Joo elin en keksiny tälle aiheelle muuta paikkaa joten laitoimpa sitte tänne :D
Kiinnostaako ketään muuta kaikenlainen sotilastavara? Itse olen 14v tyttö ja ain ollut kiinnostunut historiasta ja etenkin vanhoista asusteista, Toisen Maailmansodan ajat (asusteet myös) ovat kiehtovimpia, kuten myös Talvisota ja vanhemmat sodat täällä pohjoisessa, erityisesti Ruotsiin liittyvät :P
En omista mitään erikoista, aina olen jostain haaveillut mutta mikään ei ole oikeasti pistänyt silmään. Sitten huomasin Varustelekassa tällaisen: http://www.varusteleka.fi/product/manttelit-ja-paraatitakit/puolalainen-sarkamantteli-uudenveroinen/_34I0MMLMJ
Onko kellään kokemuksia Varustelekasta tilaamisesta?
Kellään kiinnostuksen kohteena hieman vanhemmat (tällä tarkoitan ennen 85-lukua suunniteltuja/valmiistettuja asusteita) asusteet?
Olisi kiva tietää jos muilla on samanlaisia kiinnostuksen kohteita :D
No en nyt keksinut että mihin tämän laittais...
8
309
Vastaukset
- alödkjfldjlkfjd
Aika monia miespuolisia nuo asiat kiinnostaa. Toisaalta taas itseäni kiinnostaa aika paljon sodankäynti, historia yms. mutta en silti halua (enää) haalia romua nurkkiin.
Varoitan vielä, parempi olisi että sijoittaisit nuo rahat vaikka pörssiosakkeisiin, niin saat tuottoa etkä hautaudu romuun. ei kannata tilata tuallaista rojua jos et käytä niitä
- vfhwklas
ööö... En tuossa maininnut mutta olen harkinnut softauksen aloittamista, ja mitä vikaa keräilyssä on? En tietenkään tarkota tuolla, että aloitan ehkä softauksen sitä, että juoksentelisin mantteli päällä metikössä, urpokin sen tajuaa... Monesti olen kuullut tuttujen (jotka softaa isommassa porukassa) voivottelevan sitä että ei ole juuri sellaista tai tällaista asustetta kun tarvis johonki tilaisuuteen/ videoon yms. Ja en usko että jos alan softaamaan, että itse varsinainen toiminta kentällä olisi vahvin alani vaan pysyttelisin takaa-alalla, ja olisin parempi johtavassa asemassa entä kentällä, sillä taktikointi olisi minun heiniäni... Tosin en tiedä miten itse softitilanteessa käyttäydytään, jos se on joku muutaman tunnin mittanen nii ei siinä mitään strategioita aleta tekemään vaa mennään eikä meinata. Mutta tuo softiporukka mikä täällä on niin on sen verran isompi että jos joku pidempi softi tulee niin porukkaa on ihan tarpeeksi, että siinä pitää jo hieman taktikoida
Noh, tavaraa keräilen eikä sille voi mitään, mutta koskaan sitä roinaa ei ole liikaa ollut vaan otan oikeasti vain parhaimmat palat kaupoista talteen enkä mitään "no onhan tuo ihan kiva ja halpaki"-roinaa. Että jos ostan niin miein oikeasti ennenkuin ostan, että ei tuo tavaran määrä ole vielä muutamaan vuoteen räjähtämässä
- Duffe
Varusteleka on yleisen mielipiteen mukaan jotakuinkin paras mahdollinen kauppa. Asiakaspalvelua ja luotettavuutta myöden.
- vheudvfnjue
Onko muita samaan aiheeseen erikoistuneita liikkeitä kuin Varusteleka?
- fffffffffffffffffdfg
Kannattaa tilata Varustelekasta siellä on suomen suurin valikoima ja se on muutenvaan paras mutta tässä ois toinen kauppa US-Eagle se on sellanen pieni kauppa treellä kato sen nettisivut.
- OIJOIJOI''HUH!!!
Muutenvaan paras... :'D Repesin ... Luulen että tarkotit sanoo "Muutenkin paras".... Oijoijoi...
- dewdew
OIJOIJOI''HUH!!! kirjoitti:
Muutenvaan paras... :'D Repesin ... Luulen että tarkotit sanoo "Muutenkin paras".... Oijoijoi...
okei... XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462