Ihana living

Huijattu

Oliskohan tietoa onko liikettä olemassa.Tilasin nettikaupasta,ei oo tavaroita tullut,eikä saa yhteyttä mitenkään.

16

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä, mutta

jospa olisivat lomalla? Oletko kauan yrittänyt ottaa yhteyttä?

• Huijattu?

Tilauksen teosta jo yli kuukausi aikaa,3 viikkoa yrittänyt ottaa yhteyttä.

• Porvoon Living
    • voihyvänenaikatätä

HEI! Jos olet oikeasti ko yrittäjä, edellinen kirjoittaja, niin mitä minä olen netistä lukenut, niin moni tilaaja on yrittänyt ottaa yhteyttä sekä spostilla että puhelimella. Emmekä ole saaneet sinuun yhetyttä kuitenkaan. Aika monella tilaukset saamatta. Voitko postittaa ne?!

• Lelukauppa

Samassa jamassa. Tilattu ja maksettu yli 2 viikkoa sitten. Plus tiedän yhden toisenkin jolla tosin alkaa oleen tilaamisesta aikaa yli 2kk..wtf?

• Kl

Täällä kanssa yksi asiakas. Kesti viikkoja kanssa. En saanut yhteyttä. Nyt näyttää kuitenkin tilaus lähteneen. Toivottavasti tekin saatte tavaranne.

• voiettäharmittaa

Apua. Himoitsen tuota yhtä laukkua, mutta en vissiin uskalla tilata. Onko uutta tietoa, oletteko saaneet tilauksenne?

• Tosiaankin

nettikirjoittelun perusteella minä en ainakaan uskaltaisi tilata noin leväperäiseltä yrittäjältä yhtään mitään.

Jos himoitset Cath Kidstonin laukkua, niin menepä suoraan cathkidston.uk-sivustolle. Hyvät valikoimat ihania laukkuja, eikä tule yhtään kalliimmaksi toimituskulujen jälkeenkään tilata suoraan sieltä. Eikä tarvitse odotella montaa kuukautta, ja miettiä saako ikinä maksamiaan tuotteita. Suosittelen lämpimästi!

• huijattu

3kk tulee täyteen,eikä oo lähetystä tullut,eikä saa yhteyttä millään tavalla.

• pettynyt..

Tehty rikosilmoitus valitus Kuluttaja-asiamiehelle kys.IhananLivingin toiminnasta.
      Tehkää kaikki samoin->saadaa huijari kiinni!!!

• tyytyväinen

Yllätys,yllätys!!
      Paketti saapui Livingistä tänään->taisi uhkailu tehota tällä kertaa-->pitäkää
      puolenne!!!!!!!

• edet. til. 2v.

Toimii. Tilasin 2 viikkoa sitten, eikä tarvinnut muistuttaa kuin kerran joskin aika käskevästi.

• mysiini3

Nostan vähän tätä ketjua. Minä tilasin lokakuun lopussa ja kun pakettia ei kuulunut, lähetin uhkaussähköpostin (uhkasin viranomaistahoilla) kuukauden päästä siitä ja sain viikon päästä ilmoituksen, että tilaukseni on postitettu. Siitä ilmoituksesta on nyt kuukausi eikä pakettia näy eikä kuulu. Kohta laitan viestin, että ihan oikeasti postittavat paketin tai palauttavat rahani tai sitten minä teen rikosilmoituksen. Ajattelin että jos yrittäjällä ei ole tavaraa varastossa ja koittaa hätäpäissään tilata vastaavaa ulkomailta, mutta kyllä senkin pitäisi kuukaudessa tulla silti.

Tämä varoituksena, että älkää missään tapauksessa tilatko kyseisestä firmasta mitään.

• Tilkkuliisa

Tähän haluaisin kertoa oman kokemukseni eräästä toisesta nettikaupasta. Tilasin käsityökirjan monta kuukautta aiemmin loppukesästä verkkokaupasta ja ilmeni että ko. tuotetta ei ollut olemassakaan myyjällä ja roikottivat tilausta vain ilmoittamalla välillä, että tuote on tulossa..Lopulta ilmoittivat etteivät saakaan tuotetta ja tarjosivat vain pikkualennusta seuraavasta ostoksesta hyvityksesi tästä. Kieltäydyin kunniasta ja vaadin viestillä maksetut rahat tililleni tilinumeron kera! Luottamukseni liikkeeseen oli mennyt tämän myötä ja kerroin heille senkin sähköpostilla. Nyt kävin tilini tarkistamassa jälleen ja ilokseni olikin rahat tullleet tililleni joulukuun alkupäivinä:))! Eli kannattaa todellakin vaatia omia oikeuksia ja pitää myös huoli että saamansa saa! Minun tappiokseni jäi vain postikulut ko. tilauksesta, vaikka nekin maksoin tilatessani tavaran..Myyjä myi edelleen samaa kirjaa... :(

• kats nääs

No mikset kerro mikä firma se on? Että osataan välttää.

• mysiini3

Tämän tilausepisodin takia kävin kuluttajaliiton sivuilla ja siellä sanottiin, että ei koskaan pidä maksaa tilausta etukäteen verkkopankin kautta vaan kannattaa käyttää luottokorttia, jolloin tappiot jäävät luottokorttiyhtiölle. Toinen vaihtoehto on tilata tuote laskulla tai postiennakkona. Kun järjellä ajattelee, niin ennakkomaksujen pyytäminen on kätevä rahankeräysmenetelmä. Ei muuta kuin tilausohjeet nettisivulle ja automaattiviesti menemään asiakkaan sähköpostiin ja näin rahaa virtaa yrittäjän tilille, vaikka hän ei kävisi koskaan firmansa sivustolla, saati että postissa viemässä paketteja! Tuostakin firmasta on luullakseni tehty rikosilmoituksia ja valituksia kuluttaja-asiamiehelle, mutta niinpä vaan systeemi pyörii täysillä edelleen:o

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe