Eli edellisenä päivänä toimi moitteettomasti niinkuin on jo neljä vuotta toiminut.
Nyt ei käynnisty ja eloton, akunkin latasin.
canon g9 Powershot meni piemeäksi.
5
154
Vastaukset
- Nikonisti muuten
Minun 6v vanha G7 taas teki semmosen tempun että videokuvaus ei tallenna enää ääntä. On koetettu kaikki alkuperäisasetusten palautukset ja ym ym kaiken mitä keksitty. Onko kellään vastaavaa tapahtunut ja miten korjautui? Kannattaako yleensäkkään korjuuttaa tuommosta vikaa???
Satasella saa nykyään Canonin kameran, jossa on parempi videokuvaus. Enpä juuri lähtisi korjauttamaan tuota.
Hölmö kysymys: olethan siis kokeillut katselua tietokoneella, ettei vain kameran volyymi ole nollissa.- Nikonisti muuten
Kyllä on kateltu tietokoneelta, nimenomaan Kateltu, ei kuunneltu, hah. Semmonen vaan taustakohina kuuluu, ja puhe vain vaimeana piipityksenä. Eli äänet ei ihan kokonaan jää tallennuksesta pois mutta ei niistä mitään selvääkään saa.
Sillä tuota korjausta harkitsin kun muuten kamera välttäis kyllä mulle kakkoskameraks, koska makrokuvaus siinä on tosi hyvä ja kaikinpuolin muutenkin toimiva yksilö.
Oonkin jo katellu uutta, harkinnassa sx230 hs, olis tosi pieni ja kätevä. Mutta sitten huomasin että sx40 hs:ssä olis zoomia 840mm asti.... sitä alkoi nyt mieli tehä mutta sitten saa kyllä unohtaa sen taskussa kulettelun...
- Canonisti minäkin
Rajalalla myy vielä vanhaa G12 varastoa hintaan 399€. Kamera on kuitenkin ihan toista luokkaa kuin nuo etsimettömät lelut.
- Nikonisti muuten
Joo, hinnoilla on eroja; Gigantin hyllyn reunassa lukee G12 599e!!!!! Netissänsä kuitenkin jo 459e. Kannattaa vertailla ettei ekasta paikasta osta.
Jotain olen seuraajasta G1X:stä lukenut kokemuksia. Makron suunnilleen hävittäneet, lähin tark. etäisyys 20cm, sx40:ssä se on 0cm. Onhan siinä kaikkea parannustakin varmasti.
Ite pikkukamerassa tarviin lähinnä videokuvauksen ja makron=mukava & kätevä luonnossa liikkuessa ja vaikka kalastaessa... Tuli pari vuotta sitten ostettua Nikon D300, ja about heti sen jälkeen ilmestyi D300s, jossa olis sitten ollu se saakelin videokuvaus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462