Minua kiinnostaisi tietää kuinka usein vieraat/puolitutut miehet lähestyvät teitä naisia keskellä kirkasta päivää ja pyytävät esim. puhelinnumeroa?
Ovatko kokemukset olleet positiivisia? Onko mukavaa, kun mies lähestyy päivällä?
Mainitkaa ikä ja paikkakunta. :)
Kysely naisille
18
699
Vastaukset
- neitonen anonyymi
Siis todellakaan Suomalaiset miehet eivät lähesty pyytämään selvinpäin puhelinnumeroa..Ulkomaalaistaustaiset paremmin uskaltavat..Minua on Jkl pari miestä lähestynyt ja pyytänyt elokuviin tai tarjonnut omaa puh.nroaan..:) Suomi-mis korkintaan tuijottaa tai viheltää..
- Kävi ja kunnolla
Kerran on näin käynyt ja retkahdinkin sitten kunnolla
- jermmujee94
Outo tää uus nikkisysteemi, ei pystyny laittaan ''jermujee94''...
Mutta joo, itse olen 18v mies ja lähestyny tuntemattomia naisia keskellä kirkasta päivää kadulla/kaupoissa/kahviloissa (omanikäsiä). Omat kokemukset on pelkästään positiivisia, jos naista ei ole kiinnostanut niin hän on kyllä sanonut suoraan ihan normaalisti ja ystävällisesti.
Niin ja ite oon oulun seudulta. Mutta ei tuo paikkakunta paljon vaikuta :) - Vain kerran....?
Kerran eräs reppumies pyysi keskellä päivää minulta puhelinnumeroani. Mies oli iso kokoinen ja n. 10v minua vanhempi lisäksi näin hänellä sormuksen vasemmassa nimettömässä.
Hän ensin kyseli niitä näitä ja sitten uskalsi kysyä puhelinnumeroani, mutta minäpä en suostunut siihen ja häivyin muualle.
Ei taida olla muutenkaa kovin yleistä, että tuntematon tai puolituttu mies pyytää puhelinnumeroa keskellä päivää. - kesätuleejee...
ei nyt puhkaa heti alussa ventovieraalle. eivätkä miehet tunnu uskaltavan tehdä sitä aloitetta.itse kyllä teen aloitteen jos huomaan ettei miehestä siihen ole.
ikä ei tähän kuulu eikä paikkakunta.oleellisinta lienee se että jompikumpi tekee sen aloitteen heti jos toisesta ei siihen ole :) - ijeeeeeeei
meinasin sanoa ensin että eipä koskaan ole kukaan tullut, mutta muistinkin että 3 päivää sitten joku tuli yhtäkkiä halaamaan ja pyytämään numeroa kun olin kävelyllä... olin sen verran järkyttynyt että en siinä mielentilassa numeroani antanut, sitäpaitsi tämä kyseinen henkilö taisi olla pilvessä :) nauratti tuo juttu enimmäkseen vaikka olisi saattanut olla vaarallistakin.
ja oulusta olen kotoisin, mutta oulu ei tosiaankaan ole mikään tuntemattomien ihmisten puhelinnumeroiden kysyjien mekka. ja ikää vasta 19 v.- jermmujee94
Ei oo tosi :D Katoppa tuo mun ylempi viesti! Muaki naurattaa ;D
- jermmujee94
Aloin miettiin tuota että sanoit hänen olleen aivan kuin pilvessä? Onko sulla sellaset punaset hiukset ja olet about 175cm? Näytit niin spontaanilta ihmiseltä että tulin juttelee ;D
Sori jos mä jotenki järkytin, mut hauskaa tais kummiski olla? :D - eiiih
jermmujee94 kirjoitti:
Aloin miettiin tuota että sanoit hänen olleen aivan kuin pilvessä? Onko sulla sellaset punaset hiukset ja olet about 175cm? Näytit niin spontaanilta ihmiseltä että tulin juttelee ;D
Sori jos mä jotenki järkytin, mut hauskaa tais kummiski olla? :Deikä jos se olit sinä nii olitko sitte oikeesti pilvessä? :D
vaikka enpä usko, koska oon about 165 cm ja mulla on ruskeet hiukset
- nainen21 helsinki
ehkäpä kerran 2:ssa tai 3:ssa kuukaudessa. lähinnä suomalaiset miehet tulevat juttelemaan. suht normaaleja miehiä on, en rekisteröi jotain humalaisia, jotka örveltävät. olen 21-vuotias ja asun helsingissä. kokemukset ovat useimmiten positiivisia, vaikka en olisikaan kiinnostunut.
- juuliannaa
Nykyään oon niin kiireinen, että kuljen vaan nopeaa töihin / kotiin / urheilemaan, ettei juurikaan kukaan lähesty. Ennen, hengaillessani tuli todella usein joku..
Olen 21 myös ja helsingistä. katseita saan kyllä ja kehuja, mutta en sen kummempia iskuyrityksiä. Ex-poikaystäväkin löyty kadulta. Harmi ettei enää miehet niin iske, pitäis kai itse. - ei huolita ei
Oon ite suht ok-näköinen nainen, mut kertaakaan ei ole kukaan mies (ei sen puoleen nainenkaan) tullu jutteleen tai pyytelee numeroita. Paitsi tietysti mun kaks exää, mut eka kerta olin 15 ja toka kerta oltiin jo valmiiksi tuttuja miehen kanssa.
Eikä lasketa sitäkään, että kerran Oulussa kävelin yhtäaikaa vanhan leskimiehen kanssa ja juteltiin niitä näitä. Tämä kehui kauniiksi ja ihmetteli kuinka muka en ole jo naimisissa.
Siinäpä se.
29 v. sinkkunainen Lahesta.- ei huolita ei
Niin ja unohtui mainita, että tottakai imartelis ihan mieltsisti jos joku kyselis keskellä kirkasta päivää :)
Siis tietty mieluummin sellanen jolla on menee hissi ylös asti. En mä mitään öykkäriä viinapää kessuhuulta kattele. - M27 Lahti__
Mitä nyt näitä lahtelaisia tuntee niin tuskin kauheesti selvinpäin täällä numeroita keltään pyytelee paitsi jos sähköt ei kunnolla mene yläkertaan. Täällä väki on aika sulkeutunutta ja omassa porukassa kulkijoita.
- Keudklssuiueijjfjf
Joo lisään itsekkin.. Lahdessa on sulkeutunutta ja töykeää niinkuin yleensä koko suomessa
- 6+11
Eipä ole koskaan tultu kysymään puhelinnumeroa tai muutenkaan tekemään tuttavuutta sen paremmin keskellä kirkasta päivää kuin synkimpänä yönäkään. Johtunee tosin siitä, etten liiemmin liiku ihmisten ilmoilla... Olisihan se toki mukavaa, joskin hyvin hämmentävää, jos niin kävisi.
23-vuotias ikisinkku nainen Hämeenlinnasta. no kerran yks rekkamies pysäytti mun eteen ku aioin oottaa eka sen ennen ku ylitän tien, no siinä sitte tovi turistiin ja se kysyi numeron mut seki tapahtui pitkälle iltaa hee jos sillä ees väliä on. no toinen tapaus oli sitte samassa koulussa olevalta ja mikäli olis muitaki niin niistäki jo vuosia aikaa.. yhteenlaskettu tulos on kuitenki tosiaan että harvoin. junassaki muuten tainnu joskus pariki lähestyä mutta ei siinä mitään numeroita oo ollu mielessä pyytää, muuten vaan jutustelua vaikka inhoanki sitä ettei toinen tajua tai halua tajuta jo itessään ruumiinkielestä että toinen haluaa olla rauhassa.
onhan se kännilähestyminenki tiettyihin rajoihin asti ihan jees, meillä suomalaisilla vaan tahtoo mennä vähä niin että mopo lähtee aina ennen pitkää käsistä.. ja itsehän otan siis aina sivistyneesti :>Ompa täällä positiivista porukkaa noitten päivänvalo numeroitten vaihtamisten suhteen.. Itse suhtaudun niihin hyvin epäilevästi. Mistä joku täysi random voi tietää voisinko mä olla samankaltainen kuin se tai miten mätsäisi yhteen. Pari kertaa olen sen virheen tehnyt että olen numeroni antanut, eikä niistä tosiaan voi tietää, vaikka hetken jutustelun jälkeen olisikin ihan jees. ..toinen juttu on jos tulisi vastaan joku, joka saisi sukkaset pyörimään varpahissa. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1298026Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1567135Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1844883Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2503307Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1022804Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1312377- 1532000
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181935Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa461764Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?2061695