Pelit olivat paljon parempia kuin nyt.
Vanhasta pokerista sain kolme täyttäkättä perkäkkäin. 3x 50mk
Vanhasta noppa pelista sain kaksi kertaa kolme kuutosta peräkkäin 2x 200mk
Vanhasta hedelmäpelistä sain 3x 120mk samalla pelikerralla.
Nykyisistä ei saa näin hyvin voittoja.
Kyllä ennen
4
113
Vastaukset
- Samaa.. Samaa mieltä
Ennen kaikki oli paremmin.
- Näin se on
Joo, ei itellä paljon ole kokemusta nyky Ray:n peleistä mutta kyllä ne vielä markka aikaan ( -90 luvulla) monen kertojan mukaan ja itse nähtynäkin välillä maksoivat koneen tyhjäksi voittoja. Sitä vaaraa ei nykykoneissa kuulema ole että maksaa itsensä tyhjäksi.( siitä pitää ohjelmointi huolen)
- RAY=SUURI KUSETUS
Aina kun koneet uusitaan, sitä huonommin ovat antaneet. Varmasti sattumaa, eikös palautusprosentit pitäisi olla edelleen samat... Mitä teknisemmiksi koneet ovat muuttuneet, sitä helpompaa on kusetus. Siinä vaiheessa kun koneisiin työnnettävä RAY-kortti tulee pakolliseksi (se tulee pian), niin lopettakaa ihmeessa se kusetuksen tukeminen!
- Sivusta seurannut
Ray muutenkin tekee mitä haluaa.
Ensiksi kielletään et ei saa alle 18v. pelata, sitten ray itse hankkii alle 18v. pelaajan.
Ja sitten kierrellään paikkoja katsomassa kuinka myyjät vahtii koneita kun niiden pitäisi palvella asiakkaita ja täytellä hyllyjä.
Eikös siinä rikota lakia jos oikeen laitetaan alle 18v. pelaamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462