Lukihäiriöisen pilkkaaminen on erittäin törkeätä

Häiriköt pois

Ihmisarvoa loukkaavaa! Joku henkilö on ottanut tehtäväkseen erään kirjoittajan pilkkaamisen tämän kirjoitusvirheiden vuoksi. Tällaiset avaukset pitää poistaa ja henkilö pitää bannata.

Käsittämätöntä!

9

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • su

Heh, minulle tulee usein näitä "kirotusvirheitä" niitä saa pilkata, jos vain ymmärtää mitä yritän kirjoittaa. Heh, tää minun koneeni ei aina pysy minun ajatukseni kirjoittamisen tahdissa. Se siinä on suurin syy, kun näin vanhana yrittää näpytellä nuorten tapaan.

Olen huomannut, että sellainen viestittäjä joka tuohtuneena rupee vastaamaan jollekkin örvelölle. Hän haluaa niin kuin äkkiä saada vastahyökkäyksen, ilman tarkistamatta, mitä on tullut näpytellyksi.
      Tällaiselle tulee niitä katkoja lauseisiin ja kirjaimien pois jääntiä.

Motto: Risaisessa repussa voi olla hyvätkin eväät.

• v.d-3_3

heh!!!

täydellistä ihmistä ei luciferilaisuudestakaan löydy...
        .
        .
        .
        ...jos uskontunnustukseen on edes pikkasen luottamista!!!

...olen hyvin epätäydellinen, lucifelaisuuksille miltein mahdottomuus sillä uskontunnustusta en ole antanut enkä anna jos asia on minun päätettävissä ei pirun...

• mars mars

Pirun ja savon ukon vastauksia ei täällä tarvita lainkaan.

• su

Helvetin hevosmies, miksi ei tarvita. Eikö ole se sama asia jos joku sanoo, että voi voi minun housuni putoo, niin minä savon ukko vastaa, sinulla ei ole henskeleitä. Tai jos sanon sinulla on tahra housusi takamuksissa, jota itse et näe. ja sanon sen sinulle, että pyyhi takapuolesi.Että näin.

Hevosmies sinun kanssa on kiva jutella kun sä aina vastaat.

• armon kerjäläinen

Miksi aina riitelette...
      Puhuminen hopeaa vaikeneminen kultaa...

• su

Niin kaiken rauhoittamiseksi. Pitäisikö nyt sitten pyytää tämän Löppösen Villen maalaamaan arvoisasta nimim. "Jeesus rakastaa"hänestä muotokuva. kuten hän maalasi Luther-säätiön piispsa Matti Väisäsestä aivan Jeesuksen näköisen muotokuvan, aina paimensauvan kanssa. Jospa hän ottaisi Jeesuksen tavatkin sitten käyttöönsä.

Muuten Jeesuksen kuvan maalaaminen ja Helsingissä pääsiäisnäytelmää varten valittu mies Jeesukseksi. Jos nämä ei ole Jeesuksen ja Jumalan pilkkaa niin mikä sitten.

Nämä ovat Kotimaalehden pyhiä uutisia.

• että sillai se menee

Miksi Jumalan omat riitelevät pirun kanssa, etkö tosiaan tiedä sitä?

Mitä sellaisista ihmisistä on sanottava, joilla ei ole päivittäistä sotaa pirua vastaan?

Vastaus: He nukkuvat syvää synnin unta ja noudattavat himojaan!!

Jeesus tahtoo valoa, - synnit julki, katumus ja parannus.
      Pioru hyssyttelee orjiaan synnin unessa ja varoittelee heitä Kristuksesta, joka toisi parantavan valon heidän sydämensä
      mustiin huoneisiin.

• Κέρβερος

Jos kirjoittajan omissa kommenteissa ei ole yhtään hiukkaa painoarvoa, niin silloinhan luonnollinen tarve on alkaa arvostella muita - säälittävää - melkein tuntee myötähäpeää. Ei nyt kuitenkaan koska sellaiset kirjoittajat ovat vaan säälittäviä.
      Tekstien kopioijat eivät tee kiroitusvirheiyä, kun eivät sano itse yhtään mitään !

• Κέρβερος

Peukku avaajalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      130
      8073
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      156
      7175
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      185
      4935
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      250
      3327
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      102
      2814
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      135
      2412
    7. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      1
      2034
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      153
      2020
    9. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1945
    10. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      48
      1778
    Aihe