ja kaverin kanssa räikällä ajamalla passiin.
jäljittämällä
3
90
Vastaukset
- suurriistaa vaan
Mukavaa touhua lapsille, juniorit ovat poissa pahanteosta, kun jänöjä jahtaavat.
Aikuiset metsästäjät ei enää pikku järjisöitä pyydä, aikuiset pyytää vain hirviä. - Ryynäsen Topi
Tää aikuinen metsästäjä metsästää yhtä suurella innolla niin jänöä lintua kun hirveä ja karhuakin. Juu rusakko tuli kanssa vielä eilen ammuttua kun kaveri kiersi metsäsuksilla saareketta jäljittäen ja sieltä se loikki komia rusakko vielä karkauspäivänä ampuma hollille. Koiralla pyydettiin vielä viikonloppuna ja saaliiksi tuli lauantaina kolmen tunnin ajosta valkku ja iltapäivällä vain minuutin ajosta rusakko. Niin pirkanmaalla metsästetään. Riippuu koirasta minkä mettään laittaa pääseekö se vai ei. Vaikka lunta on enemmän kun riittävästi niin eipä se haitannut suomenajokoiraa liiemmin. Hitaammin kun ajo eteni niin jäniskin kiersi hangen pintoja loikkien pienempää rinkiä.
- nuori nuoripahyvinni
Minäkin tämmönen 42v nuori pahantekijä?Vaatii muuten kuntua ojituksella poikkiojin kuluku jänön perässä.Ei moni varmaan kehtaa.Sotkamossa vähemmän nuita rusakkoja mutta yhden olen saanu. Näädän hiidolla jatketaan maaliskuun loppuun.Majavaa olisi kans mukava käydä koettamassa keväänlopuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462