Onkohan kellään samanlaisia kokemuksia.
Eli melkein joka päivä hieman jälkeen ruokailujen alkaa röyhtäilyttämään ja monesti sitä kestää parikin tuntia, tekee myös pahaa kun ilmaa mahassa.
Mahakin on sekaisin (ei vesi sekaisin, mutta niin, että päivässä saa käydä muutamankin kerran vessassa eikä koskaan ole oikein normaalia).
Mutta tällä hetkellä eniten ottaa päähän tuo röyhtäily, nimittäin se on sitten kamalaa kun on paha olo ja vaikka kuinka röyhtäilee niin ei auta. Välillä kestää melkein koko päivän tätä oloa ja välillä taas vain hetken.
Sitten kun on vielä kaikenlisäksi "oksennuspelko" (vaikka viimeksi oksentanut pienenä vattataudissa) ja päiväkodissa töissä ja siellähän sitä vatsatautia vähän väliä. Aina kun tekee pahaa niin ajattelee, että "nyt se sit iskee" ja sitten jännittää tuplat enemmän. Olen kyllä aika varma, että on myös ihan stressistäkin tuo vatsa välillä sekaisin.
Mikä teillä joilla samanlaista vaivaa, auttanut tuohon röyhtäilyyn ym ja mistä johtunut?
Voihan sekin olla että on allerginen jollekin (maidon ja jogurtin olen jo vaihtanut laktoosittomaan ja ruoatkin teen lakt.maitoon) lääkäriin en vielä ole uskaltanut ja kun vaivat välillä hävinneet niin on vain kuvitellut, että jaa kai ne ohi menee.
Jännitän myös hirveästi jos tarviikin tehdä joku tähystys tai vastaavaa :/
Mutta mielipiteitänne/kokemuksia kiitos :)
Röyhtäily, paha olo, maha sekaisin...
Jez
2
452
Vastaukset
- ei helppoa
Ole onnellinen että osaat röyhtäistä sillä itse en tuota ole koskaan oppinut. Voit arvailla miltä tuntuu kun ilmaa kertyy vatsaan mutta et pysty sitä röyhtäisemälläkään vapauttamaan.
- Jez
Kuulostaa tuokin epämukavalta :/ Osaan kyllä juu röyhtäistä, mutta välillä sekin antaa odottaa itseään turhan kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462