Olen huomannut että pupuni pelkää miestäni. Monesti se hyppää syliini ja painautuu mun rintaa vasten, luulen sen hakevan musta turvaa. Luulen ettei mieheni ole kertonu aivan kaikkea kun on sitä hoitanut ku olen ollut välillä pois kotoa. Pupuni nimittäin kerran alkoi tampaamaan takajaloillaan kun mieheni käveli häkin ohi. Tuolloin otin pupun syliini ja silittelin sitä hetken. Olen pitänyt häkin päällä peittoa, jotta se sais häkistään kolomaisen mukavan paikan. usein aamuisin kun avaan häkin luukun se jää makoilemaan häkkiin eikä tule ulos, mahtaako se tykätä olla häkissä vai pelkääkö se? ei se ainakaan kilju tai tamppaa jalkojaan. Monesti se tulee makoilemaan sohvalle viereeni kun katon telkkua, se on muutaman kerran nukahtanut kun silittelen sitä.
kanini pelkää miestäni
5
87
Vastaukset
- huhhuh joo
JÄTÄ SE SIKA!
- tania78
Kumpaa sukupuolta kanisi on ?
Voisikohan olla, että se ilmoittelee miehellesi, että olet sen naaras ?
Sinuun painautuminen kertoo myös omistuksesta.
Jos miehesi olisi tehnyt sille jotain pahaa se panikoisi häkissä, koettaisi paeta ja painautuisi häkin viimeisimpään nurkkaan kauhu silmissään. - ei siis makoilisi häkissä. Tai vieressäsi.
Se olisi alati valppaana ja valmiina pakenemaan. - rizla85
Pupuni on tyttö,ikää silää on 9kk. Toi häkissä makoilu on tapahtunu sillon kun mies ei ole kotona. Pupulla on koko 60 neliöö vapaana olleessaan käytössä. Toissa päivänä se maoili kaikessa rauhassa eteisessä,kun mieheni tuli kotiin se pelästyi ja juoski kovaa vautia olkkariin sohvan alle, jossa se yleensä tykkää makoila. Oon monesti sanonu miehelleni ettei työnnä kättää sohvan alle missä kani makoilee, sanomisesta huolimatta tuo urpo on niin tehnyt pupuni kun puolustaa reviiriään murahtamalla ja on myös muutaman kerran näykännyt varoituksesti. Eniten mua oottaa päähän se ettei kani saa olla omaittensä ja käyttäytyä kuten kani.
Kani on minulle niin rakas että olen alkanu miettiä oman asunnon hankkimista, jotta rakas pörröpääni saisi elää onnellista kaninelämää ja olla omaitsensä. - miesten pelkääjä...
Kanit ihan oikeasti pelkäävät usein miehiä ja se on normaalia!!! Sinun kannattaa totuttaa kani mieheesi! Anna miehellesi kaninheekkuja joita miehesi voi antaa kanille, ja niin he tutustuvat!!! Tsemppiä!
- Kaneista kyselevä
Wow! Pelottavaa:( Pelkääköhän mun tuleva kanini iskää?:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462