Haluaisin tietää tekoripsistä. Näyttääkö ne epäaidoilta? Ja kannattaako niitä käyttää?
Niitähän on kai sellasia erikseenlaitettavia ja sellasia kerralla laitettavia. Täytyykö ne ottaa aina pois vai lähteekö ne kulumalla? Onko niitä työlästä liimata??? Miten ne yleensä laitetaan?
Tekoripset
21
22790
Vastaukset
- hmm
ostin joskus semmoset tavalliset kerral laitettavat...päätin sit leikata ne semmosiks pienemmiks palasiks ku jotenki ne näytti vähän tököiltä vaikkei ollu ees mitenkään paksut.
et en kyl pitäis ihan arkikäytössä.vois ehkä pistää ulkonurkkiin parit haivenet sillai jännästi ja sit jos lähtee juhlimaan ni lisää vähän enemmän niit.
liimaaminen ei kyl ollu mikään nopee prosessi et ei niitten kans kannata alkaa kiirees sählää.liimaa vaan siihen tekoripsen tyveen ja painaa omien ripsien tyveen kii..niis on ohjeet kyl mukana,ainaki pitäis olla.
pois lähti kyl ihan helposti...- fifi
Tekoripsillä voi "kohentaakin" ulkonäköä sillai, että ne esim. erottuu paljon paremmin kuin esim. jos laittais todella paljon maskaraa omiin ripsiin. Tekoripset saavat silmätkin paremmin esiin. Huomaa esim. malleilla ja muutenkin julkkiksilla, niitten ripsethän näkyy lentokoneestakin. Koska, riittävän isot ripset,jotka ovat enemmän koholla kuin omat (ja omatkin niitten alla sen lisäksi) saavat enemmän näyttävyyttä silmiin. Näyttää kyllä hassulta luonnossa, jossei satu olee diskossa tai juhlissa. Tekoripset kuuluu yleensä todella juhlavaan tilaisuuteen. Sekin on tietty omasta tyylistä ja mausta kiinni. Suosittelen kuitenkin, piristävät kummasti silmiä.
- mari
sellaset yksittäin laitettavat, kannataa ihan kauneushoitoloista kysellä
- jebaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ne on musta ainaki hullun vaikeet laittaa... :/ saa väkrätä hullun kauan nitten kans..
- habibibi
paljon maksaa kosmetologilla noin suurinpiirtein tollasten kesto tekoripsien laitto? tietäskö kukaan?
- Kaikkitietäväinen
Tekoripset = Rivi ripsiä
Irtoripset = Yksittään liimattavat
Suosittelen ainakin ensikertalaisia ostamaan kokonaiset tekoripset, ei mitään yksittäisiä, sillä kokonaisistakin saa leikattua yksittäisiä jos siltä tuntuu.
Kiinnittäminen voi aluksi olla hankalaa, mutta eihän kukaan osaa mitään jos ei harjoittele!
Mielestäni tekoripsiä voi käyttää arkenakin. Ne todella saavat katseesta avaran ja kauniin näköisen. Ei välttämättä edes tarvitse mitään meikkiä kun käyttää tekoripsiä!
Aloita ripsien kiinnitys silmien ulkonurkista.
JOKAISEN NAISEN ON KERRAN ELÄMÄSSÄÄN KOKEILTAVA TEKORIPSIÄ!- ^^Apua
moi.. kannattaako laittaa ekana mascara vai tekoripset? vappuna mulla on sellaset missä on timantteja ni sillohan kannattais laittaa ekana se mascara?
- --Nala--
Kirjoitan nyt siis vuosia myöhemmin, en ole taas vuosiin kokeillut tekoripsiä. Minulla on vieläkin pakkaus irtoripsiä, joita en kai osannut liimata tai jaksanut opetella kiinnittämään.
Tekoripset joita joskus kokeilin olivat melko tuuheat. Ne näyttivät vähän luonnottomilta. Voisinpa taas ostaa jotkin luonnolliset tekoripset arkikäyttöön, kun en kouluun viitsi meikata. Varmasti näyttäisivät hyviltä jos ei lisää ripsiväriä tai muuta meikkiä.
- rrr
moikka! itse mietin kauan otanko tekoripset,koska olin katellut niitä pitkän aikaa.
niimpä ostin ja aloin kokeilemaan,
aika vaikeeta oli alussa laittaa liimalla kiinni,kun ne pitää yöksi ottaa pois,ja seuraavana päivänä taas laittaa uudestaan!
mut tässä olen oppinut laittamaan ne, ja olen ostanut moniakin ripsiä jo,
niitä on kiva käyttää,
eikä niitä edes huomaa että on tekoripset,
ne on aivan upeat ja saa silmiin säihkeyttä! kuhan ekana oma meikki on valmis, sitten laitat lopuksi ripset kiinni :)- ripsekäs
itse käytän tekoripsiä lähes päivittäin. alussa oli vaikeuksia laittamisessa,mutta nopeasti senkin oppi ja nyt hommaan menee joku minuutti. ihanasti korostaa silmiä ja avartaa katsetta, tykkään!
- urpomikäurpo
apua, ongelma!! http://www.pretty.fi/kasvot-c-5.html
- urpomikäurpo
joo, mä huomasin kans..xDD kyse olis siis näistä; http://www.pretty.fi/nyx-cosmetics-fabulous-eye-lash-tekoripset-p-421.html
- jojo867
mä oon käyttäny liimattavii (seppälä) tekoripsii nyt 3 vuotta joka päivä. :)) tykkään paljon. ja oon saanu kehuja.
- minnilatva
Haluaisin tietää mitkä ripset ja minkä merkkiset ripset olis sopivat ja helpot arkikäyttöön, luonnollisen näköiset? Minulla on nyt ripsipidennys ja aion luopua niistä ja pahalta näyttää, että omat ripseni ovat sen jälkeen olemattomat, että on pakko käyttää tekoripsiä. Kertoisitteko
- Carmen798
www.glambeauty.fi kannataa kokeilla , ne ovat hyviä.
- laadukkaat +tuheet
Kun oon kans ajatellut kokeilla tekoripsiä.Kun kävin seppälässä niiin sielä oli semmoset tosi tuuheet ja juhlavan näköiset mutta mietin vain että onko minun järkevää ostaa niitä seppälästä ??? kun seppälä ei MINUN mielestä ole mikäää paras vaateliike tai mikä kauppa nyt ikinä onkaan ??
- tekoripsihippula
Seppälässä on niitä tekoripsiä, missä on tosi ohut se kohta mihin liima laitetaan ni mulle sopii ne ainaki parhaiten. Pysyy hyvin ku ei oo jäykät ja sitte on luonnollisen näköset. Omat ripset on kans tosi pitkät mutta näillä Seppälän tekoripsillä haen tuuheutta :)
- Tietäjä :)
Moikka kaikki! :)
Elikkä siis.. minä ainakin suosittelen lämpimästi Seppalän tekoripsiä! Ovat upean näköiset, käytän niitä joka päivä, mutta otan pois tietysti ennen kun nukun. :) - revi-siitä!
kasvattakaa omat ripsenne! revitalash!
http://www.revitalash.fi/
itse en ole ikinä tekoripsiä käyttänyt, en kaupasta ostettuja enkä kauneushoitolassa laitattanu..
mut tämä aine - se toimii!
ja näyttää kaikkein luonnollisimmalta, koska kyseessä on omat ripset! - Ripsiä
Ohje tekoripsien liimaamiseen! http://playwithbeauty.blogspot.fi/2012/11/tekoripset-luonnollinen-lopputulos.html
Jos sinulla suuret huulet, niin tekoripset eivat sovi sinulle-se on nukkemaista. Mutta jos huulesi kapeat/pienet, niin ne saavat silmäsi näyttämään kauniimmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917550Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226295Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604417Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333044Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902628Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh321908- 1291531
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971514Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21762"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19703