Plussat ja miinukset

rune.robotti

Katselin noita plussia ja miinuksia, on se ihme kun yhtäkkiä tulee suuri määrä plussaa ja toiseen miinuksia?
Onko ne niin tärkeitä ylläpidolle että te ITSE niitä lisäätte? voin pudottaa noi plussanne heti jos halua ja alkaa latoa runerobotilla 10

7

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei rune.robotti,

Saamme tästä ongelmasta tasaisesti kyselyjä. Jotkut veijarit ovat keksineet tapoja, jolla pystyy peukuttamaan useita kertoja ja näin omalla toiminnallaan häiriköivät palstoilla.

Meillä ylläpidossa ei ole tarvetta jaella peukkuja, emmekä sitä teekään. Kaikki hyvä ja asiallinen keskustelu on mielestämme yhtä arvokasta.

Mukavaa viikonloppua!

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

• ---

"Kaikki hyvä ja asiallinen keskustelu on mielestämme yhtä arvokasta."

Miksi sitten ette tee mitään, päivittäisten herjaajien poistamiseksi keskustelupalstoilta?

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3448

Tuollakin on jo KOLME vuotta herjattu kirjoittelijoita, jotka ovat palvelunne hyljänneet.

• hämmästytääkummastut

Mitä sitten ovat ne kirjoittajat, joiden plussat tai miinukset katoavat samantien, kun sivun sulkee?
        Jos kaikki asiallinen keskustelu on mielestänne arvokasta, miksi jotkut ovat nostettu arvostelun yläpuolelle, eikä heidän kirjoituksiaan saa kommentoida?

Mielestäni entinen systeemi oli paljon parempi, siis se jossa näkyivät jokaisessa jutussa niin plussat kuin miinuksetkin.

• hämmästytääkummastut

Et vieläkään ole osannut vastata kysymykseen: Miksi joittenkin kirjoittajien plussat tai miinukset eivät jää muistiin sivulle vaan tili näyttää jatkuvasti nollaa?
        Saman viestiketju vastaajille nämä merkit jäävät olemaan, mutta aloittajien ja joidenkin kirjoittajien miinukset katoavat bittien taivaaseen?
        Jotenkin tuntuu siltä, että tässä on ylläpidolla sormensa pelissä, tietysti jos jotain muuta perustellusti todistetaan, olen valmis pyytämään ylläpidolta anteeksi!

• brown-eyed.girl

Täällä se Ellu taas höpisee ja fennis paastolla mutta kun oli pakko avata ja kurkata mitä se Ellu taas höpisee omiaan:

Olen sanonut ja sanon uudestaan ettei ne veijarit kiusaisi jos ette antaisi siihen syytä, eikö?
      Eikä ne häiriköi kun te häiriköitte. Omalla häirinnällänne te häiriköitte ja saatte vain kiukkua kaikissa aikaan.

Ellu: "Kaikki hyvä ja asiallinen keskustelu on mielestämme yhtä arvokasta."
      Kysyn sitten tuhannen kerran miksei huuhaa-palstalla saa toivottaa muille hyvää pyhäinpäivää ja miksei se mielipide mene sinne takaisin kun olen siitä tuhat kertaa valittanut.

Jos teillä ei ole sheriffejä jollekin palstalle niin pankaa se sitten kiinni.
      Siihen ilmoitus että palsta on kiinni kunne sheriffi ilmoittautuu.
      Tiedätkö miltä tuntuu kirjoittaa pitkä selitys jollekin ja sitten se poistetaan ihan kiusallaan.

Ja poistakaa noi miinustamisjuttunne, mitä hyötyä niistä on? Niillä tehdään vain kiusaa!
      Ennen kun oli plussatkin näkyvillä, niin siinä oli edes jotain mieltä, nyt ei niin mitään.

• HALLL-LLLOOOTAA-AAA

HEI YLLÄPITO, miksei oo enää plussat ja miinukset YHTÄAIKAA NÄKYVILLÄÄÄÄÄÄÄ ??????
        Systeemihän olisi paljon toimivampi! Tsekatkaa YouTubesta vaikka! Siellä näkyy sekä plussat että miinustukset samaan aikaan.

HALOOTAAaa-aaa-aa-aa a a a aa-aaaAAAA-AAAHHH !!! !!! !!

TOIMINTAA VAAN ! ! !

• Hei,

Kiitos ideasta. Huomioimme sen kehittäessämme palvelua tulevaisuudessa.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      145
      7321
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      60
      4217
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3852
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      138
      3820
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3135
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      3075
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3058
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2723
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2680
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2434
    Aihe