Miksi olet halunnut lapsia? etkö tiennyt, että kun lapsi syntyy joudut ajattelemaan siitä hetkestä lähtien lasta aina etusijalla? älytöntä valitusta "voi kun väsyttää" ja joku jopa haluaisi elämänsä takaisin ennen lasta! ja miksi Suomalainen äiti ei osaa pyytää apua vaan yrittää selviyä kaikesta yksin, olisit rakentanut kunnollisen tukiverkoston ennen sitä lasta.Vali vali...se on rahanmenoa ja paljon aikaa sekä kärsivällisyyttä vaativaa ainakin sen 18 vuoden ajan.Vastuuta vastuuta.Isäkin voi jäädä kotiin sen ei aina tarvitse olla äiti.Se ei nimittäin kaikille edes sovi! siinä on sitten turha valittaa kun et ehdi istua "vaan koko ajan täytyy jotain tehdä"...
Elämä on valintoja
4
143
Vastaukset
- tyhmyys tiivistyy
Kyllä te ootte hauskaa porukkaa te lapsettomat ihmiset. Teille ei voi enää ku nauraa kun osoitatte niin hyvin tyhmyydennne että ihan hävettää.
Toisaalla kiljutaan että äitit töihin,että eivät makaa vaan kotona. Että lapset tehdään siksi että saa oleilla ja löhöillä. Ja lomailla vaan.
Toisaalla kiljutaan sitä kuinka äidit kehtaavat väittää että väsyttää ja lapsi vie voimia.
HEI OIKEESTI:
Päättäkää jo mistä te oikein ruikutatte!
Teidän elämä tuntuu olevan meidän perheellisten valivalivalivali ja valitusta. Ei teillä hyvin voi mennä,ei.
Tänä kertoo jo kirjoittajan älykkyysosamäärän:
"Isäkin voi jäädä kotiin sen ei aina tarvitse olla äiti."
Tiedätkö että vaikka täällä Suomessa niiiiiin kauheasti peräänkuulutetaan tasa-arvoa,palkkaus naisen ja miehen välillä on peestä.
Eli siis mies jäisi kotiin pienellä tuella,naisen mentäessä pienemmällä palkalla töihin mitä mies saisi? Järjenköyhyyttä,hyvä ihminen!
Tästä lauseesta sinua kuitenkin kiitän:
"vaan koko ajan täytyy jotain tehdä"...
Näille valittajioille jotka luulevat että me jotka lapsemme hoidamme kotona,makaamme vaan.- Uolevi1
Ongelma on siinä että sunki kakaroista tulee suurella todennäköisyydellä justiin yhtä selkärangaton yhteiskunnan elätti niinku "äitistäänki"
- Cloetta...
Aika harva äiti valittaa moisista. Joskus aikaa on vain liian vähän verrattuna erilaisiin töihin. Enemmän tosin työelämässä oleva valittavat aikansa vähyydestä.
Lapset ovat ihania, lapset ovat ainakin minun elämäni tarkoitus ja olen heihin sitoutunut ja heidän tukenaan paljon enemmän kuin vain 18-vuotiaaksi asti.
Kotiäitiys on ihanaa aikaa ja sitä oikeaa sisältörikasta elämää. On totta, että kun on kotona aikataulut ja elämänrytmin voi pitkälti itse päättää, samoin voi ottaa nokoset silloin kun lapset nukkuu ja muutoinkin oikeasti nauttia elämästä ja mikä parasta, se ei ole keneltäkään pois. - Vastauksia;
Miksi olet halunnut lapsia?
-Pidämme lapsista, halusimme niitä itsellemmekin ja onneksemme siinä onnistuimme.
etkö tiennyt, että kun lapsi syntyy joudut ajattelemaan siitä hetkestä lähtien lasta aina etusijalla?
-Kyllä tiesin.
älytöntä valitusta "voi kun väsyttää" ja joku jopa haluaisi elämänsä takaisin ennen lasta!
-En ole valittanut. Toki olen joskus ollut väsynyt, varsinkin aikoinaan kahden vaippaikäisen kanssa. Olen kuitenkin enemmän kuin tyytyiväinen tekemiini ratkaisuihin.
ja miksi Suomalainen äiti ei osaa pyytää apua
-En ole onnekseni juurikaan tarvinnut apua.
yrittää selviyä kaikesta yksin, olisit rakentanut kunnollisen tukiverkoston ennen sitä lasta.
-Meillä on oikein hyvä tukiverkosto.
Vali vali...
-En ole valittanut omia ratkaisujani kenellekään. Se ei tarkoita, etteikö niitä vaikeuksia ja huolia olisi riittänyt.
se on rahanmenoa ja paljon aikaa sekä kärsivällisyyttä vaativaa ainakin sen 18 vuoden ajan.
-Eiköhän tämä ole ihan selväkin asia. Eikä se tuohon 18v lopu.
Vastuuta vastuuta.
-Sisältyikö tähän joku kysymys?
Isäkin voi jäädä kotiin sen ei aina tarvitse olla äiti.
-Meillä mies tienaa 5-6krt sen mitä minä, joten minä jäin kotiin ihan taloudellisestikin ajateltuna.
Se ei nimittäin kaikille edes sovi!
-Ei sovi kaikille, totta. Minulle (ja meille) kuitenkin sopi.
siinä on sitten turha valittaa kun et ehdi istua "vaan koko ajan täytyy jotain tehdä"...
-Kopioin tähän aiemman vastaukseni;
En ole valittanut omia ratkaisujani kenellekään. Se ei tarkoita, etteikö niitä vaikeuksia ja huolia olisi riittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611