Pakko tunnustaa että olen kiinnostunut. Luulenko vaan vai onko sinustakin sähköä ilmassa?
Ville T.
15
439
Vastaukset
- emconcor28
Onhan sulla mun yhteystiedot ja mese toimii edelleen... ;)
- bisoprolol
Sorry, mutta et ole tarkoittamani henkilö.
- emconcor28
MIstä tiedät, annapa vinkki.
- bisoprolol
Tiedän kun en ole mesettänyt ko. henkilön kanssa. Näen tätä miestä töissäni.
- Rainbowz00
Missäpäin ja mikä on hänen ammattinsa?
- bisoprolol
Keski-Suomessa, pienehköllä paikkakunalla. Tekee jonkinlaisia talkkarin hommia.
- Naakkke
Ai se pitkä ville?
- bisoprolol
Ei ole kovinkaan pitkä.
- vaalea_pks
Se on mulkku, ei kannata tuhlata aikaansa :P
Tyttöystävän ollessa poissa muita naisia jne.
- bisoprolol
Luulenpa että sinullakaan ei ole mitään hajua kenestä on kyse, mutta aina kannttaa yrittää mollata. En ole kuullut että olisi tyttöystävää.
- vaalea_pks
Ei tarvitsisi edes yrittää mollata, kyseinen Ville ansaitsee ihan itse maineensa käytöksellään kuten sivusta seuranneena on tullut todettua. Kunhan yritin varoittaa jos sattuisi sama pitkä Ville T olemaan kyseessä, että olehan hyvä vaan hernenenä ;P
P.s. kunnon pelimiehet harvemmin mainostaa tyttöystävän olemassaoloa vaikka sellainen olisikin.
Ei muuta kuin onnea matkaan, ekana kannattaisi ehkä senverran kasvattaa ballseja että menee livenä juttusille lapsellisen nettihuutelun sijaan ;D
Mukavaa kevättä! - bisoprolol
vaalea_pks kirjoitti:
Ei tarvitsisi edes yrittää mollata, kyseinen Ville ansaitsee ihan itse maineensa käytöksellään kuten sivusta seuranneena on tullut todettua. Kunhan yritin varoittaa jos sattuisi sama pitkä Ville T olemaan kyseessä, että olehan hyvä vaan hernenenä ;P
P.s. kunnon pelimiehet harvemmin mainostaa tyttöystävän olemassaoloa vaikka sellainen olisikin.
Ei muuta kuin onnea matkaan, ekana kannattaisi ehkä senverran kasvattaa ballseja että menee livenä juttusille lapsellisen nettihuutelun sijaan ;D
Mukavaa kevättä!Kovastipa näytät itsekin harrastavan lapsellista nettihuutelua, että samaa vaan sinne.
- vaalea_pks
bisoprolol kirjoitti:
Kovastipa näytät itsekin harrastavan lapsellista nettihuutelua, että samaa vaan sinne.
Unohtuipa aiemmin tsekata ja vastata tähän keskusteluun.
Anyway, lapsellinen nettihuutelu viittasi siihen, ettei aikuisella ihmisellä ole pokkaa livenä lähestyä ihmistä joka kiinnostaa, vaan sensijaan kuvittelee netissä kirjottelun jotenkin edistävän asiaa.
Perustele ihmeessä, jos mielestäsi nettikeskusteluun osallistuminen on jollain tapaa lapsellista. Itseasiassa monista aiheista käydään netin keskustelupalstoilla yllättävänkin älykästä keskustelua kun asiasta kiinnostuneet ja/tai tietävät rupeaa keskustelemaan -ilman niitä vänkääjiä joilla kovasti on päähänpinttymä suuntaan tai toiseen, muttei minkäälaista kykyä perustella väitteitään....;)
Mukavaa kevättä kaikille ja alkuperäiselle onnea yritykselle! - bisoprolol
vaalea_pks kirjoitti:
Unohtuipa aiemmin tsekata ja vastata tähän keskusteluun.
Anyway, lapsellinen nettihuutelu viittasi siihen, ettei aikuisella ihmisellä ole pokkaa livenä lähestyä ihmistä joka kiinnostaa, vaan sensijaan kuvittelee netissä kirjottelun jotenkin edistävän asiaa.
Perustele ihmeessä, jos mielestäsi nettikeskusteluun osallistuminen on jollain tapaa lapsellista. Itseasiassa monista aiheista käydään netin keskustelupalstoilla yllättävänkin älykästä keskustelua kun asiasta kiinnostuneet ja/tai tietävät rupeaa keskustelemaan -ilman niitä vänkääjiä joilla kovasti on päähänpinttymä suuntaan tai toiseen, muttei minkäälaista kykyä perustella väitteitään....;)
Mukavaa kevättä kaikille ja alkuperäiselle onnea yritykselle!Termi lapsellinen nettihuutelu oli siis sinulta lainattu kuten ehkä muistat, huomautin vain että vähintään yhtä lapsellista on sinun kommentoida asiaa joka ei millän tavalla sinulle kuulu. Minä en ole vetänyt herneitä nenääni mistään, sinä sen sijaan tunnuit ottavan kovin henkilökohtaisesti eriävän mielipiteeni tyttöystävistä. En tarvitse varoituksia enkä muitakaan kommentteja siitä ketä etsin tai miksi, enkä ylipäänsä ymmärrä miksi täällä on aina niitä jotka ovat valmiita puuttumaan siihen kuinkan tyhmää, lapsellista ja muuten moraalitonta on etsiä jotakuta täällä. Miksi ihmeessä vaivaudut lukemaan tuollaisia typeryyksiä jos ne sinua niin kiusaavat, jättäisit koko kirjoituksen omaan arvoonsa. Aikuisella ihmiselläkin voi olla todella monta syytä olla livenä lähestymättä ko henkilöä, voi jopa olla ettei ole niitä paljon mainostettuja ballsseja, mutta millä ihmeen tavalla se haittaa sinua?
- vaalea_pks
bisoprolol kirjoitti:
Termi lapsellinen nettihuutelu oli siis sinulta lainattu kuten ehkä muistat, huomautin vain että vähintään yhtä lapsellista on sinun kommentoida asiaa joka ei millän tavalla sinulle kuulu. Minä en ole vetänyt herneitä nenääni mistään, sinä sen sijaan tunnuit ottavan kovin henkilökohtaisesti eriävän mielipiteeni tyttöystävistä. En tarvitse varoituksia enkä muitakaan kommentteja siitä ketä etsin tai miksi, enkä ylipäänsä ymmärrä miksi täällä on aina niitä jotka ovat valmiita puuttumaan siihen kuinkan tyhmää, lapsellista ja muuten moraalitonta on etsiä jotakuta täällä. Miksi ihmeessä vaivaudut lukemaan tuollaisia typeryyksiä jos ne sinua niin kiusaavat, jättäisit koko kirjoituksen omaan arvoonsa. Aikuisella ihmiselläkin voi olla todella monta syytä olla livenä lähestymättä ko henkilöä, voi jopa olla ettei ole niitä paljon mainostettuja ballsseja, mutta millä ihmeen tavalla se haittaa sinua?
Voi kuule, tiedän ja muistan kyllä varsin hyvin mitä olen kirjoittanut ja mitä sillä olen tarkoittanut vaikka teillä joillain onkin tarve merkitystä vääntää haluamaansa suuntaan ja laittaa mielikuvituksestaan vedettyjä sanoja muiden suuhun. Heh, eli siis tiivistettynä kirjoitat tänne julkisesti kaikkien vastattavaksi kysymyksen ja jos ei joku vastaus satu miellyttämään niin yhtäkkiä asia ei kuulukaan HÄNELLE –ookoo, ihmettelempä jos itsekkään pysyt mukana ailahteluissasi..;D
Mitä tuohon lukemiseen vaivautumiseen tulee, niin täällä kun joskus silmäilee näitä foorumeita niin näissä yksittäisissä keskusteluissa nyt ei satu olemaan tiivistelmää kannessa vaan sisältö selviää vain avaamalla ja lukemalla. Kommenttini tyttöystävistä, kuten muutkin oikeasta elämästä todettu mainitsemani, olivat ihan yksinkertaisesti ystävälliseksi neuvoksi tarkoitettu mutta toki asian voi sitten myös itse selvittää vaikeimman kautta jos kokee olevansa liian fiksu kuuntelemaan..;) Jokainen on itse oman elämänsä herra, niiden jotka on rehellisesti tyytyväisiä elämäänsä, harvemmin tarvitsee vakuutella itselleen tai muille.
Pointtini tuskin menee tällä syvällisemmälläkään selvityksellä perille, joten sanonnan mukaisesti olisi vain aikani tuhlausta jatkaa ihmisen kanssa joka ei vaan tajua –jatkat sitten tämän viestin jälkeen vielä jankkaamista tai et. Tämä ei toki ole neuvo koska et niitä kaipaa (:D) mutta sulle vois tehdä hyvää lähteä virtuaalimaailmasta vaikka hetkeksi ulos kevätsään virkistettäväksi ;D Adios!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842727On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.702594Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892075Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk521539Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161476Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve351467